Gå til innhold

De som er veldig pene kan fort enda med å se kjedelige ut


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest kassycat

Ingen av de i tråden til nå er vakre. Hvorfor? Fordi de trenger for mye sminke og hår produkter til å bli det.

Hun her er naturlig vakker! Minimalt med juks og fanterier.

Anonymous poster hash: 72d2d...804

fyll i leppene

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen av de i tråden til nå er vakre. Hvorfor? Fordi de trenger for mye sminke og hår produkter til å bli det.

Hun her er naturlig vakker! Minimalt med juks og fanterier.

Anonymous poster hash: 72d2d...804

Ser veldig godt at hun har på seg sminke, nøytral sminke, men sminke.

fyll i leppene

Ikke nøDvendigvis, det finnes fremdeles de med naturlig fyldige lepper. Lepper som er fylt ser mer unaturlige ut (selv om de som har gjort dette selv ikke ser det). Jeg har for eksempel naturlig fyldige lepper, mer trutmunn-lepper enn den jenta, og leppene mine ser ikke ut som leppene til en jente som har fylt de på.

Anonymous poster hash: 826f3...28b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Visste dette kom :fnise:

Det er så typisk kvinneguiden, er det ikke? Er mange som er pene, men som jeg ikke syns er tiltrekkende, men jeg kan likevel ikke nekte av vedkommende er pen. Hun var pen syns jeg. På samme måte syns jeg Nina Dobrev er pen, men hun er kjedelig og altfor glatt.

Anonymous poster hash: 826f3...28b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En vakker person er en vakker person, men jeg liker at folk har litt særpreg i ansiktet som gjør at de skiller seg ut.

Anonymous poster hash: 826f3...28b

Det var jo akkurat det jeg sa? Hehe :)

Anonymous poster hash: 74c4a...188

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for innlegg med brudd på kopirett. (Gjort om bildene til linker)

Rainbow81, mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hadde foretrukket Nina Dobrev over alle eksemplene nevnt i tråden. Miranda Kerr har også et kjempesøtt ansikt, og resten som er nevnt faller ikke i smak i det hele tatt.

Er glad for at det er så mange kvinner som setter pris på særpreg, men jeg setter pris på "kjedelig" feminin og søt skjønnhet. Så får det unike heller komme av flørting, følelser, intern humor og verdenen man skaper sammen.

Endret av Eriks
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, forstår godt hva du mener. Jeg synes noen av hallodamene/sportrevydamene/værdamene på TV har slikt utseende. Kjedelig, intetsigende. Men tror nok en del menn liker det utseendet.

En som jeg synes har særpreg og ikke er kjedelig pen, er Samsaya. Hun har så fin ansiktsform (hjerteform), pene øyne og smil (med mellomrom mellom tennene).

Gutter, er ikke Samsaya veldig søt?



Anonymous poster hash: 5aad8...517
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er glad for at det er så mange kvinner som setter pris på særpreg, men jeg setter pris på "kjedelig" feminin og søt skjønnhet. Så får det unike heller komme av flørting, følelser, intern humor og verdenen man skaper sammen.

OK. Som kvinne tiltrekkes jeg ikke av menn som er kjedelig pene, som Ronaldo og Matthew McConaughey.

Mens Brad Pitt og Chris Hemsworth er JA takk.

Anonymous poster hash: 5aad8...517

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fyll i leppene

Hvilket grunnlag har du til å si det der? Noen har faktisk sånne lepper naturlig. Henne og meg selv inkludert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hooty McOwlface

Jeg er enig, synes den typiske "perfekte" skjønnheten som man finner i Miss Universe-konkurranser, shamporeklamer og reklamekatalogen for det lokale shoppingsenteret kan være veldig kjedelig. Liker best ansikter som har litt egenart, noe asymmetri, en liten skjønnhets"feil", eller bare et eller annet spesielt ved det som gir det litt uttrykk og karisma.

Gjelder også menn, synes ikke typisk billedskjønne menn som Ricky Martin er noe eye candy.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nina er søt og ufarlig, ikke vakker.

Det er ikke Nina, det er pompom jo :jolie:

Anonymous poster hash: 72d9d...e49

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, forstår godt hva du mener. Jeg synes noen av hallodamene/sportrevydamene/værdamene på TV har slikt utseende. Kjedelig, intetsigende. Men tror nok en del menn liker det utseendet.

En som jeg synes har særpreg og ikke er kjedelig pen, er Samsaya. Hun har så fin ansiktsform (hjerteform), pene øyne og smil (med mellomrom mellom tennene).

Gutter, er ikke Samsaya veldig søt?

Anonymous poster hash: 5aad8...517

Ja, de er ofte pene, men har et kjedelig utseende. Adriana Lima er også et eksempel på en som har et spennende utseende. Hun er ikke klassisk vakker, men har et spennende utseendert og litt særpreg i ansiktet som gjør at hun ser mye vakrere ut.
Jeg har som sagt selv et rimelig kjedelig utseende. Ja, det er flere som syns jeg er pen, men jeg er altfor "glatt" etter min mening, så glatt at jeg syns selv jeg ser kjedelig ut. :P

Anonymous poster hash: 826f3...28b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

OK. Som kvinne tiltrekkes jeg ikke av menn som er kjedelig pene, som Ronaldo og Matthew McConaughey.

Mens Brad Pitt og Chris Hemsworth er JA takk.

Anonymous poster hash: 5aad8...517

Matthew McCoonaughey er vel ikke klassisk vakker? Cristiano Ronaldo er pen, men ja, altfor kjedelig når det gjelder utseende, selv om han heller ikke er klassisk pen, er han pen, men altfor glatt, både ansiktet og kroppen.

Anonymous poster hash: 826f3...28b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette handler jo egentlig bare om smak. Dessuten har de aller fleste noe som gir dem en viss "look" og de er ikke mindre klassisk pene av den grunn.

Jeg synes ikke Nina Dobrev er vanvittig vakker, men grei nok.

Man kan vel finne noe litt uvanlig ved de aller fleste vakre kvinner, uten at de blir mindre "tradisjonelt vakre" av den grunn.



Anonymous poster hash: f0468...eda
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Matthew McCoonaughey er vel ikke klassisk vakker? Cristiano Ronaldo er pen, men ja, altfor kjedelig når det gjelder utseende, selv om han heller ikke er klassisk pen, er han pen, men altfor glatt, både ansiktet og kroppen.

Anonymous poster hash: 826f3...28b

Matthew McConaughey har klassiske maskuline trekk. Sterk og dominant kjeve, kinnebena osv. Det eneste han mangler er hoyden.

Anonymous poster hash: f0468...eda

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hvilket grunnlag har du til å si det der? Noen har faktisk sånne lepper naturlig. Henne og meg selv inkludert.

Leppene hennes ser naturlig ut, en ser godt hvem som har fylt på leppene (jeg gjør hvertfall det) og leppene mine ser som sagt ikke ut som slike falske lepper - det ser sjelden bra ut.

Anonymous poster hash: 826f3...28b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Deg om det, hun der hadde jeg tatt på flekken!

Haha, jeg synes det er personligheten som avgjør hvordan utseendet blir. En person kan gjerne se kjedelig ut, men om personligheten er vakker og spennende blir jo hele personen det, utseendemessig også

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fyll i leppene

Nei. Dette var en konkurranse der det var et krav at alle var naturlige. Hun har ingenting i leppene.

Anonymous poster hash: f0468...eda

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Matthew McConaughey har klassiske maskuline trekk. Sterk og dominant kjeve, kinnebena osv. Det eneste han mangler er hoyden.

Anonymous poster hash: f0468...eda

Hahah, Brad Pitt er akkurat av samme type "skjønnhet" som Matthew.

Anonymous poster hash: c8ca0...c2f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...