Gå til innhold

Å klappe når charterflyet lander?


MarinaC

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjøres det fortsatt? Trodde man sluttet med det på åttitallet.

  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest KeyserSoze

Jeg har vært med charterfly en gang og da satt halve flyet med cowboyhatter,klappet og ropte når flyet landet. Flaaaaaut

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husket flyet (passasjerene) klappet en gang, etter en helt jævlig landing med vindkast og turbulens, men da tror jeg også det var mer "Å takk gud vi overlevde klapp"

Ellers: Dritharry.

Endret av dillyduzit
  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har vært med charterfly en gang og da satt halve flyet med cowboyhatter,klappet og ropte når flyet landet. Flaaaaaut

Hihi kan like gjerne joine de andre tullingene ombord xD

For da blir det ikke like flaut :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg dør litt innvendig de gangene det skjer når jeg er på flyet. Kleeeeeeeeeeint!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man drar da ikke med charter, må vite. :filer:



Anonymous poster hash: f2a89...e9b
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel bare nordmenn som gjør dette?



Anonymous poster hash: a3a0c...7ad
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva? Eksisterer Span-Tax fremdeles da? Trodde dette var en uskikk som vokste fram pga at folk var så lettet over at den småfulle flygeren fra nevnte flyselskap klarte å lande flyet.

Er litt kleint ja

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest bustyvel

Husker en gang jeg var på Kreta. Pensjonister med cowboyhatt, godt berusede og klare for chartertur. Vill jubel både ved take-off og landing. Herrefred så flaut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Off, det er så superkleint!

Heldigvis bare opplevd det et par ganger.

Dog, på siste turen jeg var på så satt det en gammel fyr innerst på samme seterad som meg som klappet vilt da flyet landet. Han var den eneste som klappet, og kona holdt på å krype sammen i setet av flauhet :fnise:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Haha, har opplevd dette ved en eller to anledninger, og ja - det er ganske pinlig :P Men grunnen til at vi synes det er pinlig er vel fordi vi forbinder det med charterturer og dermed med litt lavkultur og harry mennesker som drar til "Syden" for å drikke seg fulle på skandinaviske puber...

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I disse ferietider gjelder det nok ikke bare charterfly. Opplevde det på rutefly senest i forrige uke :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan fint finne på å juble litt når jeg lander på en sydhavsøy og er klar for ei uke ferie..

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det er så flaut. Det skjer på rutefly også, som det sies over her, og særlig om sommeren. De gjør bare jobben sin. Jeg leste nylig opp en kjennelse i lagmannsretten uten å få noen applaus som helst. Det var tungt.



Anonymous poster hash: af0c0...e0c
  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er så flaut. Det skjer på rutefly også, som det sies over her, og særlig om sommeren. De gjør bare jobben sin. Jeg leste nylig opp en kjennelse i lagmannsretten uten å få noen applaus som helst. Det var tungt.

Anonymous poster hash: af0c0...e0c

Men du kompenserer ved å prøve å score litt poeng her inne? ;)

Anonymous poster hash: f191e...1d3

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest pærecider

Syns det er pinlig! Isåfall skulle vi ha klappet hver gang kassadama har levert vekslepengene og kvitteringen, eller når læreren er ferdig med timen. Og selvsagt stående ovasjoner når postmannen har levert posten. Skal begynne å gjøre det heretter.

Endret av pærecider
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blondie65

Syns det er pinlig! Isåfall skulle vi ha klappet hver gang kassadama har levert vekslepengene og kvitteringen, eller når læreren er ferdig med timen. Og selvsagt stående ovasjoner når postmannen har levert posten. Skal begynne å gjøre det heretter.

Denne her må vi utvikle litt, synes jeg. Hva med å klappe hver gang bussen når busstoppet du skal av på?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...