Gå til innhold

Må man levere lotto på norsk-tipping nettsiden?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Kjøpte 5 ukers og tenkte å prøve denne måten for spilling da, er ikke akkurat kjent, men brukte nettsiden. Kjøpte 5ukers med joker, men vet ikke om jeg må levere spillene selv? Det står at spillene pågår nå da, men det står at jeg kan levere. 

 

Noen som spiller på nettsiden? Hvordan gjør jeg det? Kan jeg bare la lottoen stå nå til den er utgått så får jeg beskjed hvis jeg vinner, eller må jeg levere de selv på nettsiden, altsÅ? 



Anonymous poster hash: f7b65...fe8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

 

Kjøpte 5 ukers og tenkte å prøve denne måten for spilling da, er ikke akkurat kjent, men brukte nettsiden. Kjøpte 5ukers med joker, men vet ikke om jeg må levere spillene selv? Det står at spillene pågår nå da, men det står at jeg kan levere. 

 

Noen som spiller på nettsiden? Hvordan gjør jeg det? Kan jeg bare la lottoen stå nå til den er utgått så får jeg beskjed hvis jeg vinner, eller må jeg levere de selv på nettsiden, altsÅ? 

Anonymous poster hash: f7b65...fe8

 

 

Mye mer fornuftig å gjøre ingenting. Tipping er ekstraskatt for de som ikke kan sannsynlighetsberegning. Pengene er allerede tapt.

Anonymous poster hash: 884a0...fe4

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Mye mer fornuftig å gjøre ingenting. Tipping er ekstraskatt for de som ikke kan sannsynlighetsberegning. Pengene er allerede tapt.

Anonymous poster hash: 884a0...fe4

 

 

Si det til de som har blitt rik ;) Mitt liv, mitt valg. Dessuten så var det ikke det jeg spurte om. 

Anonymous poster hash: f7b65...fe8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

når du har kjøpt en 5-ukers feks så vil du få beskjed derom du vinner over så og så mye. hvis du vinner en 50 lapp så vil det komme inn på spillekontoen din og du kan sjekke selv om du har vunnet noe :)



Anonymous poster hash: 20c2b...311
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg forstår ærlig talt ikke hva du mener en gang.

Du kjøpte altså en 5 uker Lotto/Viking med Joker via nettsiden, og så lurer du på om du må levere den selv?
Hvis du går inn på Mine spill (der navnet ditt står, oppe til høyre) og finner 5 ukeren din. Så skal det stå noe med grønn skrift under "status" som viser at den er levert.

Jeg antar at du har vært her og trykket på Lever spill for 250 kr eller er det det du lurer på? Hva du skal gjøre?

Endret av -Jiinxs-
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om du kjøper inne på nettsiden via buypass, så har du jo kjøpt og du kan sjekke kupongen online.
Du kan også levere kupong på mobil, med appen buypass+norsk tipping. Da kan du også sjekke kupongene dine på mobilen/online.

Om du har en butikk, kiosk i nærheten av deg som er kommisjonær så kan du spille der også, levere kupongen der.. Du kan bruke spillekort, eller spille på fødselsnummeret ditt.. Da kontoen er privat og den står på deg.. :) Du sier ikke fødselsnummeret ditt, men du taster det inn på terminalen og kommisjonæren får opp ditt spillenummer :)
Du kan velge å spille med egen kupong  (papir kupong, med enten egne tall, eller ferdig prikket...Eller kom.nær kan velge en tilfeldig kupong)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg forstår ærlig talt ikke hva du mener en gang.

Du kjøpte altså en 5 uker Lotto/Viking med Joker via nettsiden, og så lurer du på om du må levere den selv?

Hvis du går inn på Mine spill (der navnet ditt står, oppe til høyre) og finner 5 ukeren din. Så skal det stå noe med grønn skrift under "status" som viser at den er levert.

Jeg antar at du har vært her og trykket på Lever spill for 250 kr eller er det det du lurer på? Hva du skal gjøre?

 

Ja, status sier "pågår" og det står når det avsluttes. Men tror jeg har funnet ut nå. Det står "lever igjen", derfor trudde jeg at jeg kansje måtte trykke "lever igjen" hver nye uke for å finne, men tror kansje det betyr at når 5 ukers er over, så kan jeg velge å spille med den samme kupongen igjen, sant? Jeg har slik at jeg får varsling på mobil om jeg vinner, og jeg tror jeg bare trenger å la spillet stå på min profil, så vinner jeg eller så vinner jeg ikke de neste 5 ukene. Sant? Trenger altså med andre ord ikke gjøre noe mer enn og la spillet gå sin gang i 5 uker, siden jeg har LEVERT INN for 250 på vikinglotto for 5 uker..? Forsto du nå? 

Anonymous poster hash: f7b65...fe8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, status sier "pågår" og det står når det avsluttes. Men tror jeg har funnet ut nå. Det står "lever igjen", derfor trudde jeg at jeg kansje måtte trykke "lever igjen" hver nye uke for å finne, men tror kansje det betyr at når 5 ukers er over, så kan jeg velge å spille med den samme kupongen igjen, sant? Jeg har slik at jeg får varsling på mobil om jeg vinner, og jeg tror jeg bare trenger å la spillet stå på min profil, så vinner jeg eller så vinner jeg ikke de neste 5 ukene. Sant? Trenger altså med andre ord ikke gjøre noe mer enn og la spillet gå sin gang i 5 uker, siden jeg har LEVERT INN for 250 på vikinglotto for 5 uker..? Forsto du nå?

Anonymous poster hash: f7b65...fe8

Har du levert for 5uker, så varer den i 5uker (altså fem trekninger) ^^ leverer du en gang til, så kjøper du en ny 5ukers kupong(spørs om du spiller på lykkekupong eller tilfeldig)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du levert for 5uker, så varer den i 5uker (altså fem trekninger) ^^ leverer du en gang til, så kjøper du en ny 5ukers kupong(spørs om du spiller på lykkekupong eller tilfeldig)

 

Åhh, så bra! Tusen takk ;) 

Anonymous poster hash: f7b65...fe8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...