Gå til innhold

Å klappe når charterflyet lander?


MarinaC

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Seriøst. Er dette vanlig? Jeg dro med charterfly én gang og alle begynte å klappe. Hva er greia med dette?



Anonymous poster hash: 64811...18b
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, nei ikke mulig. Selv har jeg spurt mange andre t.o.m ringt Austrian Airlines om det, dem sa det er ikke sant. Hvis du har noen bevis om det, så kommer vi gi deg til å reise GRATIS hvor som helst i 10 år.

Har noen kjente som bor i Vienna, dem sa til meg, dette er ikke innbakt i prisen. Det var gratis fra dem!

Denne turen til Spania med kompisen, prisen på Norwegian og Austrian Airlines var samme. Austrian Airlines som er den beste, Norwegian suger som bare det, dem vil ta hver eneste krone av alle sammen.

Denne gangen når jeg reiste med Nowegian, flyvertinne var alt for stygge. Jeg trodde at det skulle være kjempefine Norsk damer unge, nei der var det gamlinger som jobbet.(Dette er annen sak)

Har reist i 6 år med Austrian Airlines hvor som helst!

Dette er bare innbakt i prisen på flybilletten din, slik at du skal lures til å tro at du får ekstraservice. Success ;)



Anonymous poster hash: 002c3...941

Endret av xeno
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså, jeg initierer ikke applaus for flykapteinen, men hvis noen andre setter det i gang så slenger jeg meg på. Kozlig det, vel?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er kun skinny bitches som synes det er harry og white trash. Gudene forby at folk finner på å klappe (som forøvrig assosieres med noe positivt) i denne verden. Her skal vi bare gå rundt og se fotballfrue-trendy ut og se ut som om vi sutter på en sitron. Det er moteriktig å være kald og bitter. Skinny bitches bør spise litt oftere, så dere ikke er så bittre.

Anonymous poster hash: c31ee...07a

Uff. Litt bitter? Livet er ikke lett...

Anonymous poster hash: 64811...18b

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er kun skinny bitches som synes det er harry og white trash. Gudene forby at folk finner på å klappe (som forøvrig assosieres med noe positivt) i denne verden. Her skal vi bare gå rundt og se fotballfrue-trendy ut og se ut som om vi sutter på en sitron. Det er moteriktig å være kald og bitter. Skinny bitches bør spise litt oftere, så dere ikke er så bittre.

Anonymous poster hash: c31ee...07a

Enig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er kun skinny bitches som synes det er harry og white trash. Gudene forby at folk finner på å klappe (som forøvrig assosieres med noe positivt) i denne verden. Her skal vi bare gå rundt og se fotballfrue-trendy ut og se ut som om vi sutter på en sitron. Det er moteriktig å være kald og bitter. Skinny bitches bør spise litt oftere, så dere ikke er så bittre.

Anonymous poster hash: c31ee...07a

Det som er harry, er å kalle andre mennesker for "skinny bitches" :-)

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men du kompenserer ved å prøve å score litt poeng her inne? ;)

Anonymous poster hash: f191e...1d3

Hehe, nei, det var igrunn ikke sånn ment, selv om jeg skjønner hva du mener. Jeg er anonym bruker på et nettforum og det er uansett ikke noe fancy i det hele tatt, det var bare et eksempel på et sted der det ville vært enda særere å klappe :)

Anonymous poster hash: af0c0...e0c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er kun skinny bitches som synes det er harry og white trash. Gudene forby at folk finner på å klappe (som forøvrig assosieres med noe positivt) i denne verden. Her skal vi bare gå rundt og se fotballfrue-trendy ut og se ut som om vi sutter på en sitron. Det er moteriktig å være kald og bitter. Skinny bitches bør spise litt oftere, så dere ikke er så bittre.

Anonymous poster hash: c31ee...07a

Sure og bitre? Charterferie-sterotypen "Randi(56) med solhatt og ihjelbleika hår" er jo som oftest den som klapper. Sur, bitter, hater egentlig utlandet men elsker sol og billig vin.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det som er harry, er å kalle andre mennesker for "skinny bitches" :-)

Hva med dem som kaller andre harry eller klein da? Dere er ikke bedre.

Anonymous poster hash: c31ee...07a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan ikke si jeg synes det er så kleint, men harry er det. Kanskje det er et uttrykk for glede for at man endelig er fremme og kan komme seg ut av hermetikkboksen med folk som har prompa og svetta i ørten timer? :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det som er harry, er å kalle andre mennesker for "skinny bitches" :-)

Jaa for det betyr jo på norsk tynne tisper...og så vidt jeg vet så er vi ikke hunder...Hva man liker på soverommet er en annen sak :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

flyet fullt av tribaltatoverte trøndere med 6 i promille, den er bare FLAU - og intet annet. Jeg dør litt inni meg når jeg opplever det.

Men hva er dette for slags fordommer? Mener du det er greit å hetse trøndere? Ikke tror jeg det er sant at trøndere er verre enn andre når det gjelder dette, heller.

Anonymous poster hash: ff575...113

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva med dem som kaller andre harry eller klein da? Dere er ikke bedre.

Anonymous poster hash: c31ee...07a

Hva i alle dager har Harry Klein i Derrick med dette å gjøre?

Anonymous poster hash: ff575...113

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva i alle dager har Harry Klein i Derrick med dette å gjøre?

Anonymous poster hash: ff575...113

Harry Klein er bra Harry Klein :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor flyr noen charter nå til dags?



Anonymous poster hash: cd209...6dc
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Er det bare jeg som synes det er idiotisk og ikke skjønner grunnen?

Dette er jeg veldig enig i. Det var vel noe man gjorde på '90 tallet om jeg ikke husker helt feil. Til og med da skjønte jeg aldri hvorfor dette ble gjort. Jeg reiser mye med charterflyvninger, og har faktisk opplevd dette en gang nå nylig. Jeg sank et godt stykke ned i stolen da, ja...

Anonymous poster hash: 91b06...587

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med dem som kaller andre harry eller klein da? Dere er ikke bedre.

Anonymous poster hash: c31ee...07a

Jeg er enig i at det har gått inflasjon i ordet "harry", men jeg syns det er ganske smakløst å kalle andre for "skinny bitches." Det er heller ikke noe jeg forventer å høre av voksne mennesker, men det virker som at du er preget av smålighet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hater å klappe når flyet lander. Det er kleint. Særlig når man reiser innenlands. Eneste gangen jeg klappet, og ikke bare klappet - jeg kysset bakken også etter landing - var da flyet holdt på å styrte, fem personer ble sendt til akutten og vingen tok fyr under nødlandingen. DA er det greit å klappe og juble, men ikke ellers. Aldri ellers.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Piiiip

Haha synes selv det er pinlig, men faktisk så opplever jeg flere ganger at det ikke bare skjer på charter. Når vi landa i midtøsten (Abu Dhabi) så var det full applaus der også og jubel.... :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...