Gå til innhold

Date med boblende snørr i nesen under middag sammen...


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg var på middag med en som jeg har datet noen dager. Og får bare ikke dette ut av hodet mitt...hehe huff. Han hadde en snørrklump i nesen som var gulgrønn som boblet ut og inn av nesa hans. Jeg fortsatte å date han fordi jeg likte personligheten ellers, men dette har satt seg på hjernen min. Noen som har opplevd noe lignende? Hva synes dere? Kvalmt?

Anonymous poster hash: 604c1...0e0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kunne du ikke bare sagt fra, da? På en ganske ålreit måte?

Det er tross alt vintervær/pollenvær/snørrvær rundt om kring i landet, sånt kan skje. Ville ikke syntes det var kvalmt akkurat, men ville selv blitt glad om noen hadde sagt fra til meg, om jeg var ham.

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kunne du ikke bare sagt fra, da? På en ganske ålreit måte?

Det er tross alt vintervær/pollenvær/snørrvær rundt om kring i landet, sånt kan skje. Ville ikke syntes det var kvalmt akkurat, men ville selv blitt glad om noen hadde sagt fra til meg, om jeg var ham.

hehehe...jeg synes det ble for pinlig å si det.

Anonymous poster hash: 604c1...0e0

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest black nailpolish

Hahaha, oida !! Ville ikke latt det forhindre datingen, men ville heller ikke tatt fem øre for å dra en spøk om det :P

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehehe...jeg synes det ble for pinlig å si det.

Anonymous poster hash: 604c1...0e0

Tennnnnnnnk bare på øyeblikket hvor han så seg i speilet (etter at du hadde dratt hjem eller noe) og oppdaget den boblende busen glise ham i øynene.... hjelp :tommelsmil::tommelsmil::tommelsmil::tommelsmil:

  • Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest lavendelkyss

:sjokkert: Synes det hørtes helt forferdelig ut og hadde sett på han som lite oppvakt på sin egen hygiene eller utseende - Lite tiltrekkende he he..Hadde IKKE klart å spist mat for å si det sånn...Æsj!!

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahaha, oida !! Ville ikke latt det forhindre datingen, men ville heller ikke tatt fem øre for å dra en spøk om det :P

må jo ta det som humor. Får jo ganske bra latterkrampe av å tenke på det. Stakkars. Lurer på om han ikke merket den selv eller hva hehe. Den var ganske så stor hehe

Anonymous poster hash: 604c1...0e0

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

huffffff



Anonymous poster hash: 5bc95...461
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:sjokkert: Synes det hørtes helt forferdelig ut og hadde sett på han som lite oppvakt på sin egen hygiene eller utseende - Lite tiltrekkende he he..Hadde IKKE klart å spist mat for å si det sånn...Æsj!!

hehehe , var ikke noe tiltrekkende det nei!. Men sånnt kan jo skje alle egentlig. Men det var kvalmt hehe

Anonymous poster hash: 604c1...0e0

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nasty! Men synes ikke du skal dømme han av den grunn.. om det skjer igjen, kan du si fra på en fin måte.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og jeg tenkte : enten er mennene lite hygenisk eller svært uheldig... Alltid noe rart med de hahahaha

Anonymous poster hash: 604c1...0e0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nasty! Men synes ikke du skal dømme han av den grunn.. om det skjer igjen, kan du si fra på en fin måte.

hohohoo nei valgte å ikke dømme han av den grunn, selv om det var vanvittig uappetittelig :D. Men morsomt var det og å tenke på.... Var den ekleste snørrklump en kunne forestille seg. Var ikke bare en tørr en, det var en svær grønngulbrunaktig våt fyldig boble og tykk seig klump, fysj hehe. Datingens bakside ha haha

Anonymous poster hash: 604c1...0e0

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lavendelkyss

hohohoo nei valgte å ikke dømme han av den grunn, selv om det var vanvittig uappetittelig :D. Men morsomt var det og å tenke på.... Var den ekleste snørrklump en kunne forestille seg. Var ikke bare en tørr en, det var en svær grønngulbrunaktig våt fyldig boble og tykk seig klump, fysj hehe. Datingens bakside ha haha

Anonymous poster hash: 604c1...0e0

Fy faen jeg kan ikke være i denne tråden. Jeg hadde ALDRI gått ut med han igjen! Fy søren for en hæslig mann!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest black nailpolish

må jo ta det som humor. Får jo ganske bra latterkrampe av å tenke på det. Stakkars. Lurer på om han ikke merket den selv eller hva hehe. Den var ganske så stor hehe

Anonymous poster hash: 604c1...0e0

Jepp, alle er litt kleine iblant. det beste man kan gjøre er å le av det og gå videre:) om det blir en neste gang, dra en spøk om at du kan blåse større!

Edit: og så har du en morsom historie til seinere også ^^

Endret av black nailpolish
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hva synes dere? Kvalmt?

Nei. Slettes ikke! Dette var jo bare romantisk :yvonne:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

hohohoo nei valgte å ikke dømme han av den grunn, selv om det var vanvittig uappetittelig :D. Men morsomt var det og å tenke på.... Var den ekleste snørrklump en kunne forestille seg. Var ikke bare en tørr en, det var en svær grønngulbrunaktig våt fyldig boble og tykk seig klump, fysj hehe. Datingens bakside ha haha Anonymous poster hash: 604c1...0e0

Åh gud, æsj! Blir kvalm bare av å lese om det. Etter det du beskriver, virker det faktisk rart at han ikke kjente det?! Tror ikke jeg hadde kalrt å se på han, og spise samtidig..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fy faen jeg kan ikke være i denne tråden. Jeg hadde ALDRI gått ut med han igjen! Fy søren for en hæslig mann!

Nei. Slettes ikke! Dette var jo bare romantisk :yvonne:

hehehe , jeg ville ikke dømme han av den grunn. Men var vanvittig kvalmende hehehehehehe

Anonymous poster hash: 604c1...0e0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...