Gå til innhold

Nylig singel,lurt å reise alene?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Samboeren og jeg har nylig gjort det slutt,rett før en ferietur sammen. Jeg sitter nå med mange tanker,og en av de er at jeg ønsker å komme meg vekk og dra på ferie. Ingen av mine venner har fri nå,og jeg har aldri reist alene. Hadde dere dratt..?

Anonymous poster hash: d7e69...45b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Samboeren og jeg har nylig gjort det slutt,rett før en ferietur sammen. Jeg sitter nå med mange tanker,og en av de er at jeg ønsker å komme meg vekk og dra på ferie. Ingen av mine venner har fri nå,og jeg har aldri reist alene. Hadde dere dratt..?

Anonymous poster hash: d7e69...45b

Nei, ikke alene. Er det en slektning, kollega, nabo eller annen bekjent som du trives sammen med som du kunne spurt om å bli med?

Anonymous poster hash: 2415b...4dd

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Timber

Ja. Hvorfor skal du ikke kunne reise alene? Sikkert greit å komme seg vekk også en liten periode nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, men bruk kondom!



Anonymous poster hash: 07b4a...a7b
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Whitestripes

Samboeren og jeg har nylig gjort det slutt,rett før en ferietur sammen. Jeg sitter nå med mange tanker,og en av de er at jeg ønsker å komme meg vekk og dra på ferie. Ingen av mine venner har fri nå,og jeg har aldri reist alene. Hadde dere dratt..?

Anonymous poster hash: d7e69...45b

Jeg var i akkurat samme situasjon, og kom nettopp hjem fra en uke alene på ferie. Beste ferien jeg har hatt på lenge. Dra du :)

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det eneste som stopper meg så langt fra å dra er at jeg er redd for å føle meg ensom. Men samtidig,så utsetter jeg meg for mer ensomhet og dårlige dager ved å fortsatt bo sammen med samboeren til vi får solgt huset.. Det ser nok ut som at det blir tur!

Anonymous poster hash: d7e69...45b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Planlegg hva du skal gjøre, ha et opplegg og ta med deg noen bøker som du leser til middag.

Jeg er veldig sosial av meg,og det å lese bøker gjør jeg altfor sjeldent. Jeg liker å være aktiv,så det å finne på noe bør egentlig ikke være noe problem.. Det blir bare utrolig rart å legge seg alene,uten noen rundt meg.. Har ikke savnet singeltilværelsen!

Anonymous poster hash: d7e69...45b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Planlegg hva du skal gjøre, ha et opplegg og ta med deg noen bøker som du leser til middag.

Gå og legg deg!

Anonymous poster hash: 07b4a...a7b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Timber

Jeg er veldig sosial av meg,og det å lese bøker gjør jeg altfor sjeldent. Jeg liker å være aktiv,så det å finne på noe bør egentlig ikke være noe problem.. Det blir bare utrolig rart å legge seg alene,uten noen rundt meg.. Har ikke savnet singeltilværelsen!

Anonymous poster hash: d7e69...45b

Men kommer det til å være noe mer rart å legge seg alene på reise enn hjemme? Ville tru at minner sitter mer igjen hjemme enn et annet sted, men der er vi uansett forskjellig.

Det er alltid mulig å bli kjent med folk, og mange steder er det mulig å delta på organiserte utflukter el.l. (aner jo ikke hvor du skal reise da).

Men ingen tvinger deg til å reise alene.

Gå og legg deg!

Anonymous poster hash: 07b4a...a7b

Gå og legg deg selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det blir nok tur. Allerede meldt meg opp på fallskjermhopping, savnet den spontane siden av meg etter å ha vært i et forhold som bare trakk meg ned. Takk for tips forresten:)

Anonymous poster hash: d7e69...45b

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samboeren og jeg har nylig gjort det slutt,rett før en ferietur sammen. Jeg sitter nå med mange tanker,og en av de er at jeg ønsker å komme meg vekk og dra på ferie. Ingen av mine venner har fri nå,og jeg har aldri reist alene. Hadde dere dratt..?

Anonymous poster hash: d7e69...45b

I en sånn situasjon så ville jeg helst ikke dratt alene. Men forstår jo at du kan føle for å komme deg bort. Jeg har et tips . Ta deg et båtcruise til Danmark foreks, og gå av båten en stund og så hjem igjen. Da vil du ihvertfall ikke føle deg for ensom, og turen blir ikke så lang. For faren er å føle seg veldig ensom og alene i en slik situasjon. Jeg er singel ennå, og jeg har helst noen med meg på ferie. Har aldri dratt alene, men det kan være at jeg drar en gang alene hvis jeg ikke har noen som vil være med. Og da vil det være på en kort tur en eller annen plass.. Jeg vil ikke risikere å føle meg ensom og alene på ferie, og jeg vil ikke at andre skal se at jeg drar på tur alene. Så jeg vil gjøre turen så nøytral som mulig. Gjerne cruisetur til Danmark, for å shoppe og kose meg litt. Eller en togtur en eller annen plass.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er veldig sosial av meg,og det å lese bøker gjør jeg altfor sjeldent. Jeg liker å være aktiv,så det å finne på noe bør egentlig ikke være noe problem.. Det blir bare utrolig rart å legge seg alene,uten noen rundt meg.. Har ikke savnet singeltilværelsen!

Anonymous poster hash: d7e69...45b

Jeg synes det å legge seg alene var forferdelig før, men nå synes jeg at det er deilig. :).

Jeg har hele sengen alene, og det er kjempeherlig :)

Endret av Meline37
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Også Kosterøyene er en dejlig opplevelse å være på



Anonymous poster hash: 2415b...4dd
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare reis i vei men ikke forelsk deg i noe lokalt rask som du absolutt skal drasse med deg hjem. Og skal du ligge så bruk kondom.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samboeren og jeg har nylig gjort det slutt,rett før en ferietur sammen. Jeg sitter nå med mange tanker,og en av de er at jeg ønsker å komme meg vekk og dra på ferie. Ingen av mine venner har fri nå,og jeg har aldri reist alene. Hadde dere dratt..?

Anonymous poster hash: d7e69...45b

Har du billetter og hotellrom til 2 personer, ettersom din x ikke blir med? Kan du invitere med noen, eller er det for sent å evt endre billettene til annet navn?

Anonymous poster hash: 2415b...4dd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke bestilt hotell,for det gjør jeg aldri når jeg reiser til det landet. Bare man går ut av bussen i byen så blir man omringet av 20-30 personer som tilbyr overnatting. Men nå har jeg booket hostel til meg selv. Når det gjelder å forelske seg i noen kjapt og ligge rundt,så har jeg aldri vært en slik dame. Selv om det er slutt så elsker jeg han fortsatt. Og til slutt for å svare på tips vedr.danskebåten,det var et godt forslag,men det er dessverre ikke noe for meg. På den båten tror jeg at jeg virkelig hadde følt meg ensom..

Anonymous poster hash: d7e69...45b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...