Gå til innhold

Hvor mye grillmat spiser du?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvor mye grillmat klarer du spise før du er mett? :-)

Spiste nettopp en hamburger, salat og ett ministykke kjøtt. Er stappmettt. Hva med deg?

Anonymous poster hash: f43ea...114

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Blir staaappmett av grillmat! :fnise:

Pleier å spise en burger/pølse med grønn salat og grillsalat, og da vil jeg bare legge meg ned i fosterstilling etterpå. Er rart det der, men jeg kan f.eks. spise mye mer pizza enn grillmat!



Anonymous poster hash: 3ab2b...715
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir staaappmett av grillmat! :fnise:

Pleier å spise en burger/pølse med grønn salat og grillsalat, og da vil jeg bare legge meg ned i fosterstilling etterpå. Er rart det der, men jeg kan f.eks. spise mye mer pizza enn grillmat!

Anonymous poster hash: 3ab2b...715

Hehe jaa er utrolig rart det der. Ligger i fosterstilling på mobilen nå 😰😛 gaah!

- Ts

Anonymous poster hash: f43ea...114

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 grillpølser med brød. Grillmat er digg og pølser er billig:-)



Anonymous poster hash: 7e11d...5a4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingenting.

Griller aldri - veldig oppskrytt.



Anonymous poster hash: 2c487...a73
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ingenting.

Griller aldri - veldig oppskrytt.

Anonymous poster hash: 2c487...a73

Haha. Du er vel teit. Bare fordi du ikke kan grille så betyr ikke det at grillmat er oppskrytt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jørild

En burger, to grillribber og en pølse. Pluss salat og potetsalat,

Eventuelt tre biter laks, salat og potetsalat og en haug grønnsaker. Og en pølse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha. Du er vel teit. Bare fordi du ikke kan grille så betyr ikke det at grillmat er oppskrytt.

Du er ikke så briljant gjennomtenkt selv heller.

Jeg griller innendørs på grillpannen min (Angus-fe, kalv eller breiflabbhale, feks), og under grillelementet i ovnen, og det er jeg ganske god til (som med matlaging generelt).

Utegrill har jeg ikke, og ferdigmarinert grillribbe eller grillpølser fra butikken interesserer meg ikke, og er så definitivt oppskrytt. Sommeren gjennom klarer jeg meg utmerket uten både det og manisk grilling av alt mulig bare fordi det er fint vær. Jeg har tusen andre gode sommerretter (og råvarer) på menyen i stedet.

Sånn - nok utdypet?

Anonymous poster hash: 2c487...a73

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest daisydaisy

Kan spise flere stykker kjøtt med salat og ris til. Blir stappmett, men hiver innpå alikevel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er ikke så briljant gjennomtenkt selv heller.

Jeg griller innendørs på grillpannen min (Angus-fe, kalv eller breiflabbhale, feks), og under grillelementet i ovnen, og det er jeg ganske god til (som med matlaging generelt).

Utegrill har jeg ikke, og ferdigmarinert grillribbe eller grillpølser fra butikken interesserer meg ikke, og er så definitivt oppskrytt. Sommeren gjennom klarer jeg meg utmerket uten både det og manisk grilling av alt mulig bare fordi det er fint vær. Jeg har tusen andre gode sommerretter (og råvarer) på menyen i stedet.

Sånn - nok utdypet?

Anonymous poster hash: 2c487...a73

Du er sikkert flink til å lage mat, har ikke sagt noe på det. Men at grillmat er oppskrytt forstår jeg meg ikke på. Om vi snakker om ferdigmarinert jallamat og gilde grillpølser så kan jeg være enig med deg, det er tullball og ikke særlig bra.

Likevel, ordentlig mat tilbredt på en ordentlig grill på skikkelig vis er ikke oppskrytt :)

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er sikkert flink til å lage mat, har ikke sagt noe på det. Men at grillmat er oppskrytt forstår jeg meg ikke på. Om vi snakker om ferdigmarinert jallamat og gilde grillpølser så kan jeg være enig med deg, det er tullball og ikke særlig bra.

Likevel, ordentlig mat tilbredt på en ordentlig grill på skikkelig vis er ikke oppskrytt :)

Det var en spissformulering. ;)

Og ferdigmarinert svinekjøtt pluss Gilde grillpølser med kjøpepotetsalat er vel ikke så langt fra det mange forbinder med grillmat som begrep.

Men grilling som matlagingsmetode er jo ypperlig det, det kan vi sikkert være enige om. :)

Anonymous poster hash: 2c487...a73

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det var en spissformulering. ;)

Og ferdigmarinert svinekjøtt pluss Gilde grillpølser med kjøpepotetsalat er vel ikke så langt fra det mange forbinder med grillmat som begrep.

Men grilling som matlagingsmetode er jo ypperlig det, det kan vi sikkert være enige om. :)

Anonymous poster hash: 2c487...a73

Ja, jeg tror vi er enig nå :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er utrolig godt med grillmat! Jeg elsker grillede maiskolber, grillede tomater, sommerkoteletter, marinert svin indrefilet, hjemmelagede burgere og skikkelige pølser fra Jacobs. Vanlige grillpølser fra f.eks Gilde klarer jeg bare ikke, ekkel smak og ekkel farseaktig konsistens.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altfor mye og må passe på å begrense meg! Hiver på med salat for å ikke å spise for mye. Vi skal faktisk grille nå :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

En full tallerken, og om det er godt en halv tallerken til, evt. Småknasking av maten mens man sitter å skravler. En tallerken er perfekt for da har man plass til en is også:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nesten ingenting mens maten står på bordet...

Men 2 kalde nakkekoteletter fra kjøleskapet etterpå!



Anonymous poster hash: ac83c...5c9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer helt an på - dreier det seg om pølser fra Gilde og tørr, overstekt flintstek og/eller sommerkoteletter blir jeg veldig fort mett, gitt ... Er pølsene gode og kjøttet mørt og saftig kan jeg godt forsyne meg både to og tre ganger.



Anonymous poster hash: ebe55...6d2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...