Gå til innhold

Rullekebab, kebabtellerken eller kebabpizza?


AnonymBruker

  

54 stemmer

  1. 1. Ja?

    • Rullekebab
      33
    • Kebabtallerken
      12
    • Kebabpizza
      9


Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Kebab trenger ikke være usunt - ei heller pizza. Pizza er brød, grønnsaker, kjøtt og ost. Som en brødskive.
En kebab er et pitabrød/lefse, kjøtt, grønnsaker og dressing - som man ikke trenger ta så ekstreme mengder av:P

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop

Kebab trenger ikke være usunt - ei heller pizza. Pizza er brød, grønnsaker, kjøtt og ost. Som en brødskive.

En kebab er et pitabrød/lefse, kjøtt, grønnsaker og dressing - som man ikke trenger ta så ekstreme mengder av:P

trenger ikke nei. Men det blir det om du kjøper det på en kebabsjappe i byen. Lager du kebab selv så kan man få det sunt sikkert
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mesteparten av kebaben i Norge er i bestefall meh, man burde i større grad ha store kjøttflak slik som man finner i utlandet.



Anonymous poster hash: a30d4...1b0
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen av delene. Søplemat.

Du vet at en gjennomsnittlig norsk grillmiddag inneholder mer fett og sukker enn en kebab? Potetsalat, pølsebrød, dressing, pølser, grillribbe. Smakk smakk, 700 kcal.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den gjennomsnittlige norske grillmiddagen er en skandale. Både i kvalitet og utvalget man finner i butikkene :( Men det er vel folket som vil ha det slik..

Jeg slår et slag for kebab i pita!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop

Du vet at en gjennomsnittlig norsk grillmiddag inneholder mer fett og sukker enn en kebab? Potetsalat, pølsebrød, dressing, pølser, grillribbe. Smakk smakk, 700 kcal.

hva så? Endrer ikke fsktum at kebab er søplemat det også. Og jeg vet nordmenn spiser for mye dritt. Kebab svømmer jo i dressing.. Endret av BettyBoop
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må nesten være mye saus på kebaben, spør dere meg. Ber alltid om ekstra saus. Hvor usunn den sausen er kommer vel også litt an på hvor mye sperm den inneholder. Hvis det er mye sperm i den, så er det vel for det meste proteiner det er snakk om allikevel? Har riktignok aldri spurt dem hvor mye sperm det er i sausen, men burde kanskje begynne å gjøre det.



Anonymous poster hash: a844d...427
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop

Valgfritt å ta på mye dressing. Kebab kan være bra mat det.

ja men ikke om du kjøper det ute på en kebabsjappe sa jeg jo.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja men ikke om du kjøper det ute på en kebabsjappe sa jeg jo.

Her i byen på sjappene får man velge grønnsaker og mengde saus selv, smt kjøtttype, hvor sterk den skal være og (på noen steder) om lefsene skal være grove eller fine:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest BettyBoop

Her i byen på sjappene får man velge grønnsaker og mengde saus selv, smt kjøtttype, hvor sterk den skal være og (på noen steder) om lefsene skal være grove eller fine:)

du er uansett naiv om du ser dette som god og sunn kvalitetsmat. Og kebaben vi norske kjøper er sikkert ikke lik den kebaben de selv spiser. Nå er jeg generelt skeptisk til mat fra de landene der. Alt smaker jo og lukter jo det samme. Ingen variasjon i kosten.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

du er uansett naiv om du ser dette som god og sunn kvalitetsmat. Og kebaben vi norske kjøper er sikkert ikke lik den kebaben de selv spiser. Nå er jeg generelt skeptisk til mat fra de landene der. Alt smaker jo og lukter jo det samme. Ingen variasjon i kosten.

Se, nå gjør du det igjen.

Anonymous poster hash: a844d...427

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Rullekebab med kylling eller lam, og må være fra mitt faste sted. Hvor de lager lefsa mens du ser på, de har masse deilige grønnsaker og sopp i, hjemmelagd god saus. Og ikke hamburgerdressing, som virkelig ikke har noe i en kebab og gjøre.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop

Se, nå gjør du det igjen.

Anonymous poster hash: a844d...427

ja. Er ikke rasistisk når det er sant.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja. Er ikke rasistisk når det er sant.

Eller kanskje sannheten noen ganger er rasistisk?

Anonymous poster hash: a844d...427

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...