Gå til innhold

Å klappe når charterflyet lander?


MarinaC

Anbefalte innlegg

Jeg er enig i at det har gått inflasjon i ordet "harry", men jeg syns det er ganske smakløst å kalle andre for "skinny bitches." Det er heller ikke noe jeg forventer å høre av voksne mennesker, men det virker som at du er preget av smålighet.

Skinny bitch, ikke vær bitter. Ta deg en gulrot.

Anonymous poster hash: c31ee...07a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kjære vene, la nå folk klappe, da! Blir dere virkelig flaue pga det?



Anonymous poster hash: 41b39...f3a
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har kun opplevd klapping på fly én gang. Ja, litt harry er det jo, men gjør meg ingen verdens ting :) Er jo litt av sjarmen med chartertur ;)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De klappet på flyet til Kypros i fjor, og året før. Flaut..

Anonymous poster hash: 6a074...e7d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Burde vært klappeforbud på fly. Når applausen braker løs, er jeg så flau over mine medpassasjerer at jeg helst vil legge meg ned på gulvet mellom setene og putte fingrene i ørene...



Anonymous poster hash: c08c5...3f2
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære vene, la nå folk klappe, da! Blir dere virkelig flaue pga det?

Anonymous poster hash: 41b39...f3a

Ja, jeg blir flau når folk oppfører seg tåpelig. Synes ikke det er så rart (?)

Anonymous poster hash: 643bf...1e7

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

De klappet på flyet til Kypros i fjor, og året før. Flaut..

Anonymous poster hash: 6a074...e7d

Det er vel like flaut å dra årlig til Kypros på charter?

Anonymous poster hash: 101bd...518

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel like flaut å dra årlig til Kypros på charter?

Anonymous poster hash: 101bd...518

Ble syk første året, så tok igjen det tapte året etter. Noe mer du lurte på?

Anonymous poster hash: 6a074...e7d

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært med charterfly en gang og da satt halve flyet med cowboyhatter,klappet og ropte når flyet landet. Flaaaaaut

Hva er gærent med cowboyhatter? Fins ikke noe mer sexy enn menn i cowboyhatt. Gjør meg klam i hakket hvertfall!

Klapping på fly er kleint. Bare nordmenn som driver med sånt.

Anonymous poster hash: 24b75...7b1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hey, jeg kom på noe. Alle de lavprisselskapene kan jo tjene fett på dette. Om de får en lydtett vegg, kan de tjene i millionklassen for å ta betalt for klappefri sone.

Kan den klappefrie sonen også være barnefri? Da er jeg faktisk villig til å betale :)

Anonymous poster hash: 1ad80...c04

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Tjaaa nå må jeg ta off topic på dette her, handler ikke om fly men...

I kveld var jeg på kino, skulle se nye filmen " Let`se Cops". Artig filmen synes jeg alt mulig men kleineste det jeg hørte at dem klappa etter filmen så tenkte jeg hva Faen er det som foregår?

Har det klikka for dem, måtte springe bare ut fort så mulig.

LoooLLL

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sammen med det å klappe etter en film på kino, så er det en av de desidert kleineste "fellesaktivitetene" jeg vet om i det offentlige rom

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi gjorde det for moroskyld en gang. Eller den dumme broren min syntes han var morsom. Halve flyet blei med da, haha. Var ikke charterfly det da.

Jeg var på ett fly med en haug av fulle nordmenn på 17. mai en gang, til Kreta da. Da var det synging av nasjonalsangen, champagne og klapping hele tida. :P

Ja, litt kleint men... underholdning på en ellers kjedelig flytur!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Like flaut som når man får servert drink/dessert med stjerneskudd. Har alltid lurt på hvorfor det klappes, er det for å takke crewet for turen eller er det for at man kom trygt fram eller for at "nå er det ferie"?



Anonymous poster hash: 860f1...fe6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annen ting er opptredener i kirka, for eks ved begravelse. I begravelsen til ei venninne av meg var det mange som sang og spilte, og det var spesielt en dame som sang såå nydelig. Jeg føler automatisk at jeg må klappe etter en så vakker og fin opptreden, men en klapper ikke i kirka? En eller to lot seg reve med og klappet. Kjempeflaut.



Anonymous poster hash: f945c...669
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Tror katolikker klapper i begravelser. For å hylle den døde eller noe.



Anonymous poster hash: 860f1...fe6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annen ting er opptredener i kirka, for eks ved begravelse. I begravelsen til ei venninne av meg var det mange som sang og spilte, og det var spesielt en dame som sang såå nydelig. Jeg føler automatisk at jeg må klappe etter en så vakker og fin opptreden, men en klapper ikke i kirka? En eller to lot seg reve med og klappet. Kjempeflaut.

Anonymous poster hash: f945c...669

I en begravelse ville jeg nok ikke tatt initiativet til å klappe, men det er på grunn av de triste og alvorlige omstendighetene, ikke på grunn av kirken.

For ellers klapper jeg i kirken. Nå er jeg nesten aldri i kirken ettersom jeg er ateist, men det hender jo at jeg har vært på konserter med korpset til lillesøster eller koret til tanten min, og da er det vel selvsagt at man skal klappe! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror katolikker klapper i begravelser. For å hylle den døde eller noe.

Anonymous poster hash: 860f1...fe6

Men det er ikke vanlig i norske kirker?

Anonymous poster hash: f945c...669

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I en begravelse ville jeg nok ikke tatt initiativet til å klappe, men det er på grunn av de triste og alvorlige omstendighetene, ikke på grunn av kirken.

For ellers klapper jeg i kirken. Nå er jeg nesten aldri i kirken ettersom jeg er ateist, men det hender jo at jeg har vært på konserter med korpset til lillesøster eller koret til tanten min, og da er det vel selvsagt at man skal klappe! :)

Ja, konserter blir noe annet! Men tenker mest på begravelser. Det er så mange fine opptredener i begravelser. Neste gang jeg er i begravelse må jeg huske og gå bort til vedkommende og gi skryt.

Anonymous poster hash: f945c...669

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...