Gå til innhold

Hva tilbyr du som jente i et forhold?


Gjest Lincoln

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det var ikke temaet for tråden, men du kan gjerne lage en tråd som går på hva menn tilbyr.

Jeg syns ogaå det er aldeles relevant for trådens tema, men du vil vel bare være sær.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda, men dette forutsetter at du er en pen dame som ikke inngår "pulevennskap" utenfor forhold.

Mange jenter går inn i "puleforhold" for så å forvente at man skal bli kjærester etter en tid. Og hvorfor i all verden skal mannen ville det? Han får jo regelmessig sex med henne uansett.

Nei, selvsagt. Men det er ofte en viss korrelasjon mellom en kvinnes utseende, kandidater og hennes valg.

Det var faktisk en amerikansk studie som viste til dette - mindre attraktive kvinner var mer disponert for å ligge rundt ettersom de måtte inngå et slags kompromiss. Mer attraktive kvinner hadde jevnt over en kortere liste over partnere.

Anonymous poster hash: 1e638...695

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjærlighet, sex, støtte, vennskap, selskap, humor, en lysere hverdag fra ensomheten. Kan ta meg av barna hans om han har noen fra tidligere forhold, lager mat og holder huset i orden. Jeg har ingen smørbrødliste men er likevel singel. Jeg trener og holder meg i form, er velutdannet og søt, men er det nok? Nei, jeg lever ikke opp til menns smørbrødliste.

Anonymous poster hash: d3aff...9c9

Signerer denne. Men dette er ikke nok for menn. Det er noe som mangler, prøver å finne ut hva! :-)

Anonymous poster hash: c46d1...068

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Snuppi

Hvis en kvinner vil ha et eksklusivt forhold med med så må hun tilby noe, på samme måte som jeg tilbyr noe. Du mener at dette skal gå kun en vei, kanskje?

Hva har du å tilby da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes faktisk at spm til Lincoln var bra. Men ser de fleste jenter her går rett i forsvarsposisjonen og biter med nebb og klør tilbake.



Anonymous poster hash: a348e...60f
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Snuppi

Dersom dette er tilfellet så er det jo snålt at mange kvinner lager seg masse regler og krav til en mann.

Det høres ut som du lager deg mange snåle regler og krav til kvinner!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes faktisk at spm til Lincoln var bra. Men ser de fleste jenter her går rett i forsvarsposisjonen og biter med nebb og klør tilbake.

Anonymous poster hash: a348e...60f

Forsvarsposisjon å være nyskjerrig på hva TS har å bidra med?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns ogaå det er aldeles relevant for trådens tema, men du vil vel bare være sær.

Hvordan kan det være relevant å snu tema over på enkeltperson når man diskuterer noe annet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne tråden handler om hva kvinner bidrar med, så kan ikke de som lurer starte en egen tråd for menn?



Anonymous poster hash: 1e638...695
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner ikke denne bytte-greia i det hele tatt jeg Lincy. For meg er et forhold to sjeler som klikker sammen og that's it, om ikke det er til stede så er det bare ikke interessant.

Om du har fokuset først og fremst på disse utenfor-tingene så er det også det du får. Noe dypere kan du bare glemme. Høres egentlig litt ut som helvete om du spør meg.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle gjerne sett kilde på at kvinner stadig sjeldnere vasker, rydder og lager mat. Det er da ikke SÅ mange som har råd til hushjelp. Og jeg tror man kan se langt etter husholdninger der mannen gjør alt dette. At man deler på det derimot, vil jeg håpe er ganske vanlig. Og nå er det jo faktisk slik at de fleste kvinner gjør noe de ikke gjorde på den tiden da man brukte hele døgnet på de "tradisjonelle kvinnetingene". Vi er i jobb.



Anonymous poster hash: e87e8...f74
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan kan det være relevant å snu tema over på enkeltperson når man diskuterer noe annet?

Han spør oss som enkeltpersoner, da er det naturlig å spørre han som enkeltperson.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Snuppi

Jeg synes faktisk at spm til Lincoln var bra. Men ser de fleste jenter her går rett i forsvarsposisjonen og biter med nebb og klør tilbake.

Anonymous poster hash: a348e...60f

Han er ute etter en ting - Provokasjon!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lincoln

Skjønner ikke denne bytte-greia i det hele tatt jeg Lincy. For meg er et forhold to sjeler som klikker sammen og that's it, om ikke det er til stede så er det bare ikke interessant.

Om du har fokuset først og fremst på disse utenfor-tingene så er det også det du får. Noe dypere kan du bare glemme. Høres egentlig litt ut som helvete om du spør meg.

JA, så derfor er spørsmålet mitt:

"Så til deg (jente) som stiller masse krav til en partner, hva er det du tilbyr tilbake?"

Dersom du ikke faller i denne kategorien så er det heller ikke deg jeg er interessert i svar fra.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner ikke denne bytte-greia i det hele tatt jeg Lincy. For meg er et forhold to sjeler som klikker sammen og that's it, om ikke det er til stede så er det bare ikke interessant.

Om du har fokuset først og fremst på disse utenfor-tingene så er det også det du får. Noe dypere kan du bare glemme. Høres egentlig litt ut som helvete om du spør meg.

Ingen har sagt at det ikke handler om to sjeler som "klikker".

Poenget er at i et langvarig forhold må man anstrenge seg for hverandre. Alt kommer ikke glidende på en fjel. Hvis den ene anstrenger seg - holder seg attraktiv, hjelper til, er emosjonelt til stede - og den andre ikke, så vil forholdet drukne. Selv om dere "klikker".

Spm. her er hvordan kvinner synes de bidrar og hva de gir tilbake til en mann som er monogam, lytter til dem, hjelper til og beskytter dem.

Anonymous poster hash: 1e638...695

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

JA, så derfor er spørsmålet mitt:

"Så til deg (jente) som stiller masse krav til en partner, hva er det du tilbyr tilbake?"

Dersom du ikke faller i denne kategorien så er det heller ikke deg jeg er interessert i svar fra.

Hvilke krav er det du sikter til da?

Anonymous poster hash: e87e8...f74

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvinner tar seg fremdeles av 70 prosent av arbeidet med hus og barn. I tillegg er hun som oftest ute i jobb. Hvis vi nå skal behandle kjærligheten som en handelsvare.

Anonymous poster hash: d3aff...9c9

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...