Gå til innhold

Jenter i Bergen?


Gjest Lilli My

Anbefalte innlegg

Gjest Lilli My

Hei!

Jeg er relativt nyinnflyttet til Bergen, kjenner ikke så alt for mange her fra før og har en til dels gubbete arbeidsplass - derfor lurer jeg på om det er mulig å finne noen likesinnede her inne?

Litt om meg: 26 år gammel jente som er igang med en doktorgrad, veldig glad i trening og turer (selv om det blir altfor sjelden). Glad i kultur, dans, god mat og drikke, reiser og litt shopping.

Ønsker meg venninner som liker å skravle over en kaffe/øl eller et glass vin, som kanskje vil gå en tur i ny og ne, eller til å dra på byen med. Min sivilstatus er "opptatt" og barnløs, men om du er singel/gift/har en skokk med barn er ikke av betydning for meg - så lenge du har et smil og litt tid til å bli kjent.

Vi snakkes?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • 2 uker senere...

Hei!

Jeg er relativt nyinnflyttet til Bergen, kjenner ikke så alt for mange her fra før og har en til dels gubbete arbeidsplass - derfor lurer jeg på om det er mulig å finne noen likesinnede her inne?

Litt om meg: 26 år gammel jente som er igang med en doktorgrad, veldig glad i trening og turer (selv om det blir altfor sjelden). Glad i kultur, dans, god mat og drikke, reiser og litt shopping.

Ønsker meg venninner som liker å skravle over en kaffe/øl eller et glass vin, som kanskje vil gå en tur i ny og ne, eller til å dra på byen med. Min sivilstatus er "opptatt" og barnløs, men om du er singel/gift/har en skokk med barn er ikke av betydning for meg - så lenge du har et smil og litt tid til å bli kjent.

Vi snakkes?

Hei!

Er selv nyinnflyttet trønderjente, i gang med jobb og studier! Er 36 år, noe eldre enn deg :) Men det gjør for så vidt ingen ting, da jeg får inntrykk av at det du skriver er treffende for meg i venninner. Har kun vært her i 1 mnd, en hektisk mnd :) Ta kontakt hvis så :) Ha en super dag!

Hei!

Jeg er relativt nyinnflyttet til Bergen, kjenner ikke så alt for mange her fra før og har en til dels gubbete arbeidsplass - derfor lurer jeg på om det er mulig å finne noen likesinnede her inne?

Litt om meg: 26 år gammel jente som er igang med en doktorgrad, veldig glad i trening og turer (selv om det blir altfor sjelden). Glad i kultur, dans, god mat og drikke, reiser og litt shopping.

Ønsker meg venninner som liker å skravle over en kaffe/øl eller et glass vin, som kanskje vil gå en tur i ny og ne, eller til å dra på byen med. Min sivilstatus er "opptatt" og barnløs, men om du er singel/gift/har en skokk med barn er ikke av betydning for meg - så lenge du har et smil og litt tid til å bli kjent.

Vi snakkes?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å jenter fra Bergen e nokke for seg
Di sitter på fergen å vinker til deg
Og når du vinker tilbake, så snur di seg vekk
For alle e make og alle er frekk!


Eg kjenner en go en, men ikkje en tro en
Di lover og lyger, om tørre regnbyger
Fortell dine venner,
at hon som eg kjenner
Hon kommer fra Bergen og regnet er vått.


Å jenter fra Bergen e nokke for seg
Di sitter på fergen å vinker til deg
Og når du vinker tilbake, så snur di seg vekk
For alle e make og alle er frekk!

Den siste var Mette, hon hadde en flette
Som eg kunne dra i, og som eg var gla i
Men hon traff en feier, med børste og greier
Så no står eg aleine og synger igjen
.
Å jenter fra Bergen e nokke for seg
Di sitter på fergen å vinker til deg
Og når du vinker tilbake, så snur di seg vekk
For alle e make og alle er frekk!
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...