Gå til innhold

Frekkere foreldre har jeg aldri opplevd! Grrrrrr


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Nå har ikke jeg lest gjennom alle sidene her, men jeg ser det går igjen at "unger er unger". Det er jeg faktisk høyst uenig i. Hadde jeg oppført meg sånn som det der da jeg var liten vet jeg ikke HVA foreldrene mine hadde gjort! Jeg hadde aldri i verden turt å holde på på den måten verken hjemme eller ute blandt folk og moren min hadde ikke latt meg! Et barn skal lære å oppføre seg og det er det foreldrenes plikt å lære dem. Hadde ikke foreldre tatt det ansvaret (eller de fleste foreldre hvertfall) hadde vi alle løpt rundt som villdyr.

Foreldrene til dette barnet har tydeligvis gjort en ræva jobb og jeg syntes synd på de ansatte i dette barnets barnehage/skole!

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du skulle slått til ungen, mora, og deretter pult faren midt på gulvet for å vise dominanse.

Anonymous poster hash: 234b9...f2e

Åherregud nå dør jeg av latter :)))))

Anonymous poster hash: 57c1e...6b7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Unger er unger, virkelig?

Den ungen vil jeg beskrive soleklart som en drittunge. Hvis folk virkelig mener at det der er normal oppførsel for et barn, så er det noe som skurrer. Et barn kan fint oppføre seg pent ute blandt folk, det er ingen unnskyldning for at det er ok at de oppfører seg på den måten. Ikke glem at barnet er et produkt av foreldrene og de har gjort en jævlig dårlig jobb. Det er ikke noe å forsvare engang.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha begynner å lure på om det er mora som kommenterer her. :fnise:

Tenkte det samme ;)

Anonymous poster hash: 3a4a5...fcd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blir gøy for deg når andre sender deg "blikket" og tenker "for en drittunge" om din unge, som løper rundt og kliner dritt på folk. Jepp, det kommer til å skje. Ah, da kan du få velge kameler, da!

Anonymous poster hash: 3f02f...a9d

Man beklager og ser litt ydmyk ut, mens en prøver å gjøre det beste utav situasjonen, ikke smeller frekt tilbake. Unger er unger, men foreldre kan oppføre seg når barna utagerer.

Nei det er ikke sikkert alle barn springer rundt og smører dritt på folk. Oppdragelse er et ukjent ord for deres foreldre. Eventuelt våtservietter i vesken,noe vi har for å forhindre at griseskitne barn løper rundt og klisser på andres ting

Anonymous poster hash: 5a70f...a2a

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei det er ikke sikkert alle barn springer rundt og smører dritt på folk. Oppdragelse er et ukjent ord for deres foreldre. Eventuelt våtservietter i vesken,noe vi har for å forhindre at griseskitne barn løper rundt og klisser på andres ting

Anonymous poster hash: 5a70f...a2a

Nettopp. Det er svært sjeldent jeg har sett unger oppfører seg på denne måten. Det er ikke vanlig, men det skjer. Veldig synd at det finnes slike foreldre. Endret av smalls
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...