Gå til innhold

Grunner til at folk gjør det slutt?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hva var årsaken til at du og eksen skilte lag? Hvem slo opp og var det tungt?



Anonymous poster hash: ec306...3d4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Fordi han ikke tok ansvar. Det være seg jobb, samliv, barn og felles husholdning.



Anonymous poster hash: 85c13...5ee
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gjorde det slutt fordi han ikke ville ha barn. Og fordi alle hans negative egenskaper plutselig ble enda verre, når vi ikke kunne bli enige om barneønske.

Kommunikasjon og tillit sviktet.

Jeg gråt hver kveld i ett halvt år og var langt nede. Sakte men sikkert gikk det bedre og bedre, sorgen ga seg etterhvert.

Og etter 7 måneder cirka var jeg på beina igjen og hadde gode dager :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg slo opp. Hun evnet ikke å stole på meg, beskyldte meg for å være utro flere ganger, var ekstremt kontrollerende og prøvde å detaljstyre livet mitt. I tillegg til blåse opp små bagateller til det hinsidige.

Vi var sammen veldig kort tid, så det ble ekstremt mye drama på få måneder... Og kunne ikke levd et liv sånn...



Anonymous poster hash: 83b15...579
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grunnen til at jeg og faren til guttungen gikk fra hverandre var at han startet et nytt forhold bak ryggen min...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi elsket(elsker) hverandre så ufattelig mye, men vi kom aldri til å klare å være sammen i lengden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg savnet bekreftelse og intimitet.sexen ble mekanisk og jeg følte meg heller ikke sett i hverdagen. Kommunikasjonen mellom oss forsvant helt og ting var bare ikke bra lenger. Jeg opplevde en traume rett før bruddet som gjorde at jeg rett og slett ikke hadde energi lenger til å prøve mer. Jeg valgte å bryte ut og jeg har ikke angret på det i ettertid. Det var vanskelig de 3 første ukene eller noe pga seperasjonsangst og en omveltning både med tanke på å være alene, bosted og økonomi. Men det gikk seg raskt til :) Vi var i begynnelsen av 30 årene og var sammen i 5 år

Anonymous poster hash: 1706f...591

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siste forhold gjorde jeg det slutt fordi følelsene ble borte. Eller var borte. Over flere år. Funket bare ikke mer. Og sexlivet var stort sett ikke-eksisterende. Vi er fortsatt kjempevenner da :)

Det før det (da var jeg 19), gjorde jeg det slutt fordi jeg merket det var mye rart som føltes... rart... Viste seg etterpå at han fløy å pulte på eksen sin hver eneste dag han ikke var med meg. Og det var hvertfall ikke pga mangel på sex fra min side, for å si det sånn :P

Endret av Lakota
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gikk fordi han rett og slett sugde livsgnisten ut av meg. Hans personlighet var på ingen måte forenelig med min og han var ikke interessert i å møte meg på halvveien.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi elsket(elsker) hverandre så ufattelig mye, men vi kom aldri til å klare å være sammen i lengden.

Hvorfor ikke? TS spør etter grunnen.

Anonymous poster hash: ec306...3d4

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor ikke? TS spør etter grunnen.

Anonymous poster hash: ec306...3d4

Vi hadde en del forskjellige meninger som ingen av oss kunne leve med (feks kunne ikke jeg være sammen med en mann som mente at homofili var en dødssynd eller at man skulle gi barna ris når de ikke "adlydet). Det var selvfølgelig ting tilbake også. Vi elsket/elsker hverandre veldig høyt, og det er veldig rart når vi treffer på hverandre, men det får være med "den tapte kjærligheten". Ingen av oss kommer antageligvis til å finne noen vi elsker mer enn hverandre, men vi innså vel begge to at kjærligheten ikke var nok i en hverdag.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han slo opp fordi jeg hadde mistet interessen. Så han kom meg egentlig bare i forkjøpet, smartingen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi han ønsket barn. Mennesker som er villig til å kaste vekk livet sitt på barn er ikke noe som passer for meg.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Var ikke sammen, holdt bare på. Men jeg avsluttet det fordi han hadde tendensen til å drikke seg sørpa på hver eneste fest og si ALLE følelsene sine fra A-Å når jeg var der. Var jeg ikke på festen fylleringte han meg for å fortelle hvor mye han likte meg og hvor vakker jeg var. Pluss at bestevenninna mi likte han….



Anonymous poster hash: ab830...3d7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi han ønsket barn. Mennesker som er villig til å kaste vekk livet sitt på barn er ikke noe som passer for meg.

Lol.

Anonymous poster hash: 8a12f...0b9

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ble slutt fordi han aldri tok ansvar. Var sløv. Var ikke villig til å "settle down" enda.



Anonymous poster hash: 36145...d3b
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg slo opp. Hun evnet ikke å stole på meg, beskyldte meg for å være utro flere ganger, var ekstremt kontrollerende og prøvde å detaljstyre livet mitt. I tillegg til blåse opp små bagateller til det hinsidige.

Vi var sammen veldig kort tid, så det ble ekstremt mye drama på få måneder... Og kunne ikke levd et liv sånn...

Anonymous poster hash: 83b15...579

Jeg kan si det samme om min eks. Han var så utrolig manipulerende at det tok meg flere måneder å sortere alt sammen og bli klar i hodet igjen.

Anonymous poster hash: 3ad4f...64f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi holdt mer på med han siste, men jeg avsluttet det fordi han ikke respekterte meg og var utrolig frekk og sa at eksen slår meg i alt. Også i utseende. Og jeg er faktisk mye penere enn eksen ... så vurderer å kjøpe briller og legge det i esken med alle tingene hans og sende det i posten. Uansett, selv om han er mye eldre, er han ikke veldig moden for å si det slik.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi moren hans var ekstremt kontrollende og han ga etter for det. Hun sjekket mobilen hans, overlyttet og spilte inn samtaler vi hadde (uten at jeg visste det), nektet han å være med meg, blandet seg i sexlivet vårt etcetc. Jeg slo opp da hun nektet han å være med meg og krevde at vi slo opp (gjorde det "offentlig", men fortsatte forholdet bak hennes rygg) og det toppet seg da hun stod med kikkert i vinduet og reagerte på at han kom fra venstre istedet for høyre når han hadde vært ute siden det kunne antas å bety at han hadde vært i retning der jeg bodde. Syk, syk dame. Hun freaket fullstendig ut og gråt høytlytt hele natten da han sa han elsket meg foran henne.



Anonymous poster hash: 2bede...bc6
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var midt inne i en deprimerende periode med mye arbeid, fant han på en dating side og snakket om det. Hans svar: Fordi han var frustrert. Slo opp uken etter. I tillegg virket det som at den ene delen av familien ikke aksepterte meg for hvem jeg var og måtte "strebe" etter å virke syk rik, soss osv når det ikke er meg. Jeg ble bare drittlei av alt sammen.

Endret av dillyduzit
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...