Gå til innhold

Hva er dine "svakheter" i et forhold?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest Imaginary

Jeg er egoistisk, kynisk, aggressiv, altfor direkte, lunefull, tidvis manipulativ, ljuger litt som det passer meg, lever i min egen verden, kan ikke bake, er i overkant impulsiv, og har en egen evne til å se det morsomme i alt - inkludert folk med funksjonshemninger som faller ned trapper eller sitter seg fast i heisdører.

Men jeg er veldig søt, da.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

- Jeg er gjerrig og vil ikke bidra til det økonomiske i forholdet

- Jeg er egoistisk i senga, liker å bli sugd, men ikke å gjøre noe tilbake

- Jeg er brutalt ærlig og til tider ganske frekk. Liker å påpeke det hvis jeg ikke liker hårssveisen eller klærne til partneren min, og jeg gir meg ikke med å kommentere det heller.

- Jeg liker ikke å finne på ting med partneren min, foretrekker å sitte på pcen

- Jeg liker å poengtere at partneren min skal holde seg i form, men selv trener jeg ikke fast

- Jeg har et eksplosivt temperament, og kan fyre løs for bagateller. Jeg tåler ikke motstand.

- Jeg har egentlig ikke følelser for partneren min, det er bare beleilig at hun er der.

- Jeg utnytter andre mennesker, og har lite empati for andre

- Jeg er en svært negativ person, og kan kommentere alt fra partner til hvor stygt borettslaget ser ut

- Jeg synes gravide ser stygge ut.

- Jeg synes kvinnen hører til på kjøkkenet, men partneren min klarer ikke lage mat



Anonymous poster hash: 972e6...766
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er veldig, veldig redd for å bli såra, dette fører til at jeg har problemer med å slippe folk inn på meg. Men har funnet en fantastisk mann som jeg har greid å åpne meg for og stoler på :rodmer:

Jeg har et veldig stort behov for bekreftelse, føler nesten aldri jeg får nok og blir fort usikker, selvom jeg vet at han elsker meg..



Anonymous poster hash: c43d3...686
Lenke til kommentar
Del på andre sider

- Jeg er gjerrig og vil ikke bidra til det økonomiske i forholdet

- Jeg er egoistisk i senga, liker å bli sugd, men ikke å gjøre noe tilbake

- Jeg er brutalt ærlig og til tider ganske frekk. Liker å påpeke det hvis jeg ikke liker hårssveisen eller klærne til partneren min, og jeg gir meg ikke med å kommentere det heller.

- Jeg liker ikke å finne på ting med partneren min, foretrekker å sitte på pcen

- Jeg liker å poengtere at partneren min skal holde seg i form, men selv trener jeg ikke fast

- Jeg har et eksplosivt temperament, og kan fyre løs for bagateller. Jeg tåler ikke motstand.

- Jeg har egentlig ikke følelser for partneren min, det er bare beleilig at hun er der.

- Jeg utnytter andre mennesker, og har lite empati for andre

- Jeg er en svært negativ person, og kan kommentere alt fra partner til hvor stygt borettslaget ser ut

- Jeg synes gravide ser stygge ut.

- Jeg synes kvinnen hører til på kjøkkenet, men partneren min klarer ikke lage mat

Anonymous poster hash: 972e6...766

*slår opp i ordboka* ....se der ja.... "narcissist". Thought so!

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er en ganske privat person, som ikke takler for mye fysisk kontakt. Jeg får fort spader av for mye kos og klenging. Er veldig ukomfortabel i armkroken..

Jeg veldig konfliktsky.Blir han sur for noe blir jeg helt stum. Det ender stort sett med at jeg haster ivei på tur med bikkja om han er i dårlig humør..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

- Jeg er gjerrig og vil ikke bidra til det økonomiske i forholdet- Jeg er egoistisk i senga, liker å bli sugd, men ikke å gjøre noe tilbake- Jeg er brutalt ærlig og til tider ganske frekk. Liker å påpeke det hvis jeg ikke liker hårssveisen eller klærne til partneren min, og jeg gir meg ikke med å kommentere det heller.- Jeg liker ikke å finne på ting med partneren min, foretrekker å sitte på pcen- Jeg liker å poengtere at partneren min skal holde seg i form, men selv trener jeg ikke fast- Jeg har et eksplosivt temperament, og kan fyre løs for bagateller. Jeg tåler ikke motstand.- Jeg har egentlig ikke følelser for partneren min, det er bare beleilig at hun er der.- Jeg utnytter andre mennesker, og har lite empati for andre- Jeg er en svært negativ person, og kan kommentere alt fra partner til hvor stygt borettslaget ser ut- Jeg synes gravide ser stygge ut.- Jeg synes kvinnen hører til på kjøkkenet, men partneren min klarer ikke lage mat Anonymous poster hash: 972e6...766

Du hørtes sjarmerende ut må jeg si...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Funky Punk

Jeg er konfliktsky og litt for snill. Jeg kan også bli fort grinete og sur, men roer meg fort ned igjen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Jeg gir ofte altfor mye (særlig i starten) fordi jeg tror jeg må overbevise ham om at jeg er noe å samle på.
  • Klare på magisk vis å avvise/flipe bort de aller fleste komplimenter fordi jeg blir usikker eller utilpass.
  • Furter i mange dager om stikken tøyes for langt.
  • Er rotete som fy og skjuler det gjerne en periode i ste nytt forhold (Surprise!!)
  • Er altfor dårlig til å stille krav.
  • Sinnsykt godtroende/naiv.
  • Trenger ganske mye tid for meg selv.

Anonymous poster hash: fec21...ed2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Whitestripes

- Jeg er gjerrig og vil ikke bidra til det økonomiske i forholdet- Jeg er egoistisk i senga, liker å bli sugd, men ikke å gjøre noe tilbake- Jeg er brutalt ærlig og til tider ganske frekk. Liker å påpeke det hvis jeg ikke liker hårssveisen eller klærne til partneren min, og jeg gir meg ikke med å kommentere det heller.- Jeg liker ikke å finne på ting med partneren min, foretrekker å sitte på pcen- Jeg liker å poengtere at partneren min skal holde seg i form, men selv trener jeg ikke fast- Jeg har et eksplosivt temperament, og kan fyre løs for bagateller. Jeg tåler ikke motstand.- Jeg har egentlig ikke følelser for partneren min, det er bare beleilig at hun er der.- Jeg utnytter andre mennesker, og har lite empati for andre- Jeg er en svært negativ person, og kan kommentere alt fra partner til hvor stygt borettslaget ser ut- Jeg synes gravide ser stygge ut.- Jeg synes kvinnen hører til på kjøkkenet, men partneren min klarer ikke lage mat Anonymous poster hash: 972e6...766

For et sjarmtroll :hjerte:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

- Klarer ikke helt å formidle hva jeg egentlig vil og går ofte med på ting selv om jeg overhodet ikke vil.

- Ute etter bekreftelse og får dårlig selvtillitt om jeg ikke får det

- Hater umiddelbart alle jentevenner eller exer av typen



Anonymous poster hash: 7f941...901
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg:

- tror mine idéer og retninger for forholdet er bedre enn hennes.

- høres veldig bastant ut når jeg uttaler meg når vi planlegger fremtiden, men kan faktisk inngå kompromisser etterhvert.

- er "gjerrig", vil ikke betale mer enn kjæresten uansett inntektsforskjell.

- kan plumpe ut med dumme/småsårende ting når jeg ikke tenker meg om.

- er ikke ryddig, og bryr meg ikke om det er særlig rent i hjemmet.

- bruker lang tid på å finne ut hvordan jeg skal tilfredsstille partneren med mindre kommunikasjonen er veldig god.

Endret av Eriks
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har mange svakheter jeg, men håper og tror at de veier opp av mine positive sider. Og det ser ut som kjæresten ikke synes mine svake sider er så innmari forferdelige.

Uansett. Jeg kan ha et voldsomt temperament og jeg blir fort engasjert. Stort sett er det egentlig bare positivt, for vi elsker å diskutere politikk/samfunnsspørsmål m.m, og vi er stort sett enige, men det er klart at jeg kan bli litt vel ivrig. Og heldigvis blir jeg fort blid igjen. Vi har bare kranglet skikkelig en gang, men vi ble fort venner igjen, og da fikk han se temperamentet mitt. Men jeg er ikke voldelig eller slem, men jeg blir bare så sint så sint.

Det aller verste er vel at jeg er fæl til å gråte. Det vil si: når jeg blir skikkelig sint så begynner jeg å gråte. Gud som jeg hater det! Det er så utrolig irriterende! Så det kan jo virke sytete hvis man ikke kjenner meg (ikke at jeg blir så fort sint ute blant fremmede, jeg er god på å skjule følelsene mine).

Men altså: jeg er stort sett blid, jeg blir ikke så fort sint. ;)

Ellers: tja, jeg er ganske sårbar og har dårlig forhold til kroppen min. Kjæresten min må nok derfor passe litt på hva han sier, men heldigvis er nok ikke det største problemet fordi det virker som han liker kroppen min, og de få tingene jeg har reagert på har vi fått klarhet i ganske raskt.

Jada, jeg er godt klar over mine svake sider, men det er vel det som gjør meg til et menneske antar jeg. :)

Mvh Yvonne :heiajente:

Enig i denne. Jeg er så ekstremt følsom av meg at jeg tar til tårene veldig lett når jeg blir sint, lei meg, såret, eller ekstremt rørt og lykkelig. Heldigvis har det nesten utelukkende vært de som står meg nærmest som ser denne siden av meg. Selv om noen tror at vi som tar til tårene lett, bruker det som et våpen eller for å få oppmerksomhet, er det umulig å holde tårene tilbake. Dette er noe jeg virkelig ikke liker med meg selv, og jeg vet at samboer heller ikke liker det, men å være følsom er en del av personligheten og det kan man ikke gjøre så mye med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg kan være litt surrete, glemsk og av og til kan jeg uttrykke meg på en litt feil måte uten at jeg mener noe vondt med det. Det er ikke alltid at jeg oppfatter ting som jeg kanskje burde oppfatte.

Heldigvis ser det ikke ut til å være et veldig stort problem i forholdet vårt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

- Er tidenes trøttis om morgenen, humøret varierer veldig da

- Om våren og sommeren blir jeg irritert for ingenting under alergisesongen.

- Distre til tider.

- Er ikke helt typen som skal "grave i alt" så det kan av og til virke som jeg ikke bryr meg/ikke er interessert.

- Er kanskje ikke flink nok til å gi komplimenter ofte nok.

- Tenker meg ikke allitd om før jeg snakker og kan si ting som er sårende.

.

Endret av .-L-.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

- Jeg er gjerrig og vil ikke bidra til det økonomiske i forholdet

- Jeg er egoistisk i senga, liker å bli sugd, men ikke å gjøre noe tilbake

- Jeg er brutalt ærlig og til tider ganske frekk. Liker å påpeke det hvis jeg ikke liker hårssveisen eller klærne til partneren min, og jeg gir meg ikke med å kommentere det heller.

- Jeg liker ikke å finne på ting med partneren min, foretrekker å sitte på pcen

- Jeg liker å poengtere at partneren min skal holde seg i form, men selv trener jeg ikke fast

- Jeg har et eksplosivt temperament, og kan fyre løs for bagateller. Jeg tåler ikke motstand.

- Jeg har egentlig ikke følelser for partneren min, det er bare beleilig at hun er der.

- Jeg utnytter andre mennesker, og har lite empati for andre

- Jeg er en svært negativ person, og kan kommentere alt fra partner til hvor stygt borettslaget ser ut

- Jeg synes gravide ser stygge ut.

- Jeg synes kvinnen hører til på kjøkkenet, men partneren min klarer ikke lage mat

Anonymous poster hash: 972e6...766

Bortsett fra at du liker å bli sugd, høres du ut som min eks. Skikkelig uspiselig fyr.

Anonymous poster hash: 20ec3...ebc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

- er alt for snill, altså gjør alt for han, spanderer, rydder/vasker (selvom jeg hater det), lager alt av mat, lar han alltid gjøre som han vil osv.

- finnes omtrent ikke sjalu, noe som kan føre til at han ikke føler at jeg liker han

- vet omtrent ikke selv at jeg er sur for ting før det renner over, og da kommer alt frem. Er stort sett alltid blid da

- en smule sta

- tror alltid det beste om alle, selv når jeg blir motbevist.. Naiv ja..

Endret av Inwe
Lenke til kommentar
Del på andre sider

- Dumsnill

- tilpasser meg lett, men krever for lite igjen



Anonymous poster hash: 972e6...766
Lenke til kommentar
Del på andre sider

At jeg overtenker ting. Det fører ofte til at jeg kan lage en big deal ut av bagateller :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

- Dumsnill

- tilpasser meg lett, men krever for lite igjen

Anonymous poster hash: 972e6...766

Samme her...

Anonymous poster hash: 3076f...6a2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...