Gå til innhold

Menn med to barn med to damer


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Noen som har prøvd?

For første gangen på seks år så har jeg sommerfugler i magen, en ekstrem god magefølelse - alt føles helt riktig.

Jeg sitter og tenker på hva jeg skal gjøre. Jeg har så lyst til å gå en ny date!



Anonymous poster hash: a5c59...b7c
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Eurodice

Noen som har prøvd?

For første gangen på seks år så har jeg sommerfugler i magen, en ekstrem god magefølelse - alt føles helt riktig.

Jeg sitter og tenker på hva jeg skal gjøre. Jeg har så lyst til å gå en ny date!

Anonymous poster hash: a5c59...b7c

Dette forstod jeg ingenting av. Hva mener du?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette forstod jeg ingenting av. Hva mener du?

Uten å måtte bruke noe særlig fantasi, så tolker jeg det dithen at TS har møtt en mann, og at det føles veldig riktig med denne mannen, men at det faktum at han har to barn med to damer gjør henne litt betenkt, og at hun derfor sliter med å bestemme seg for om hun vil satse på han.

Derfor vil hun ha innspill fra andre. Hun lurer også på om noen har erfaring med å date eller være sammen med en mann som har to barn med to ulike damer.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette forstod jeg ingenting av. Hva mener du?

Har du prøvd å date en mann med to barn med to ekser i bildet og hvordan gikk det? Jeg forestiller meg at det vil by på noen utfordringer i framtiden selvom jeg svever på en rosa sky nå! :) Jeg tenker jo at det også vil by på et problem at han omgås mitt barn mer enn sine egne!

Nysgjerrig etter å høre hva andre har erfart.

Ser det ble dårlig forklart der oppe. Beklager det!

Anonymous poster hash: a5c59...b7c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eurodice

Uten å måtte bruke noe særlig fantasi, så tolker jeg det dithen at TS har møtt en mann, og at det føles veldig riktig med denne mannen, men at det faktum at han har to barn med to damer gjør henne litt betenkt, og at hun derfor sliter med å bestemme seg for om hun vil satse på han.

Derfor vil hun ha innspill fra andre. Hun lurer også på om noen har erfaring med å date eller være sammen med en mann som har to barn med to ulike damer.

Hun skriver "menn" i overskriften.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uten å måtte bruke noe særlig fantasi, så tolker jeg det dithen at TS har møtt en mann, og at det føles veldig riktig med denne mannen, men at det faktum at han har to barn med to damer gjør henne litt betenkt, og at hun derfor sliter med å bestemme seg for om hun vil satse på han.

Derfor vil hun ha innspill fra andre. Hun lurer også på om noen har erfaring med å date eller være sammen med en mann som har to barn med to ulike damer.

Korrekt!

:)

Anonymous poster hash: a5c59...b7c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hun skriver "menn" i overskriften.

Det eksisterer jo fler av dem? Det er ikke han jeg har truffet som har to barn med to damer.

Anonymous poster hash: a5c59...b7c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det eksisterer jo fler av dem? Det er ikke kun han jeg har truffet som har to barn med to damer.

Anonymous poster hash: a5c59...b7c

Anonymous poster hash: a5c59...b7c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om det føles bra så gjør det. Følg alltid magefølelsen :)



Anonymous poster hash: 326bc...eed
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville holdt meg unna.



Anonymous poster hash: 5aee6...0eb
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres helt greit ut om han har et ok samarbeid med eksene sine.

Jeg ville ha vært litt mer tvilende om han i likhet med en bekjent av meg hadde 5 barn med 4 damer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eneste som faller meg inn:

Hans relasjon med begge barn og ekser ville vært avgjørende.

Om han omtaler eksene som fæle damer som saboterer alt og som hindrer ham i ditt og datt, ville jeg nok trukket meg unna. Hadde med det tolket ham dithen at han er en person som ikke er særlig smart og reflektert.

Har han derimot et godt forhold til begge barna med respektive mødre; go for it.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eneste som faller meg inn:

Hans relasjon med begge barn og ekser ville vært avgjørende.

Om han omtaler eksene som fæle damer som saboterer alt og som hindrer ham i ditt og datt, ville jeg nok trukket meg unna. Hadde med det tolket ham dithen at han er en person som ikke er særlig smart og reflektert.

Har han derimot et godt forhold til begge barna med respektive mødre; go for it.

Enig her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Om det føles bra så gjør det. Følg alltid magefølelsen :)

Anonymous poster hash: 326bc...eed

Jeg har en veldig god magefølelse, alt føles bare helt riktig. Vi deler samme syn på mye, har mange felles verdier, og koser oss sammen. Samtidig så er jeg veldig betenkt når det er to barn inn i bildet. Jeg ønsker å få flere barn en gang i fremtiden.

Jeg ville holdt meg unna.

Anonymous poster hash: 5aee6...0eb

Fordi....?

Høres helt greit ut om han har et ok samarbeid med eksene sine.

Jeg ville ha vært litt mer tvilende om han i likhet med en bekjent av meg hadde 5 barn med 4 damer.

Min grense stopper på at han har to barn så det er ingen fare. Jeg vil gjerne ha flere barn selv en gang! :) Men om noen har klart å få fem barn når de er på min alder så hadde jeg pilt avgårde med halen mellom beina!

Eneste som faller meg inn:

Hans relasjon med begge barn og ekser ville vært avgjørende.

Om han omtaler eksene som fæle damer som saboterer alt og som hindrer ham i ditt og datt, ville jeg nok trukket meg unna. Hadde med det tolket ham dithen at han er en person som ikke er særlig smart og reflektert.

Har han derimot et godt forhold til begge barna med respektive mødre; go for it.

Og hvis det går fint med en av dem, og dårlig med den andre? Han har sagt at det er komplisert med en av dem, men ikke sagt noe stygt om henne.

TS

Anonymous poster hash: a5c59...b7c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei. Seksualopplysning er ikke så vanvittig vanskelig, jeg vil lure på hva annet han har gått glipp av.



Anonymous poster hash: 1f504...b8d
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis det virkelig føles rett, hvorfor ikke?

Eksen min var "heldig" med meg, ganske så uheldig med dame nr 2 og jeg ville anbefalt han videre.



Anonymous poster hash: 5d3b9...301
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...