Gå til innhold

Nettdating: Greit å gjøre seg utilgjengelig i påsken?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Møtte en fyr på en datingside for en tid tilbake og vi ble fb-venner for noen dager siden.

Siden da har vi sendt litt meldinger frem og tilbake og han virker hyggelig.

Nå skal vi begge avgårde på påskeferie i noen dager og han sier han håper han hører fra meg mens jeg er bortreist.

Jeg har ikke lyst å dra på ferie og sitte og sendt mld frem og tilbake så jeg tenker på å si vi kan prates videre når jeg kommer hjem i helgen. Er det slemt?

Synes det er så slisomt å være på tur med venner og skulle svare på mld fra andre folk ,jeg kjenner ham da også knapt.



Anonymous poster hash: af2fc...bb1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

I dette tilfellet så må det være lov å bruke unnskyldningen "elendig nettdekning", selv om det er godt. Ser for meg at du skal være på en hytte eller noe lignende. Men si at dere snakkes når du er hjemme igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dette tilfellet så må det være lov å bruke unnskyldningen "elendig nettdekning", selv om det er godt. Ser for meg at du skal være på en hytte eller noe lignende. Men si at dere snakkes når du er hjemme igjen.

Det er da ikke nødvendig å lyve?

Anonymous poster hash: 1c3aa...1af

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare å si at du kommer til å legge vekk mobilen mens du er på tur og at dere kan snakkes igjen når du kommer hjem. :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vær ærlig du! Mulig han sender deg noen meldinger likevel hvis han tenker mye på deg ;). Men du behøver ikke svare om du har sagt at det blir lite tid til det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ferale

Bare å si at du kommer til å legge vekk mobilen mens du er på tur og at dere kan snakkes igjen når du kommer hjem. :)

Trenger ikke lyve. Tror neppe at det finnes noen spm legger vekk mobilen i hele påsken.

Greiitt at vi er toskne, men vi er ikke idioter

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenker at hvis du hadde vært oppriktig interessert i han hadde du selv villet hatt kontakt i påsken også.

Sikker på at følelsene dine er tilstede for denne fyren?

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenker at hvis du hadde vært oppriktig interessert i han hadde du selv villet hatt kontakt i påsken også.

Sikker på at følelsene dine er tilstede for denne fyren?

Ja,jeg er interessert men har hatt mye stress i det siste med sykdom i nær familie,mye jobbing osv. derfor ville jeg ha noen dager med tid for meg selv.

Takk for alle svar:)

Han sendte et par mld i går og jeg har ikke svart enda. Vurderer å svare i dag. Han sa han ville gjerne snakkes, men forstod om det ikke ble tid. Da fikk jeg ta kontakt når jeg kom hjem igjen.

Anonymous poster hash: af2fc...bb1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenker at hvis du hadde vært oppriktig interessert i han hadde du selv villet hatt kontakt i påsken også.

Sikker på at følelsene dine er tilstede for denne fyren?

Enig! Det er ikke sikkert han forventer annet enn en mld eller to, og det tar deg 5 minutter av påskeferien å gjøre det...vise at du er interssert og tenker på han.

Jeg for min del har datet en fyr 4 ganger. Siste date tirsdag før påskeuken. Jeg fikk mld etter den daten der han sa det var SÅ godt å se meg igjen og at han trives i mitt selskap. Vi avsluttet også daten med ett kyss, og han ville vi skulle treffes etter påske, siden han da er bortreist. Siden har jeg ikke hørt fra han..og finner det svært merkelig.

Ja, jeg kunne ha sendt ham en mld men gjør det ikke fordi jeg har tatt en del av intiativet tidligere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig! Det er ikke sikkert han forventer annet enn en mld eller to, og det tar deg 5 minutter av påskeferien å gjøre det...vise at du er interssert og tenker på han.

Jeg for min del har datet en fyr 4 ganger. Siste date tirsdag før påskeuken. Jeg fikk mld etter den daten der han sa det var SÅ godt å se meg igjen og at han trives i mitt selskap. Vi avsluttet også daten med ett kyss, og han ville vi skulle treffes etter påske, siden han da er bortreist. Siden har jeg ikke hørt fra han..og finner det svært merkelig.

Ja, jeg kunne ha sendt ham en mld men gjør det ikke fordi jeg har tatt en del av intiativet tidligere.

Det blir en litt annen situasjon når man har møttes 4 ganger og kysset.

Min kontakt med han her startet for 3 dager siden.

Det er ikke sikkert noe er galt mellom deg og daten. Kanskje han bare er samme type som meg, som ikke orker meldinger frem og tilbake når man er på hytten og helst vil være ute og gjøre andre ting.

Anonymous poster hash: af2fc...bb1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja,jeg er interessert men har hatt mye stress i det siste med sykdom i nær familie,mye jobbing osv. derfor ville jeg ha noen dager med tid for meg selv.

Takk for alle svar:)

Han sendte et par mld i går og jeg har ikke svart enda. Vurderer å svare i dag. Han sa han ville gjerne snakkes, men forstod om det ikke ble tid. Da fikk jeg ta kontakt når jeg kom hjem igjen.

Anonymous poster hash: af2fc...bb1

Blir for dumt å skylde på at du ikke vil sitte med elektronisk kommunikasjon i påsken når du tydligvis ikke har noe problem med å være på KG.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Blir for dumt å skylde på at du ikke vil sitte med elektronisk kommunikasjon i påsken når du tydligvis ikke har noe problem med å være på KG.

Er ikke reist enda.

Anonymous poster hash: af2fc...bb1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke reist enda.

Anonymous poster hash: af2fc...bb1

Da har du hvertfall ingen grunn til å ikke svare på meldingene hans. Skal du være så kjip kunne du droppet å opprette kontakt for fire dager siden.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje han bør finne seg ei jente som orker å sende melding til han i ferien sin. Hvis han skal blir kjæresten din en dag er det veldig rart at du ikke gidder å bruke 5 minutter av din tid på han.



Anonymous poster hash: c1143...58f
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Javel da!!!

Har sendt ham en hyggelig melding nå!



Anonymous poster hash: af2fc...bb1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Javel da!!!

Har sendt ham en hyggelig melding nå!

Anonymous poster hash: af2fc...bb1

Egentlig hadde det vært best for hans del om ikke du svarte, så kunne han sett hvor kjip du er.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenker at hvis du hadde vært oppriktig interessert i han hadde du selv villet hatt kontakt i påsken også.

Sikker på at følelsene dine er tilstede for denne fyren?

Nei, assa, man må jo få lov til å bli kjent før man vet hvor interessert man er da!

Anonymous poster hash: 71ba1...90b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, assa, man må jo få lov til å bli kjent før man vet hvor interessert man er da!

Anonymous poster hash: 71ba1...90b

Forskjell på å være interessert, og interessert i å bli kjent.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...