Gå til innhold

Anbefales Dubai?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Vi er et par som vil reise til Dubai! Fortell gjerne alt av erfaringer... Ute etter sol, bading, avslappning og ting å gjøre!



Anonymous poster hash: 53859...7e0
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dubai = fantastisk!

-Ikke kyss og hold hender offentlig.

-Skjul skuldre og knær.

Bruk sunn fornuft.

Folket der er veldig behjelpelige og hyggelige. Men, vis respekt for religionen.

Selv var jeg der på shopping og sightseeing. Opplevde masse.

Tok buss og taxi. Billig og greit.

Hotellet vårt hadde gratis buss som gikk mellom Dubai Mall og hotellet flere ganger daglig.

Men, det er masse å ta seg til. Det er egentlig bare hva du vil selv. Alt er mulig :)



Anonymous poster hash: 00a38...006
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annbefaler ridetur i ørkenen på kameler etterfulgt av middag og arabisk aften.

Vi leide en Lamborghini for en dag og kjørt til Abu Dhabi for å se moskeen der. DYRT, men for en opplevelse (bilen altså)

Litt mer fra Dubaituren min kan du lese her. http://beentherdonethat.blogg.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Jaaaaaa!! Jeg elsket Dubai..... Men det er stort, sinnsykt stort!!!!! Og man tar taxi uansett hvor man skal!! Jeg planlegger allerede neste tur :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke vært der selv, men kollega har vært der og likte det ikke. De merket god at kvinnesynet var helt på trynet, at de som jobbet der ble behandlet som dritt (mener det var noe med at det er arbeidsinnvandring) og alt virket kunstig og lite genuint.



Anonymous poster hash: 99e0f...930
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært i både Abu Dhabi og Dubai. Hvis jeg må velge, ville jeg valgt Abu Dhabi. Liker ikke stedene noe bedre etter å ha fått vite at byen er bygget ved hjelp av slaveri og at man støtter det som turist der.

Anonymous poster hash: bcb29...c58

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest brutal_mann

Dubai... Tja, greit å se, uten sjel.

Strandlivet er ikke som vi er vandt med. En må betale for tilgang på de fleste strender. Om sommeren er det også grisevarmt og nesten umulig å være ute. Soling midt på dagen kan du bare glemme.

Turer i ørkenen, biltur til Oman, Wild Wadi og shopping er gode greier. Sharjah Desert Park anbefales også. Ellers så er Dubai et forkastelig kvinnesyn, indiske slaver, ekstrem rasisme mot alle ikke-arabere og penger får deg hvor som helst.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...