Gå til innhold

Å klappe når charterflyet lander?


MarinaC

Anbefalte innlegg

Gjest pærecider

Denne her må vi utvikle litt, synes jeg. Hva med å klappe hver gang bussen når busstoppet du skal av på?

Ja!! Må jo vise at vi virkelig verdsetter at de gjør jobben sin! Og så applaus og klapp på ryggen til parkeringsvakta nar man har fått parkeringsbot. Så han blir litt glad.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Oi gjør folk dette enda?

Husker det ble gjort da jeg var barn, og da syntes jeg det var dritgøy :D Klarer ikke helt sette meg inn i hvordan dette oppleves som voksen. Men er sikker på at litt av den barnlige "jaaa, de voksne lager liv!!!" er litt borte, ja...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gjør det alltid, men er alltid den eneste :rodme:



Anonymous poster hash: e3c22...fed
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahaha Er det tull eller gjør folk det faktisk? Kommer pilotene ut og tar i mot aplausen liksom? For de hører vel ikke stort fra resten av flyet nå som de har tykke dører, med mindre de slå på mikrofonen?

Anonymous poster hash: f17fc...344

Lenke til kommentar
Del på andre sider

eller når læreren er ferdig med timen.

Enkelte forelesere på universiteter og slikt får jo gjerne applaus!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahaha Er det tull eller gjør folk det faktisk? Kommer pilotene ut og tar i mot aplausen liksom? For de hører vel ikke stort fra resten av flyet nå som de har tykke dører, med mindre de slå på mikrofonen?

Anonymous poster hash: f17fc...344

Skulle tatt seg ut om alle charterpiloter stopper flyet tvert etter landing, på flystripa, og går ut i kabinen for å motta applausen. Hører jeg da capo?

Anonymous poster hash: fcc3a...835

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skulle tatt seg ut om alle charterpiloter stopper flyet tvert etter landing, på flystripa, og går ut i kabinen for å motta applausen. Hører jeg da capo? Anonymous poster hash: fcc3a...835

Klappes det i det flyet treffer bakken? Jeg trodde det kanskje var når flyet stanser.

Anonymous poster hash: f17fc...344

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest pærecider

Skulle tatt seg ut om alle charterpiloter stopper flyet tvert etter landing, på flystripa, og går ut i kabinen for å motta applausen. Hører jeg da capo? Anonymous poster hash: fcc3a...835

Det er da soleklart. Han må også ta en æresrunde med et lite åttetall og korketrekkerskru med flyet over flyplassen før han lander for andre gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest pærecider

Enkelte forelesere på universiteter og slikt får jo gjerne applaus!

Really? Skjedde aldri når jeg studerte...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Citronella

Klapping når charterfly lander er herlig! Det er hverken harry eller kleint, Det er ektefølt og veldig koselig.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er så flaut. Det skjer på rutefly også, som det sies over her, og særlig om sommeren. De gjør bare jobben sin. Jeg leste nylig opp en kjennelse i lagmannsretten uten å få noen applaus som helst. Det var tungt.

Anonymous poster hash: af0c0...e0c

Det synes jeg er slemt gjort. Om jeg noen gang må inn i retten, skal jeg klappe når dommen er opplest. Skal minne de rundt meg på at det er tungt stoff som leses opp og at personen som gjorde det, fortjener en stor applaus.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det har jeg opplevd

Da jeg skulle til Spania med kompis. Det var Norwegian, etter flyet landet så begynte alle å klappe.

Jeg bare WTF hva i svarte er det som foregår med dem. Måte bare begynne å le kjempe høyt. Fra denne gangen, flyr aldri med Nowegian, t.o.m så må du betale for alt alt. Hvis u flyr med Austrian Airlines, så for du alt gratis MAT og DRIKKE.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er så flaut. Det skjer på rutefly også, som det sies over her, og særlig om sommeren. De gjør bare jobben sin. Jeg leste nylig opp en kjennelse i lagmannsretten uten å få noen applaus som helst. Det var tungt.

Anonymous poster hash: af0c0...e0c

Åh, har du vært i lagmannsretten, du, da. Vi må jo se opp til deg nå.

Anonymous poster hash: ff575...113

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest iGirl

Derfor bruken av ordet enkelte.

Jeg har også opplevd klapping etter forelesninger, f eks da Trond-Viggo Torgersen foreleste fikk han applaus etterpå.

Men- denne klappingen når man lander i Tyrkia med flyet fullt av tribaltatoverte trøndere med 6 i promille, den er bare FLAU - og intet annet. Jeg dør litt inni meg når jeg opplever det.

Endret av iGirl
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klappes det i det flyet treffer bakken? Jeg trodde det kanskje var når flyet stanser.

Anonymous poster hash: f17fc...344

Hahaha. Når det stanser? Nei du. Det klappes når man lander! I det flyet stanser står man jo allerede klare i midtgangen med all håndbagasjen, halvfulle vodkaflasker og sure unger sånn i tilfelle de skulle finne på for en gangs skyld å åpne dørene 2 sekunder etter flyet har parkert.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Åh, har du vært i lagmannsretten, du, da. Vi må jo se opp til deg nå.

Anonymous poster hash: ff575...113

Forferdelig unødvendig sutring. Poenget var nok at det er juryen, ikke en dommer, som leser opp kjennelsen i større saker der. Til forskjell fra tingretten. Så det var antakelig stikk motsatt, nemlig at det ikke var noe helt spesielt eller fancy med det. Ingen grunn til å være et gedigent rasshøl.

Anonymous poster hash: 5029a...feb

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det har jeg opplevd

Da jeg skulle til Spania med kompis. Det var Norwegian, etter flyet landet så begynte alle å klappe.

Jeg bare WTF hva i svarte er det som foregår med dem. Måte bare begynne å le kjempe høyt. Fra denne gangen, flyr aldri med Nowegian, t.o.m så må du betale for alt alt. Hvis u flyr med Austrian Airlines, så for du alt gratis MAT og DRIKKE.

Dette er bare innbakt i prisen på flybilletten din, slik at du skal lures til å tro at du får ekstraservice. Success ;)

Anonymous poster hash: 002c3...941

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er kun skinny bitches som synes det er harry og white trash. Gudene forby at folk finner på å klappe (som forøvrig assosieres med noe positivt) i denne verden. Her skal vi bare gå rundt og se fotballfrue-trendy ut og se ut som om vi sutter på en sitron. Det er moteriktig å være kald og bitter. Skinny bitches bør spise litt oftere, så dere ikke er så bittre.



Anonymous poster hash: c31ee...07a
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I disse ferietider gjelder det nok ikke bare charterfly. Opplevde det på rutefly senest i forrige uke :)

Opplevde dette på fredag på et rutefly.

Problemet med å reise om sommeren er at det er mange som tror at alle som reiser med fly er på ferie.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...