Gå til innhold

Hva har DU spist i dag?


Gjest Bakepia

Anbefalte innlegg

Etter kvelden i går kunne jeg nok spist kebab, pizza, hamburger, gatekjøkken pommfri (aner ikke hvordan det skrives, ikke hat meg grammatikk nazier), 4 plater sjokolade, potetgull og is i ett måltid. Men da økonomien ikke lar seg gjøre, så ble det dette:

Frokost: 2 brødskiver med ovnsbakt leverpostei og en påleggspakke med roastbeef.

Såå gikk jeg tom for mat.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Sengaia

Frokost: kyllingsalat og smoothie

Lunsj: et knekkebrød med ost

Middag: smoothie

Kveld: kyllingsalat

mellommåltider: nøtter, mørk sjokolade og kakao

Nå er jeg gørrsulten, men jeg prøver å gå noen kilo ned i vekt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 år senere...

Eg starta dagen med ein hamburger på statoil og ein kald cola. Ein time seinare vert det ei ostepølse med alt - grunna den skuffande størrelsen på burgeren. Kva er det med ungdommen som ikkje kan laga eit ordentleg måltid til ein svolten stakkar? Eg blir oppgjeve, men nok om det. Til lunsj vert det magrare kost - ein stor pizza frå Peppes med bacon, ost, skinke og eit hint av mais (ein må jo få i seg noko grønt, i dette tilfellet gult). Til middag vert det kald lasagne frå gårsdagen, og kveldsmaten vert tre skuffande ostesmørbrød - sidan det var tomt for smør. Heldigvis så var Gud på mi side - eg fann majones i sprekken på sofaen, og dette redda kvelden min. Abstinensane vert halde under kontroll. Eg kompanserte med ein cola og - for å vera heilt sikker.

Til alle dykk sunne cottage-cheese-kjærringar: Eg et slike som dykk til frukost.

Peace out, homies.



Anonymous poster hash: ad7e8...1d0
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...