Gå til innhold

Livet til en zeppelin


Gjest Adeline*Jouvin

Anbefalte innlegg

Gjest zeppelin

Hehe, ja.. også tenker jeg at det er ekkelt når den dør. Vil ikke spyle noe ned i do. Det er ekkelt. :sjenert:

HUff! NEI! Kunne aldri hatt en sånn katt.. fikk dårlig samvittighet når jeg så bilder av de.. for jeg synes de er skikkelig ekle! Den må jo ha pels! Ellers er det ikke gøy :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hehe, huff da! Syntes også de var litt rare før, men har en kompis som har en sånn katt, og den katten er bare så skjønn, verdens morsomste lille skapning :ler: Satt ofte på skype med denne kompisen før, og da kom det alltid en snute opp i kameraet, eller noen nysgjerrige kattelabber som skrev noe uforståelig på tastaturet. Fikk han den vekk derifra kravlet den rundt omkring på han :ler: Utrolig morsom katt, og myk og dunete i huden :)

Men vet jo at mange ikke liker sånne katter, men tenkte det var verdt forslaget ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest zeppelin

Katter er helrlige skapninger, altså!! De har så mye personlighet! Så jeg skal ikke skue katten på "hårene" hehehe!

Men de er vel litt dyr, er de ikke? Ja, takk for forslaget:):)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest boblebrus

Åh, jeg har også lyst på katt! Heldigvis er jeg ikke allergisk, og både jeg og kjæresten har veldig lyst på en søt kattepus når vi en vakker dag får hus og hage. Broren til venninnen min har en sånn nakenkatt det er snakk om, faktisk. Den er kjempemorsom, og har en varm, fløyelsmyk hud. Men jeg skjønner jo at noen synes de er ekle, for de har jo et ganske spesielt utseende. Men flotte personligheter, altså! Men siden de er rasekatter, er de nok litt dyre kanskje.

Fisk burde gå greit da :) husker jeg og familien hadde akvarium da jeg var mindre, og det er jo litt jobb, men kjempefint å se på (litt som lavalampe, man kan sitte i timesvis og bare seee :ler: ) Men ikke ha fisk i en sånn rund bolle, det forvirrer bare fiskene har jeg hørt. Men et lite, firkantet akvarium burde gå greit :) Er jo nesten som et møbel/pynteting mer enn kjæledyr, egentlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest zeppelin

Ahaaa.. Ja, de er sikkert kjempe gode når man først får kontakt med de:) trekker tilbake påstanden om at de var teit.

Blir fiskene forvirret? Jeg hadde faktisk forestilt meg bare en gullfisk i en bolle med litt pynt:p men men. Vil ikke forvirre fisker heller :P får vel bare fortsette å se på sambo som et kjæledyr. Han kunne lett vært en katt:p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg måtte le litt av det forrige innlegget ditt Zepp! :ler: Disse mannfolkene er jo virkelig noen dyr for seg selv! :hoho: Litt av en prøvelse å ta vare på dem også!

Ønsker deg en fin dag! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Ms. Raggsokk

Hei, zepp!

Har litt blandet erfaring med katter jeg, de fleste jeg har hatt, de har vært så "egoistiske" :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nakenkatter er skjønne!!! Samme er nakenrotter.. :fnise:

Vi har to akvariumer. Det ene er 250 liter og det andre 225. Har åler, diverse ciklider, algespisere, en haisort og diverse. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest zeppelin

Jeg måtte le litt av det forrige innlegget ditt Zepp! :ler: Disse mannfolkene er jo virkelig noen dyr for seg selv! :hoho: Litt av en prøvelse å ta vare på dem også!

Ønsker deg en fin dag! :)

Haha! Ja, de er merkverdige vesner. Men veldig koselig å ha. Lufte seg selv kan de også. Men de er ikke så selvstendige som de skal ha det til:p

Ha en fiiin dag du også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest zeppelin

Hei, zepp!

Har litt blandet erfaring med katter jeg, de fleste jeg har hatt, de har vært så "egoistiske" :fnise:

Ja, katter er skikkelig rare dyr! Mamma og de har en skogskatt. Eller.. Han er halvt skogskatt. Men ser ikke ut som en blanding. Han er sååå rar! Han har skikkelig sterk personlighet og tror han er et menneske. Når de spiser reker eller annen sjømat sitter han seg ved siden av de og "poker" de på armen. Som han skulle sagt: " hallo.. Få litt da.. Kom igjen. Vær kompis".

Hvis han ikke får da, slår han teken ut av hånden på de sånn at dem faller på gulvet, også går han ned og spiser den. Men han er kjempe snill og har aldri bitt eller klore noen av oss.

Den andre katten de har, som egentlig er min, er lettskremt og naiv. Hun knytter seg bare til èn person om gangen. Og holder seg mest ved varmepumpen eller ute i solen:)

Men katter er uansett best. Hunder lukter og maser:p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest zeppelin

Nakenkatter er skjønne!!! Samme er nakenrotter.. :fnise:

Vi har to akvariumer. Det ene er 250 liter og det andre 225. Har åler, diverse ciklider, algespisere, en haisort og diverse. :)

Oj.. Det hørtes skummelt ut. Er ikke så fan av fisk tror jeg. Hehe. En kammerat hadde en fisk som sugde seg til akvariet hele tiden. Ekkelt:p

Tror jeg bare venter til vi får et lite koselig hus og får en hund som ike lukter eller maser. Om de finnes da..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest zeppelin

Ja, nå er mattetentamem over! Endelig! Men den var lott vanskeligere enn jeg hadde forventet. Særlig del 1 uten kalkulator! Det er sååå teit. For å si det sånn.. "in real life" har vi kalkulatorer:p

Men men.. Det nytter ikke å krangle om noe sånt. Håper bare jeg står!

I morgen har jeg tentamen i spansk. Hadde planer om å skrive ned en haug med regler. Men jeg sliter litt med senebetennelse så jeg tør ikke å skrive mer:/

Uansett.. Nå har meg og kjære vært på sats og trent. Det er lenge siden sist for å si det sånn! Men det var vel til ingen nytte. For nå har jeg spist ostepop:(

Ingen selvkontroll her i gården, tydeligvis!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest zeppelin

Nå er jeg ferdig med alle tentamener mine! ENDELIG!! Hadde spansk i dag. Gikk helt fint, føler jeg. Står ihvertfall:)

Nå sitter jeg på Peppes og venter på min herlige tante som sa seg villig i å holde meg med selskap :) er sulten på litt sosiale sammenkomster:p

Men da har i allefall påskeferien begynt! Yes! Fri i morgen og fri til tirsdag neste neste uke. Tror jeg. Men det blir jobbing i helgene da. Så sånn er det!

Sånn.. Tok en pause i skrivingen, så nå er jeg hjemme etter en kjempe koselig kveld med min herlige tante! Lenge leve humor og godt humør:) jeg er så glad for at jeg har unge tanter..men det er litt rart også. For jeg er da den eldste av alle fettre og kusiner. Det var en gang jeg satt med hun ene kusinen min og så på gamle familiebilder. Også peker jeg på min oldefar og sier: " der er min oldefar.. Og det er din morfar". Hahah.. Morfar, som satt i samme rom snudde se bare og sa:" hæ? Hva sa du nå"?

Jaja! Sånn kan det gå når man er en vims!

Nå er jeg i allefall hjemme igjen! Hadde store planer om å rydde når jeg kom hjem. Men det kan jeg egentlig de langt etter. Så langt som i morgen, faktisk. For DA skal jeg rydde! Håper jeg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer med overståtte tentamener, så fint at du har en god følelse! :)

Herlig med hyggelig kveld sammen med tante på Peppes da! :) Selv er jeg den unge tanta, men er særdeles dårlig på å være sosial med tantebarna mine :sjenert:

Ønsker deg en god påskeferie og en fin ryddedag i dag! :sol::hoppe::nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest zeppelin

¡Hola!

I dag har jeg vært PRO DUK TIIIV! planene var egentøig å stå opp klokken 8. Men jeg var litt sen i seng, så det skjedde ikke.

Jeg satt beina på gulvet i 10- tiden og begynte å rydde badet. Kastet masse ubrukelige ting, støvsugd, vasket alle gulvene, lagt opp gardiner og hengt de opp, dog jeg ikke er en syerske. Har forsåvidt ikke peiling på hvordan jeg skal gjøre det. Men det ser greit ut, Hehe:)

Alt som gjenstår nå er bare oppvasken. Men den drøyer jeg litt.. Tror jeg. Eller nei. Kanskje jeg skal gjøre den nå.. Hmm

Da ser det faktisk ut til at det jeg skal bedrive tiden min med fram til jobb klokken 4, er rydding.

Sånn er det vel når man blir voksen.. Tror jeg.

Ha en strålende dag, alle sammen:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest zeppelin

Gratulerer med overståtte tentamener, så fint at du har en god følelse! :)

Herlig med hyggelig kveld sammen med tante på Peppes da! :) Selv er jeg den unge tanta, men er særdeles dårlig på å være sosial med tantebarna mine :sjenert:

Ønsker deg en god påskeferie og en fin ryddedag i dag! :sol::hoppe::nigo:

Takk, takk! Ja, jeg er ikke god på å være med brødre eller kusiner:/ burde vel bli det. For de er ganske kule!

Ha en god ferie du også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Så utrolig flink du er som gjør husarbeid!! Det må jeg også få gjort snart. Men må først spise litt!

Hvor mange år er det mellom deg og tanten din? :) Det blir åtte og et halvt år mellom lillesøsteren min og tantebarnet hennes. :) Det er vel ikke så stor forskjell? I alle fall ikke når man vokser til og det jevner seg ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest zeppelin

Så utrolig flink du er som gjør husarbeid!! Det må jeg også få gjort snart. Men må først spise litt!

Hvor mange år er det mellom deg og tanten din? :) Det blir åtte og et halvt år mellom lillesøsteren min og tantebarnet hennes. :) Det er vel ikke så stor forskjell? I alle fall ikke når man vokser til og det jevner seg ut.

Takker! Jeg føler meg suuper! Til og med fått sortert jakker og sko, hva som skal ut og hva som skal bli! *STOLT*

Min yngste tante er 12 år eldre enn meg. Men hun bor i oppdal. Så jeg går ikke se hun så ofte. Tanten min som bor rett ved meg er 15 år eldre. Men det føles ut som de er like gamle som meg:p

Mamma og de er 5 søsken og jeg blir ofte tatt for å være den yngste:p og det er jo litt artig:)

8 år! Det var ikke mye! Det er jo gøy da. På min far sin side ( som jeg ikke har kontakt med) har jeg en onkel som er i 20- årene og en som er 12-13 tror jeg. Sprøtt.

Men men! Nå er arbeidsklærene på og jeg har 45 minutter til å daffe i sofaen! Satser på at det blir et godt tempo på jobb i dag:) heeerlig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker! Jeg føler meg suuper! Til og med fått sortert jakker og sko, hva som skal ut og hva som skal bli! *STOLT*

Min yngste tante er 12 år eldre enn meg. Men hun bor i oppdal. Så jeg går ikke se hun så ofte. Tanten min som bor rett ved meg er 15 år eldre. Men det føles ut som de er like gamle som meg:p

Mamma og de er 5 søsken og jeg blir ofte tatt for å være den yngste:p og det er jo litt artig:)

8 år! Det var ikke mye! Det er jo gøy da. På min far sin side ( som jeg ikke har kontakt med) har jeg en onkel som er i 20- årene og en som er 12-13 tror jeg. Sprøtt.

Men men! Nå er arbeidsklærene på og jeg har 45 minutter til å daffe i sofaen! Satser på at det blir et godt tempo på jobb i dag:) heeerlig!

DET var en ung onkel, i alle fall! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest zeppelin

Endelig ferdig på jobb! Kjenner det det godt i ryggen at jeg har stått på i dag :natti

Men er sååå fornøyd med innsatsen i dag at jeg skal unne meg selv noe skikkelig deilig i morgen! Jeg skal nemlig ta en lang og god dusj, etterfulgt av fotbad med all slags mulige kremer og greier, og såååå skal jeg rense ansiktet og gjøre meg fiiin :sminkedokke:

En real spa- dag hjemme i stuen, med andre ord!

Nå sitter jeg godt plantet ned i sofan med Graham Norton Show på TV! Jeg ellllsker den mannen! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...