Gå til innhold

Problem med skokjøp


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Kjøpte noen sko for en uke siden som ble brukt første gang i helgen. Var i butikken 1-2 timer på dagtid og når jeg kom hjem så jeg at sålen på hælen på støvletten var ganske forandret. alt av småstein hadde satt seg fast og lagt småhull og noen større steiner hadde lagt store merker på utsiden av sålen. altså, ikke noe fint!! Og dette bare etter en liten tur i butikken på noen timer.

Jeg kjøpte skoen og vil ha den slik den er, kan butikken velge å legge på ny såle hos skomaker? Skoen kostet i underkant av 2000 kr og jeg vil jo ha "hele" skoen fra det merket den er, og ikke at sålen er fra skomakeren nede i gata. Vil jo si at hvis de skal fikse sålen hos en skomaker, så er det noe galt med selve sålen, og at dette er en reklamasjon!?

Har ikke lyst til at butikken skal fikse skoen på en skomaker, da jeg vil se på dette som at skoen ikke er slik den er = jeg vil ha pengene tilbake eller nytt par. Noen synspunkter?



Anonymous poster hash: 2727d...1f4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tror neppe dette er reklamasjonsgrunn. Merker under sko vil det bli om man går ute med dem. Du kan jo høre med butikken om de har hørt det skulle være en svakhet i sålen på akkurat den modellen.



Anonymous poster hash: 9e704...488
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror neppe dette er reklamasjonsgrunn. Merker under sko vil det bli om man går ute med dem. Du kan jo høre med butikken om de har hørt det skulle være en svakhet i sålen på akkurat den modellen.

Anonymous poster hash: 9e704...488

Men grus og steiner lager store hull under sålen, dette er ikke normalt, dette var de ansatte enige i.

Anonymous poster hash: 2727d...1f4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men grus og steiner lager store hull under sålen, dette er ikke normalt, dette var de ansatte enige i.

Anonymous poster hash: 2727d...1f4

Større steiner har også laget hull på siden av hælen, noe som ikke er pent!! Det skal ikke være slik

Anonymous poster hash: 2727d...1f4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vil tro du kan kreve å få nye, om de ikke selv tilbyr det. Jeg opplevde at sålen løsnet på eccosko som jeg hadde hatt under en måned, jeg fikk nye uten noe om og men. Vil tro at en skomaker hadde fikset det lett og rimelig, men det var aldri et tema.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det sko fra Acne?

Har hørt at alle som kjøper sko fra det merket tipser om å legge nye såler pga samme problemet som du beskriver..



Anonymous poster hash: 80d6d...e83
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest constance90

Butikken har tre muligheter.

1. fikser ny såle

2. du nytt produkt

3. Penger igjen.

Hvis det er et vanlig problem er det større sjangs for at du får et nytt produkt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det sko fra Acne?

Har hørt at alle som kjøper sko fra det merket tipser om å legge nye såler pga samme problemet som du beskriver..

Anonymous poster hash: 80d6d...e83

Nei, ikke Acne :) sålen har formet seg etter steiner og grus. har kun brukt de i 1-2 timer på dagtid i helgen. Ikke bare under, men også på siden av sålen.. ikke pent!!

Anonymous poster hash: 2727d...1f4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...