Gå til innhold

Hva er verst av å bli avvist pga personlighet eller utseende?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

jo men da møter du personen en gang og det var det. Er det personlighet blir man gjerne prøvd ut en stund

Nemlig. For min del er det kjipere å bli avvist pga utseendet, uansett om det bare ble med den ene gangen. Det dreper jo alt man har av selvtillit :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har tenkt litt og tror faktisk det er mye sant i det som ble sagt tidligere i tråden; at det er verst å bli avvist for det man selv anser som sitt svakeste punkt/det man selv har "komplekser" eller er misfornøyd med.

For min del er det det at jeg er så forbaska sjenert. Jeg har en lei tendens til å ha en lukket kroppsspråk og ikke vise hva jeg føler. Var en fyr jeg var kjempeforelsket i, og han sa i ettertid at han ikke turde prøve seg på meg fordi jeg virket så ubekvem. Han ante ikke at jeg likte han. Jeg er alltid litt småstresset på dater og spesielt med gutter føler jeg meg ikke helt trygg.

Dersom gutten ikke er utadvendt og pratsom selv, er det en viss sjanse for pinlig stillhet, og det er fælt det. Hjelper ikke å være pen dersom daten syns du er kjedelig (noe jeg ikke er, men det kan virke sånn fordi jeg ikke helt tør vise hvem jeg er i starten).

Har liksom hørt gjennom hele oppveksten "du er så rolig", "skal du ikke si noe?" osv, så dersom en gutt jeg likte hadde avvist meg pga det hadde det vært det som såret mest.



Anonymous poster hash: de10c...087
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har tenkt litt og tror faktisk det er mye sant i det som ble sagt tidligere i tråden; at det er verst å bli avvist for det man selv anser som sitt svakeste punkt/det man selv har "komplekser" eller er misfornøyd med.

For min del er det det at jeg er så forbaska sjenert. Jeg har en lei tendens til å ha en lukket kroppsspråk og ikke vise hva jeg føler. Var en fyr jeg var kjempeforelsket i, og han sa i ettertid at han ikke turde prøve seg på meg fordi jeg virket så ubekvem. Han ante ikke at jeg likte han. Jeg er alltid litt småstresset på dater og spesielt med gutter føler jeg meg ikke helt trygg.

Dersom gutten ikke er utadvendt og pratsom selv, er det en viss sjanse for pinlig stillhet, og det er fælt det. Hjelper ikke å være pen dersom daten syns du er kjedelig (noe jeg ikke er, men det kan virke sånn fordi jeg ikke helt tør vise hvem jeg er i starten).

Har liksom hørt gjennom hele oppveksten "du er så rolig", "skal du ikke si noe?" osv, så dersom en gutt jeg likte hadde avvist meg pga det hadde det vært det som såret mest.

Godt poeng, egentlig helt enig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop

I forhold, så håper jeg jo virkelig det er den andres personlighet som gjør at den ene gjør det slutt, og ikke utseende hans/hennes :overrasket:

Hvis det gjelder avvisninger av potensiell kjæreste også.

Hvis det er tilfeldig sexpartner det er snakk om, er det vel utseendet som betyr mest.

men man kan ha en fin personlighet men kan være noe sjenert. Ikke så kjekt å bli avvist pga det.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli avvist pga utsende er dritt..

Men og Bli avvist pga man har ræva personlighet svir nok mer...

Anonymous poster hash: b6a76...a96

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...