Gå til innhold

ønsker reisefølge


maryjane90

Anbefalte innlegg

Hei. Jg er ei jente på 23 år og bor i oslo. jeg tenkte å reise til syden rundt 3-4 aug, mn har ingen å reise med. Jg vil gjerne til hellas, spania, kypros eller kroatia. Er det noen som vil bli med?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er du søt og snill da? :)



Anonymous poster hash: 77ba1...846
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er et høyst relevant spørsmål det. Hvem vil vel reise med tur med en sur og slem grinebiter?



Anonymous poster hash: 77ba1...846
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Hei. Jg er ei jente på 23 år og bor i oslo. jeg tenkte å reise til syden rundt 3-4 aug, mn har ingen å reise med. Jg vil gjerne til hellas, spania, kypros eller kroatia. Er det noen som vil bli med?

Nå er ikke dette aktuelt for meg, men om jeg skulle reise med en fremmed så ville jeg gjerne visst litt mer om hva slags type ferie denne personen ønsker seg. Strandferie er ikke noe for meg, men det er jo mange andre som vil ha en slik avslapningsferie.

Kanskje det er lettere for flere å se om dette kan være noe for dem om du skriver litt mer rundt hva du kunne tenke deg?

Jeg har forøvrig flere ganger reist aleine rundt i store deler av Europa, og jeg har reist på tur med folk jeg ikke kjenner nevneverdig, så god tur :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er vel ikke så flink me sånt men kunne tenke meg festing, soling, shopping, osv:)Og er søt og snill

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Jeg kunne gjerne hatt et reisefølge da jeg ofte planlegger ferieturer med venninner men det aldri blir noe av, og det kommer til å bli slik i år også. Men jeg kjenner ikke deg, og vet ikke om dette er svindel eller hva det er for noe, men om du er seriøs og til å stole på så skulle jeg gjerne ha blitt bedre kjent med deg før en eventuell reise.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja vi kan godt møtes en dag å bli kjent og for å diskutere ferien?:) jeg er en seriøs person!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...