Gå til innhold

Venter på trollunge nr 2!


Skogstrollet

Anbefalte innlegg

Dagboktid igjen! Bedre sent enn aldri? Fant endelig tida da jeg har blitt sykemeldt nå. Sliter med relativt kraftig bekjenløsning og går som en gammel krok! Mindre stråling nedover i beina nå enn de to foregående dagene, men kjenner det skal lite til (av normal aktivitet) før jeg trigger smertene. Er forespeilet gradert jobbing videre fremover. Legen trodde desverre til og med det kunne bli vanskelig, men jeg vil i hvertfall gi det et forsøk :) starter neste uke :)

Forutenom trivielle og kjipe plager har vi jo vært på OUL siden sist oppdatering! I magen bor en lillesøster :bolledeig: gleder oss stort. Termin er satt til 3 august :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Krøyp til korset i dag og måtte jammen ty til et par krykker for å stavre meg rundt. Herre fred og bevares :roll:

Nå bør denne bekkenløsninga ta seg en bolle snart :kjefte:

Lo lett hånlig da jordmor spurte på kontroll for noen dager siden om jeg ikke hadde krykker. "Hah! Krykker?! Ja den var god, gamle skrønemaker! Har da ikke brudd vel?"

Sånn gikk det gitt.

Nå skal jeg pakke puta enda tettere rundt hodet så kanskje snorkinga til gubben blir døyvet noe ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huffda... det er blitt ille :kose: Jeg kom aldri til krykkestadiet, men syns det var hemmende nok :roll:

Håper litt mer ro og hvile kan få bekkenet i noe bedre form :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Gjest Tekola

Jeg har måttet gå over på ørepropper nå, sover så lett med vondt bekken, og siden vesla fortsatt sover inne hos oss og HerrTekola snorker... Vel, det forbedret søvnkvaliteten veldig, og jeg hører det fortsatt når hun faktisk våkner :fnise:

Håper dere får en fin påske! :smilyblomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...