Gå til innhold

Singel-psyko-fase


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Regnbue her :opplyser:

Hvordan går det med dere? Takk for sist :hoppendeglad:

Her går det egentlig helt pyton. Jeg skulle på date, faktisk 3 ganger, og JEG (!!! :klo: !!) har avlyst... Jeg skjemmes, men jeg har bare ikke klart/turd (turd haha), og kommet med de mest oppfinnsomme unnskyldningene. Da jeg faktisk SKULLE dra, da mistet jeg bussen, og jeg satt i skammekroken i ca en uke. (min egen lille patetiske skammekrok)

Det som er så ufattelig rart her, det er at han fortsatt skriver til meg, og vi skal møtes :klo: what. Jeg var sikker på at han bare skulle avskrive meg først som sist, ja, ca 2 gangen jeg avlyste. Men neeeida. Vi skriver fortsatt daglig, BEGGE tar kontakt... :klo:

Jeg er fortsatt på knærne etter ham selvom det er 103 år siden jeg så den skamdeilige mannen.

Mye :klo: her, men HJELP. Ja, jeg trenger hjelp... :forvirret:

Anonym poster: 635408c841c8310298f586e6c0d31b0c

Få ut fingern!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Clavel

Mye å kjenne seg igjen i her ja..desverre :( Har truffet en fyr ganske lenge.. Men han er ikke klar for noe forhold, sier han også må ha mulighet til å treffe andre.. Burde jo selvfølgelig holde meg unna, jeg er ikke akkurat typen for "åpne" forhold..:P Men så klarer jeg ikke å holde meg unna heller da, vil jo ha det av han jeg kan få.. utrolig bra sex.. men jeg blir jo nesten gal :( Lurer alltid på hva han gjør når vi ikke er sammen..blir dårlig av at han kanskje er med andre.. Uff.. what to do

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mye å kjenne seg igjen i her ja..desverre :( Har truffet en fyr ganske lenge.. Men han er ikke klar for noe forhold, sier han også må ha mulighet til å treffe andre.. Burde jo selvfølgelig holde meg unna, jeg er ikke akkurat typen for "åpne" forhold..:P Men så klarer jeg ikke å holde meg unna heller da, vil jo ha det av han jeg kan få.. utrolig bra sex.. men jeg blir jo nesten gal :( Lurer alltid på hva han gjør når vi ikke er sammen..blir dårlig av at han kanskje er med andre.. Uff.. what to do

Du trenger ikke å være Einstein for å skjønne det. Avslutte er eneste løsningen.

Om du gjør det i dag eller om 5 år. Svaret er akkurat det samme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Clavel

Du trenger ikke å være Einstein for å skjønne det. Avslutte er eneste løsningen.

Om du gjør det i dag eller om 5 år. Svaret er akkurat det samme.

Ja, jeg vet jo egentlig.. Men hvordan stenger man ute følelsene..eller klarer å leve med dem :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha kjenner meg sååååå igjen...

Bortsett fra at vi snakker sammen hver dag, på face og på melding og i går i over en time på tlf på natta. Og han tar kontakt. Dette er jo bar villt. Har ikke møtt han på nett, og vi har ikke vært på "date", men vi har hatt sex en gang i fylla og jeg har vært og besøkt han der han jobber (det 4. møtet vårt).................

Problemet er at han nylig har gått ut av et laaangt forhold (type VELDIG nylig) og det er her timingen bare IKKE PASSER.... Han vil ikke ha sex med meg fordi han er redd for å få følelser. HALO. Pain å ligge i armene hans en hel natt uten å kunne forsyne seg av en sånn mann :kjempesinna:

Sjekker tlf min hele tida, FB hele tida, ser på bilder av han............... :kosteskaft:

Himla betatt. Så SINNSYKT betatt. Og han kommer hit neste helg... WÆÆÆÆ :overrasket: skl han liksom ligge i senga mi og jeg får ikke røre... :tellesauer:

Anonym poster: 93ba44e6227a8dfd7b92a568d0f8e993

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha kjenner meg sååååå igjen...

Bortsett fra at vi snakker sammen hver dag, på face og på melding og i går i over en time på tlf på natta. Og han tar kontakt. Dette er jo bar villt. Har ikke møtt han på nett, og vi har ikke vært på "date", men vi har hatt sex en gang i fylla og jeg har vært og besøkt han der han jobber (det 4. møtet vårt).................

Problemet er at han nylig har gått ut av et laaangt forhold (type VELDIG nylig) og det er her timingen bare IKKE PASSER.... Han vil ikke ha sex med meg fordi han er redd for å få følelser. HALO. Pain å ligge i armene hans en hel natt uten å kunne forsyne seg av en sånn mann :kjempesinna:

Sjekker tlf min hele tida, FB hele tida, ser på bilder av han............... :kosteskaft:

Himla betatt. Så SINNSYKT betatt. Og han kommer hit neste helg... WÆÆÆÆ :overrasket: skl han liksom ligge i senga mi og jeg får ikke røre... :tellesauer:

Anonym poster: 93ba44e6227a8dfd7b92a568d0f8e993

Nei nei nei nei nei nei nei nei nei nei nei. Det kan da aldri gå bra! Nei nei nei. I fare for å gjente meg selv, Nei..

Jeg blir "bombardert" med mld før jeg våkner om morningen. Slik som idag. Foreksempel. Og jeg måååå møte ham snart. Jeg vil ikke noe annet mer enn det :hjerte:

Og du Steinar, lettere sagt enn gjort. Jeg er livredd.......... FUCK.

SUKK SUKK TRIPPERSUKK..

JA, jeg VET at jeg må skjerpe meg.

-Regnbue

Anonym poster: 635408c841c8310298f586e6c0d31b0c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, jeg vet jo egentlig.. Men hvordan stenger man ute følelsene..eller klarer å leve med dem :sukk:

Bestemmer seg for det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er sannsynligvis mitt ørlille håp over. Fikk en magefølelse før jeg dro bort at han hadde noen annen, men fikk meg ikke til å spørre.. Regnet med at siden vi har lovet hverandre å være monogame så ville han si fra selv om det kom andre.

Vel fikk bekreftet fra en venninne i dag at han hadde råklint med en vi begge kjenner godt på siste festen... Greit at vi ikke har hatt et forhold, men han vet jeg er glad i ham, og at jeg satte som krav at vi var monogame. Nå sitter jeg her med usikkerheten og håper han kommer innom i kveld, så jeg kan få pratet med han. Vil fortelle hvor skuffet jeg er over at han ikke har fortalt det selv, og jeg vil vite om han har ligget med noen andre, for da må jeg sjekke meg.

Helvetes idiot!!

Og så er jeg så utrolig sjalu... :kjempesinna: Jeg som aldri har vært sjalu før..... :forvirret:

Endret av smilo
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg bestemt meg for å gå på "date" nummer tre. Eller, jeg har også lovet det, så her er det ingen vei utenom. Heldigvis er det ikke idag :fnise:

Jeg skifter mellom å være så nervøs at jeg er kvalm, til å glede meg. Jeg prøver å ikke dagdrømme osv, for det går aldri på den måten uansett.

Det verste som kan skje:

-At jeg bare sitter og fniser

-At jeg ikke kommer på en eneste ting å si

-At han ikke synes jeg er så gøy lenger

-At jeg har en buse ut av nesa

-At jeg fiser fordi jeg er nervøs

-At jeg har pyntet på en sannhet jeg har glemt og han vil snakke om (men det tror jeg ikke)

-At jeg besvimer på vei inn

Det beste som kan skje:

-Ingen av dem nevnte over

Hva i all verden skal jeg ta på meg? Fint undertøy (som jeg forøvrig ikke har FAEN), og hva mer. Paraply og kjole?

-Regnbue

Anonym poster: 635408c841c8310298f586e6c0d31b0c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Clavel

Hvordan gikk daten? :)

Jeg prøver å distansere meg litt fra han jeg har holdt på med.. det går sånn passe bra.. :forvirret:

Vil ikke være et følesesvrak lenger.. men det er virkelig ikke lett :/

Endret av Clavel
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...