Gå til innhold

Hva tilbyr du som jente i et forhold?


Gjest Lincoln

Anbefalte innlegg

Gjest Lincoln

Mange jenter har laget seg noen vanvittige smørbrødlister for menn som skal få "æren" av å være sammen med seg, uten at de engang tenker på hva de selv kan tilby i forholdet.

De blir stadig sjeldnere at jenter lager mat, rydder og gjør de tradisjonelle kvinnetingene. Når det gjelder sex så kan gutter få dette helt uforpliktende uansett, uten å binde seg til noe forhold. Så hvorfor skal man gidde det?

Så til deg (jente) som stiller masse krav til en partner, hva er det du tilbyr tilbake?

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg lar ham vinne innimellom når vi har brytekamp. Det får være nok.



Anonymous poster hash: e7457...194
  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mener du at det er sjelden at jenter rydder og lager mat, eller mener du at det er sjelden at jenter tar på seg all matlaging og rydding alene? Det naturlige må da være at begge deler på husarbeidet. Eller mener du at du skal betale en kvinne med sex for at hun skal være din hushjelp? At kvinner skal betale med husarbeid for å få sex med deg gjør deg til en prostituert, du er klar over det?

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Steamboat

Mange jenter har laget seg noen vanvittige smørbrødlister for menn som skal få "æren" av å være sammen med seg, uten at de engang tenker på hva de selv kan tilby i forholdet.

De blir stadig sjeldnere at jenter lager mat, rydder og gjør de tradisjonelle kvinnetingene. Når det gjelder sex så kan gutter få dette helt uforpliktende uansett, uten å binde seg til noe forhold. Så hvorfor skal man gidde det?

Så til deg (jente) som stiller masse krav til en partner, hva er det du tilbyr tilbake?

Det er snakk om kjæresteforhold ikke markedsbytteforhold hvor man lager en liste over hva man krever og hva man tilbyr.

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Lincoln

Mener du at det er sjelden at jenter rydder og lager mat, eller mener du at det er sjelden at jenter tar på seg all matlaging og rydding alene? Det naturlige må da være at begge deler på husarbeidet. Eller mener du at du skal betale en kvinne med sex for at hun skal være din hushjelp? At kvinner skal betale med husarbeid for å få sex med deg gjør deg til en prostituert, du er klar over det?

Hvis en kvinner vil ha et eksklusivt forhold med med så må hun tilby noe, på samme måte som jeg tilbyr noe. Du mener at dette skal gå kun en vei, kanskje?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lincoln

Det er snakk om kjæresteforhold ikke markedsbytteforhold hvor man lager en liste over hva man krever og hva man tilbyr.

Dersom dette er tilfellet så er det jo snålt at mange kvinner lager seg masse regler og krav til en mann.

Endret av Lincoln
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis en kvinner vil ha et eksklusivt forhold med med så må hun tilby noe, på samme måte som jeg tilbyr noe. Du mener at dette skal gå kun en vei, kanskje?

Hva tilbyr du da, Lincoln?

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jevnlig sex. Jeg sier faktisk ikke nei til sex, jeg bare kommer meg i humør.

Jeg er flink og lage mat og gjør det.

Jeg holder meg i form, eier ikke joggebukse og slutter ikke å ta vare på meg selv.

I et langtidsperspektv vil jeg ha barn og disse vil jeg både føde og ta mesteparten av oppdragelsen av.

Jeg støtter ham, backer ham alltid opp og vil aldri ydmyke ham eller stille ham på bar bakke. Jeg ler av tørre vitser han forteller offentlig.

Jeg lar ham være mann. Hvis man vil ha en mann, må man la ham være det. Jeg behandler ham ikke som en slags fjott som bare er her.

Jeg er lojal. Har ikke behov for oppmerksomhet fra andre menn når jeg har oppmerksomheten til den jeg setter høyest.

Jeg er forståelsesfull. Han jobber lange dager og jeg plager ham ikke med filleting 24/7.

Nå har jeg riktignok ikke problemer med oppmerksomhet fra menn, så ser ingen grunn til å endre mitt syn på forhold. Jeg gjor selvsagt kun disse tingene for en mann som er verdt det og gir det samme tilbake.



Anonymous poster hash: 1e638...695
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lincoln

Hva tilbyr du da, Lincoln?

Det var ikke temaet for tråden, men du kan gjerne lage en tråd som går på hva menn tilbyr.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lincoln

Jevnlig sex. Jeg sier faktisk ikke nei til sex, jeg bare kommer meg i humør.

Jeg er flink og lage mat og gjør det.

Jeg holder meg i form, eier ikke joggebukse og slutter ikke å ta vare på meg selv.

I et langtidsperspektv vil jeg ha barn og disse vil jeg både føde og ta mesteparten av oppdragelsen av.

Jeg støtter ham, backer ham alltid opp og vil aldri ydmyke ham eller stille ham på bar bakke. Jeg ler av tørre vitser han forteller offentlig.

Jeg lar ham være mann. Hvis man vil ha en mann, må man la ham være det. Jeg behandler ham ikke som en slags fjott som bare er her.

Jeg er lojal. Har ikke behov for oppmerksomhet fra andre menn når jeg har oppmerksomheten til den jeg setter høyest.

Jeg er forståelsesfull. Han jobber lange dager og jeg plager ham ikke med filleting 24/7.

Anonymous poster hash: 1e638...695

Du er et funn!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tilbyr kjærlighet, nærhet, støtte, respekt, vennskap og samarbeid i hverdagen. Min samboer tilbyr det samme.

Endret av Tabris
  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kan legge til at dette med sex er litt mer nyansert. Sex er ikke veldig tilgjengelig til alle menn, hele tiden, uforpliktende. Det er tilgjengelig for attraktive menn. Og selv da må han ligge nedover (eller betale). I et forhold vil en mann som regel jevnlig få regelmessig sex med en langt mer attraktiv kvinne enn han kan få for en natt, og som regel (hvis han har valgt en han er kompatibel med) langt bedre sex.

Jeg forstår likevel poenget - en kvinne kan ikke tenke at sex alene er nok til at noen skal bli i et forhold med henne. Bare sier at sex er fortsatt en liten faktor her, eller mer presist, sex med en penere dame.



Anonymous poster hash: 1e638...695
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lincoln

Kan legge til at dette med sex er litt mer nyansert. Sex er ikke veldig tilgjengelig til alle menn, hele tiden, uforpliktende. Det er tilgjengelig for attraktive menn. Og selv da må han ligge nedover (eller betale). I et forhold vil en mann som regel jevnlig få regelmessig sex med en langt mer attraktiv kvinne enn han kan få for en natt, og som regel (hvis han har valgt en han er kompatibel med) langt bedre sex.

Jeg forstår likevel poenget - en kvinne kan ikke tenke at sex alene er nok til at noen skal bli i et forhold med henne. Bare sier at sex er fortsatt en liten faktor her, eller mer presist, sex med en penere dame.

Anonymous poster hash: 1e638...695

Joda, men dette forutsetter at du er en pen dame som ikke inngår "pulevennskap" utenfor forhold.

Mange jenter går inn i "puleforhold" for så å forvente at man skal bli kjærester etter en tid. Og hvorfor i all verden skal mannen ville det? Han får jo regelmessig sex med henne uansett.

Endret av Lincoln
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Kjærlighet, sex, støtte, vennskap, selskap, humor, en lysere hverdag fra ensomheten. Kan ta meg av barna hans om han har noen fra tidligere forhold, lager mat og holder huset i orden. Jeg har ingen smørbrødliste men er likevel singel. Jeg trener og holder meg i form, er velutdannet og søt, men er det nok? Nei, jeg lever ikke opp til menns smørbrødliste.

Anonymous poster hash: d3aff...9c9

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange jenter går inn i "puleforhold" for så å forvente at man skal bli kjærester etter en tid. Og hvorfor i all verden skal mannen ville det? Han får jo regelmessig sex med henne uansett.

Har du hørt om kjærlighet? Finnes det i din verden?

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Steamboat

Dersom dette er tilfellet så er det jo snålt at mange kvinner lager seg masse regler og krav til en mann.

Tror du tar disse kravene for bokstavelig pluss at du kanskje legger på noen. Ser jo at du f.eks bruker husarbeid og matlaging som eksempler på hva en kvinne kan gi en mann. Men hvor mange er det som ser etter det når de leter etter kjæreste? De fleste forventer vel bare at man bidrar sitt til husholdningen, ingen har lyst til å bli snyltet på.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...