Gå til innhold

Hvor ville du ikke reist tilbake?


Mille_

Anbefalte innlegg

Jeg lurer rett og slett på om det er noen steder du har reist hvor du ikke vil tilbake, og hvorfor?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Riga og Warszawa. Fikk ikke noe spesielt godt inntrykk av disse byene, selv om jeg har reist mye i Øst-Europa og liker det godt.

Kunne derimot tenkt meg å reise til Krakow i Polen. Og Vilnius og hele Litauen liker jeg kjempegodt, men Riga virket på meg litt uvennlig.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sunny Beach, Bulgaria. Dårlig sted, dårlig mat, dårlig drikke.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tobago. Vakkert, men korrupt og kriminelt.

Stort sett alle "sydenland". Er ikke noe charterturist av meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ingen planer om å noen sinne returnere til Lisboa. Lite å finne på, ble tilbudt narkotika gjentatte ganger på åpen gate i turiststrøkene og følte meg ikke velkommen i det hele tatt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke noe behov for å oppleve Riga på nytt. Ikke fordi jeg mistrivdes der på noen måte, men det var en kjedelig by som jeg ikke kommer til å bruke tid og penger på å besøke igjen. ESPA spa var dog en høydare..

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alanya. Da reiser jeg heller på dagstur til Svinesund og tar solarium på hjemveien, så har jeg fått akkurat like mye ut av det.

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mynona83

Tunisia. Folka der var drøyt slitsomme. Er grense på hvor mange ganger i løpet av en dag jeg orker å si nei til å ta en kopp te med fremmede mennesker på en hyggelig måte.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Afrika, slitsomt kontinent der alle skal tigge av deg fordi du er hvit, og der det ikke er trygt å gå et eneste sted som hvit kvinne.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cuba. For de hadde så dårlig mat der og jeg ble matforgiftet 2-3 ganger på to uker. Ellers var det veldig fint der, da.

Endret av baben
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Afrika, slitsomt kontinent der alle skal tigge av deg fordi du er hvit, og der det ikke er trygt å gå et eneste sted som hvit kvinne.

Skjønner at du er anonym..

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Egypt! Vakkert land, og vakkert hav. Men du verden for noen slitsomme, ekle mennesker vi traff på. Må ha vært maks uheldig eller noe. Bare svindel overalt, helt grusomt uhygienisk, skittent og ja, rett og slett dritekkelt. Kairo og pyramidene var også en stor skuffelse - innpåslitne tullinger som skulle lure deg med på kamelriding og tull. Merker jeg blir sint bare av å skrive om det :fnise: Hotellet og området som hørte til var såklart fint og rent, men jeg reiser ikke så langt kun for å holde meg til hotellområdet.

Må bare påpeke at jeg har reist masse, en del land i Asia, USA, det meste av Europa, og nedover til Afrika. I Gambia f.eks. bodde vi på uspesifisert hotell som var invadert av krypdyr, og det var tusen ganger bedre enn Egypt!

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Marenn

Kreta! Kjempe kjedelig synes jeg. Sikkert bra for småbarnsfamilier, men ikke for meg som var 16 år gammel da, kjedet meg ihjel de 2 ukene vi var der.

Ikke Riga heller, lite å finne på og vi slet veldig med å finne noe å gjøre den langhelgen vi var der. Ikke noe å kjøpe heller, og sure folk.

Bulgaria, sunny beach. Skittent over alt, alle dyra vi så der så underernærte ut og det så ut som de kunne dø hvert sekund, stakkars. Også var det ekkel mat, folka var heller ikke noe hyggelige. Likte de ikke noe særlig bedre når jeg så hvor fa*n de ga i dyra sine, kalde mennesker.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kreta, uten tvil! Synes det var altfor kjedelig og lite å finne på. Riga likte jeg derimot veldig godt, selv om jeg ser mange er uenige! :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...