Gå til innhold

Folk med asiatisk og afrikansk etnisitet


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har alltid lurt på hvordan en person med asiatisk og afrikansk etnisitet ser ut. F. eks en person med japansk/kinesisk/koreansk far/mor, og en med afrikansk (Nigeria, Kongo, Senegal, Zambia, Kenya etc) far/mor. Noen som kjenner til personer med en forelder fra disse delene av verden?



Anonymous poster hash: 55609...35e
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har alltid lurt på hvordan en person med asiatisk og afrikansk etnisitet ser ut. F. eks en person med japansk/kinesisk/koreansk far/mor, og en med afrikansk (Nigeria, Kongo, Senegal, Zambia, Kenya etc) far/mor. Noen som kjenner til personer med en forelder fra disse delene av verden?

Anonymous poster hash: 55609...35e

herregud.... var også noe å lage tråd om :P

Anonymous poster hash: 86636...47a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som regel ser man enten asiatisk ut eller afrikansk om man har foreldre fra de landene.

Kanskje med noe preg fra den man ligner minst på.



Anonymous poster hash: 19839...dae
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så en dok om barn av vietnamkrigen. De var ikke alltid pene de som hadde afroamerikansk far. Ellees syns jeg ofte man kommer heldig ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Google er en fin ting, fyi.

,kjenner en afroamerikanske dame som er gift med en koreansk mann, datteren deres er nydelig, men ser definitivt mest ut som moren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjenner ei som er halvt thailandsk. Hun ser helt asiatisk ut bortsett fra øya syns jeg.

Anonymous poster hash: 7ad7f...2e8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...
Gjest Bruker1000

Hun har typisk liten overkropp som en asiater og stoooor deilig rumpe som en afrikaner. Husker dessverre ikke navnet hennes. En av de nydeligste jentene jeg har sett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

De blir like forskjellige som alle andre... Trodde du seriøst at alle ble seende like ut? Er du klar over hvor stort Afrika og Asia er?

Et barn med en forelder fra Zimbabwe og en annen forelder fra India vil ha ganske andre trekk enn et barn med en forelder fra Japan og en annen forelder fra Kongo.........

Anonymous poster hash: a6204...a45

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...