Gå til innhold

ønsker nye venninner i oslo,


maryjane90

Anbefalte innlegg

hei. jeg håper det er noen som kan svare meg her. fordi jeg kunne gjerne trengt meg flere venninner her i oslo.og helst de som er glad i å feste å. jeg er ei jente på 23 år og bor i oslo. jeg liker å feste, shoppe, trene, være me venner, osv. jeg er morsom, snill, positiv, blid, osv.

mvh mariann,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei! Jeg ønsker meg også flere venninner her i Oslo! Jeg blir 23 denne mnd og studerer ved høgskolen. Jeg liker å shoppe, dra på byen og feste, være med venner på kafe, konserter osv. Alt som er gøy egentlig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flere venninner hadde ikke gjort noe. Blir litt mye alene tid til tider. Jeg er 26, bor i Oslo, studerer og jobber. Liker å trene, shoppe, dra på byen, være med venner, dra på kafé, parklivet osv.. Ellers er jeg optimistisk, positiv, snill, ærlig og alt det der :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Melder meg inn her. :-) Har egentlig et ganske stort nettverk i Oslo, men jeg savner å henge med single jenter evt. jenter som er i avstandsforhold eller noe. Ikke at jeg har noe i mot folk i forhold, men den sosiale kalenderen min består i hovedsak av paraktiviteter, så det hadde vært fint med litt variasjon, hehe. :D

Er 25 år. Kan bli med på det meste fra konserter, byturer, henge i parken eller spontant stikke et sted og drikke pils. Er glad i å trene og gå tur også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er litt ung i forhold til noen av dere, kanskje, menmen, jeg er 18 og ønsker gjerne nye venninner i Oslo. Er glad i det meste, spesielt i god mat, og trene, kanskje.

Og så er det bare å sende pm om noen lurer på noe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Jeg ønsker meg også flere venninner her i Oslo! Jeg blir 23 denne mnd og studerer ved høgskolen. Jeg liker å shoppe, dra på byen og feste, være med venner på kafe, konserter osv. Alt som er gøy egentlig :)

hei.vi kan da bli kjent?:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Flere venninner hadde ikke gjort noe. Blir litt mye alene tid til tider. Jeg er 26, bor i Oslo, studerer og jobber. Liker å trene, shoppe, dra på byen, være med venner, dra på kafé, parklivet osv.. Ellers er jeg optimistisk, positiv, snill, ærlig og alt det der :)

hei.vi kan da bli kjent?:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Melder meg inn her. :-) Har egentlig et ganske stort nettverk i Oslo, men jeg savner å henge med single jenter evt. jenter som er i avstandsforhold eller noe. Ikke at jeg har noe i mot folk i forhold, men den sosiale kalenderen min består i hovedsak av paraktiviteter, så det hadde vært fint med litt variasjon, hehe. :D

Er 25 år. Kan bli med på det meste fra konserter, byturer, henge i parken eller spontant stikke et sted og drikke pils. Er glad i å trene og gå tur også.

hei.vi kan da bli kjent?:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er litt ung i forhold til noen av dere, kanskje, menmen, jeg er 18 og ønsker gjerne nye venninner i Oslo. Er glad i det meste, spesielt i god mat, og trene, kanskje.

Og så er det bare å sende pm om noen lurer på noe.

hei.vi kan da bli kjent?:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Vil du bli kjent? Lyst til å bli me på byen imorgen?:)

Jeg er borte i helgen, men finner gjerne på noe til uka :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Melder meg på her jeg også, alltid koselig med venninner :) Jeg er 21 år. Glad i finne på ting, dra på kafe, tur i parken, shopping, god mat osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Melder meg på her jeg også, alltid koselig med venninner :) Jeg er 21 år. Glad i finne på ting, dra på kafe, tur i parken, shopping, god mat osv.

ok vi kan bli kjent?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...