Gå til innhold

Hvordan avvise ONS


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Trenger virkelig råd. I helgen fikk jeg i meg litt for mye alkohol og ble med en jeg har pratet litt med over meldinger hjem. Hvordan har jeg ingen anelse, store deler av kvelden er borte fra minnet mitt. Husker kun glimt av at vi hadde sex. (Noe jeg i grunn absolutt ikke var i rette tilstand til å ha, ganske sikker på at jeg var såpass full at jeg sovnet av og på under akten.)

Vi prata endel når vi våknet opp og jeg var hyggelig og oppførte meg fint, men ville aller helst bare komme meg hjem så fort som mulig. Forsto raskt at det ikke var noe som helst romantisk kjemi mellom oss.

I etterkant har han begynt å sende meg meldinger og vil finne på ting, hvor jeg har skrevet to ganger at det ikke har passet og ikke spurt om noe tilbake. (Noe det heller ikke har gjort) Nå skriver han til meg igjen, og jeg vet ikke hva jeg skal skrive tilbake.

Jeg er ikke en jente som normalt går rundt og har ons, og synes derfor at hele greien er skikkelig klein. Kan ikke noe for det, men jeg får litt avsmak når jeg tenker på at en mann som er eldre enn meg (Er 21 år selv) tar med meg hjem og har sex med meg når jeg var SÅ full. Forstår at jeg har sendt feil signaler når jeg ble med ham hjem og hadde sex, men husker som sagt ikke hvordan dette gikk seg til.

Hvordan kan jeg avvise en ONS på en fin og klar måte? Vil ikke bare la være og svare og risikere et pinlig møte en gang i fremtiden.. HJELP!



Anonymous poster hash: c9b29...b4c
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

"Hadde det hyggelig kvelden som var men er dessverre ikke interessert i å treffes igjen"

Det er en sms, så det er den letteste måten å avvise noen på.



Anonymous poster hash: 4254c...6b0
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare skriv en melding om at du dessverre ikke er interessert i noen videre kontakt. Feks, Hei, takker for interessen, men jeg er ikke interessert i noen videre kontakt med deg. Ha et fint liv videre! Og så bør du droppe all teksting deretter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke skriv som nevnt over at kvelden var hyggelig osv - det er ljug og det kan komme og bite deg i ræva for å si det mildt. Om karen er betatt av deg vil han isåfall tolke avvisningen som en "men kanskje senere" og i sitt stille sinn håpe på noe mer.

Si rett ut at du var så full at du husker svært lite, at oppførselen er svært lite deg og at du ikke ønsker å bli påmint det, ei heller ser noe poeng i å ha noe kontakt i ettertid da han ikke er hva du ser etter. Krasst men uten rom for fortolkning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...