Gå til innhold

Skal endelig få kjøpt en stor leilighet i Oslo sentrum. Budsjett: 2,5 mill


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

 

De leilighetene der blir litt for langt unna gryta for meg.

Jeg vil helst ha det nærmere Karl Johan / stortinget.

Anonymous poster hash: 1a9bf...80f

 

 Flere er innenfor ring 1 er de ikke det da? Veldig sentrale i alle fall. Det ligger ingen leiligheter ute i ditt sjikte rett ved Karl Johan eller stortinget...

 

Blir denne da, men den er jo ikke så egnet...http://www.finn.no/finn/realestate/homes/object?finnkode=64048129&searchclickthrough=true

Endret av Zereta
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Uansett hvordan du innreder en bod til soverom gjør ikke det rømningsmulighetene flere.... Hvor går barna på skole? Det viktigste her må jo være at det ikke er for langt til venner og skole, og Oslo sentrum rundt karl Johan er jo ikke akkurat et paradis for barn... Løkka, tøyen eller liknende må jo være vel så bra? Ville sett på prioriteringene dine jeg, og vurdert flere områder. Byliv kan man få så mange steder, og det er jo bedre å bo et sted hvor dere alle kan få eget rom,men det er en kort trikketur til kino.

Anonymous poster hash: f2338...c98

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uansett hvordan du innreder en bod til soverom gjør ikke det rømningsmulighetene flere.... Hvor går barna på skole? Det viktigste her må jo være at det ikke er for langt til venner og skole, og Oslo sentrum rundt karl Johan er jo ikke akkurat et paradis for barn... Løkka, tøyen eller liknende må jo være vel så bra? Ville sett på prioriteringene dine jeg, og vurdert flere områder. Byliv kan man få så mange steder, og det er jo bedre å bo et sted hvor dere alle kan få eget rom,men det er en kort trikketur til kino.

Anonymous poster hash: f2338...c98

Sant! Du bor definitivt 'der det skjer' om du bor på løkka eller Tøyen...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg imponeres stadig over at du vil kare å skaffe deg "stor" leilighet midt i sentrum for 2,5 mill. Du fikk mange råd for en måned siden da du lagde en tilsvarende tråd, det er ikke blitt billigere i bo i sentrum denne måneden......



Anonymous poster hash: 1028c...2ae
  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ikke deg igjen :rolleyes:

Nei, du kan ikke putte barna dine i en bod.

Anonymous poster hash: 06ed4...c01

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette har du vel spurt om flere ganger gjennom hele sommeren? Du får ikke det du vil ha nøyaktig hvordan du vil ha det. Du skal ikke langt bort fra Karl Johan før det blir "billigere".

Men det virker som du kun lager disse trådene for å provosere. Du bør uansett ta kontakt med en megler, det er tross alt de du skal kjøpe igjennom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ville heller gått utenfor bylivet.. Det finnes masse brae barnehager, miljø utenfor byen. 

Pluss du får mye mere ut av pengene kontra byen.  Just saying



Anonymous poster hash: d6fc8...91a
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahaha, deg igjen  :skratte:

Du skulle jo kjøpe leilighet for 2 mill sist. Det er bra du endelig har forstått at du trengte mer penger, men du har fortsatt ikke nok for å kunne få den leiligheten du ser for deg.

Med bod, så mener du vel bod i leiligheten og ikke fellesbod i kjelleren?

Endret av Lulilelu
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommentar til moderering fjernet.
Minner om at spørsmål og kommentarer til modereringen hører hjemme på Ris og ros-forumet eller direkte på PM til meg. 

 

Tekola, admin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner ikke TS. Først og fremst, NEI. Du får ikke tak i en brukbar leilighet for 3-4 personer i karl johan til den prisen, du er heldig om du får kjøpt noe bra innenfor ring 2.

 

For det andre; hvorfor i all verden vil du bo og oppdra barna dine midt i sentrum? Kanskje det kjipeste stedet i Oslo. Og ikke veldig barnevennlig. Grünerløkka, st.hanshaugen, torshov, sagene osv er mye bedre steder. Det er da virkelig mye mer byliv på Grünerløkka også, med mindre du lever for shopping og drikke dritdyr øl. Og digger turister, tiggere og prostituerte (satt litt på spissen selvfølelgelig).

 

For den prisen du tenker er du heldig om du får en ettroms med 1(!!) alkove. De fleste leilighetene midt i sentrum har ikke det en gang. Og enda færre har bod i leiligheten, de fleste har i kjellern eller på loftet. En ting er å plassere ungene dine på en bod i leiligheten, håper virkelig ikke du er villig til å putte de i kjellern. Er du heldig så er det lite skap med plass til jakker og en støvsuger i leiligheten.



Anonymous poster hash: 3f2bd...5fe
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hahaha, deg igjen  :skratte:

Du skulle jo kjøpe leilighet for 2 mill sist. Det er bra du endelig har forstått at du trengte mer penger, men du har fortsatt ikke nok for å kunne få den leiligheten du ser for deg.

Med bod, så mener du vel bod i leiligheten og ikke fellesbod i kjelleren?

 

Får håpe h*n ikke starter en ny tråd for hver gang han har skaffet mer penger :) Men god underholdning da, det skal sies :) Og ja TS, jeg ville heller satset på en alkove enn en bod og en leilighet f.eks. på Grünerløkka. Har sett masse fint, og GL er undervurdert synes jeg :) Hadde mye heller trivdes der enn en leilighet på Majorstua f.eks. :) 

Anonymous poster hash: 02545...2a3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Hvordan går det ts? Fått kjøpt deg leilighet nå regner jeg med? :)

Regner med det. På Karl Johan, med balkong. Har sikkert fått slått kloa i toppsuiten på Grand med det vanvittig høye budsjettet der!

Anonymous poster hash: db872...519

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Annonse

[1] Category widget

Jeg har ikke fått kjøpt noe, men titter stadig. Var i en budrunde om en leilighet med 5 minutter gange fra Slottet på Pilestredet, men det er ikke sånn at jeg er villig til å sprenge banken for å bo utenfor kjerneområdet.

 

- TS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pilestredet??? Det er jo langt ute i provinsen! :nigo:

Det er jo ganske nærme sentrum, men det ble litt langt opp, til at jeg kunne gi maks.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Wanda Maximoff

Jeg har ikke fått kjøpt noe, men titter stadig. Var i en budrunde om en leilighet med 5 minutter gange fra Slottet på Pilestredet, men det er ikke sånn at jeg er villig til å sprenge banken for å bo utenfor kjerneområdet.

- TS

Glemte du noe herr barnløs? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...