Gå til innhold

Tanker, følelser, gjøremål og alt annet man fyller dagbøker med


Zero

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Klokken er 00.20 og jeg føler jeg har brukt hele dagen på ingenting. Jeg har kanskje det. Det er ferie og det er nesten så ferie ikke føles noe godt lenger, for det blir bare dårlig samvittighet over de tingene man skulle gjort om man var fornuftig og det blir tristhet fordi man ikke har noen å være sammen med i en ferie. Sambo har jeg, men det skulle gjerne vært noen andre der også. Kafe, kino, samtaler, turer, alt.

Jeg fotograferer mye for tiden. Jeg har kjøpt inn nye lysstoffrør som gjør at jeg ikke er avhengig av dagslyset - som så kjent ikke eksisterer på denne siden av landet. Jeg vet ikke om det blir noe bra ut av det, klarer ikke se objektivt på det. Men jeg får positive kommentarer og det hjelper.

Min stakkars gutt er lei av å være modell. Jeg skulle så gjerne funnet noen andre å kunne fotografere - innimellom - men da havner vi tilbake igjen på avsnitt nummer en i dette noe dystre dagbokinnlegget.

Tenk å kunne leve av det man liker best.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er lett å få dårlig samvittighet, men husk at noen ganger er det helt ok å ikke gjøre så mye

Kanskje det går an å leve av det du liker best, hvis du bygger det opp gradvis?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...