Gå til innhold

Noe rart med tinder?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

I det siste kommer det opp så få menn på tinder. bare 3-4 stk, og så står det at det ikke er flere i området mitt :klo:

Dette kan jo ikke stemme. Jeg bor i Oslo-området, og her er det nok av folk med tinder.

Anonymous poster hash: 3f476...1fd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sliter litt med det samme. Bare i en annen by.

Hva har du satt innstillingene til? Kanskje du har gått tom for akkurat en aldergruppe.



Anonymous poster hash: e95c2...ba3
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor lang tid tok det før dere fikk match? Har hatt tinder i ca en uke og har ennå ikke fått noen... Er ikke perfekt, men har ikke problemer ute på byen ihvertfall. De siste dagene har jeg sendt nesten alle til høyre også uten at det har forandret noe...

Begynner nesten å tro at profilen min ikke dukker opp hos andre ;p

-mann, m&r



Anonymous poster hash: 76ac9...ee5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor lang tid tok det før dere fikk match? Har hatt tinder i ca en uke og har ennå ikke fått noen... Er ikke perfekt, men har ikke problemer ute på byen ihvertfall. De siste dagene har jeg sendt nesten alle til høyre også uten at det har forandret noe...Begynner nesten å tro at profilen min ikke dukker opp hos andre ;p -mann, m&r Anonymous poster hash: 76ac9...ee5

Ser du veldig bra ut på bildene?

Du vet...det kan "virke mot sin hensikt" det og. Noen kan la være å trykke fordi de er redd for at de ikke er bra nok...

Anonymous poster hash: 2a33e...d6e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her kommer det stykkevis og delt, en dag kan det hende det er 3 stykker, dagen etter kan det være 20, så plutselig er det ingen, så dukker det opp noen igjen, så det er litt opp og ned.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får kanskje en match i måneden nå. Jeg er en 23, mann.

Ikke særlig motiverende lenger. Så skal ikke se bort ifra at jeg sletter hele appen i nærmeste fremtid.



Anonymous poster hash: e95c2...ba3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ser du veldig bra ut på bildene?

Du vet...det kan "virke mot sin hensikt" det og. Noen kan la være å trykke fordi de er redd for at de ikke er bra nok...

Anonymous poster hash: 2a33e...d6e

Har et par bilder jeg er ganske fornøyd med, men SÅ bra er de vel ikke ;D

Har igrunn heller tenkt tanken på at det er for lite bilder, jeg mangler de klassiske ekstremsport bildene eller at jeg står å flexer muskler :P

Snakket litt med en veninne jeg vet er på tinder idag og hun hadde ikke sett meg ennå, vi hadde ca like mange nye (ca20) om dagen å velge i, men hun fikk ganske mange matcher.

Er ganske sikker på at jeg har fått opp samme dama et par ganger, men det hadde hun aldri opplevd, (hun har også hatt tinder lenger) så vi lurer på om det er veldig mange flere menn enn kvinner på tinder "her oppe".

(Har også lagt merke til at mange av damene jeg får opp er studenter som er hjemme på påskeferie)

Anonymous poster hash: 76ac9...ee5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kommer ikke INN på tinder :(. Vet ikke hvorfor, den bare søker og søker. har ventet i 1 dag...



Anonymous poster hash: b0bdf...9f5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har et par bilder jeg er ganske fornøyd med, men SÅ bra er de vel ikke ;D

Har igrunn heller tenkt tanken på at det er for lite bilder, jeg mangler de klassiske ekstremsport bildene eller at jeg står å flexer muskler :P

Anonymous poster hash: 76ac9...ee5

De der flexe muskler bildene blar jeg hvertfall fort forbi. Syns ikke det gir noe godt inntrykk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har et par bilder jeg er ganske fornøyd med, men SÅ bra er de vel ikke ;D

Har igrunn heller tenkt tanken på at det er for lite bilder, jeg mangler de klassiske ekstremsport bildene eller at jeg står å flexer muskler :P

Snakket litt med en veninne jeg vet er på tinder idag og hun hadde ikke sett meg ennå, vi hadde ca like mange nye (ca20) om dagen å velge i, men hun fikk ganske mange matcher.

Er ganske sikker på at jeg har fått opp samme dama et par ganger, men det hadde hun aldri opplevd, (hun har også hatt tinder lenger) så vi lurer på om det er veldig mange flere menn enn kvinner på tinder "her oppe".

(Har også lagt merke til at mange av damene jeg får opp er studenter som er hjemme på påskeferie)

Anonymous poster hash: 76ac9...ee5

Jeg er også i nord. Får også ganske mange som kommer hjem på ferie, besøk og slike ting. Sjeldent lokale mennesker mer. Når noen dukker opp flere ganger kan det hende de har slettet profilen sin og begynt på nytt, vet om flere som gjør det for å kunne stemme på folk på nytt.

Endret av Hannebanan
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kommer ikke INN på tinder :(. Vet ikke hvorfor, den bare søker og søker. har ventet i 1 dag...

Anonymous poster hash: b0bdf...9f5

Har du skrudd på gps? har lest at det kan være noe...

Har vurdert å slette hele greia å begynne på nytt i håp om at det skal hjelpe, men er redd for at jeg skal havne "bakerst" i køen igjen, så det er enda lenger til profilen min dukker opp :P

Anonymous poster hash: 76ac9...ee5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du skrudd på gps? har lest at det kan være noe...Har vurdert å slette hele greia å begynne på nytt i håp om at det skal hjelpe, men er redd for at jeg skal havne "bakerst" i køen igjen, så det er enda lenger til profilen min dukker opp :PAnonymous poster hash: 76ac9...ee5

Neida...har sletta møkka 2-3 ganger og ombestemt meg. Den samme gjengen dukker fort opp igjen...

Anonymous poster hash: 2a33e...d6e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du skrudd på gps? har lest at det kan være noe...

Har vurdert å slette hele greia å begynne på nytt i håp om at det skal hjelpe, men er redd for at jeg skal havne "bakerst" i køen igjen, så det er enda lenger til profilen min dukker opp :P

Anonymous poster hash: 76ac9...ee5

Har prøvd med GPS, men det fungerer fortsatt ikke... Uansett så kommer det en ny "puleapp" som er Blink!

Anonymous poster hash: b0bdf...9f5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...