Gå til innhold

Samsung Galaxy SIII Mini - restart?!


Jolene

Anbefalte innlegg

Noen som har denne telefonen som har opplevd at selve mobilen skrur seg av og på hele tiden dersom den ikke er tilkoblet strøm?

For min del tror jeg det er batteriet, men jeg lurer på om andre har hatt det samme problemet, evt hva løsningen ble? Veldig fint dersom det blir skrevet hvor lenge personen har hatt mobilen :blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har den samme type batteri som Galaxy S4, tro? Denne modellen har hatt mye batteriproblemer. Mange på jobben har fått nye batterier til telefonene sine uten spørsmål, jeg tror vi snakker om størrelsesorden 3 av 5 telefoner.



Anonymous poster hash: 13915...482
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glemte å si: Batteriproblemene har gitt seg utslag i samme type symptomer som du beskriver.



Anonymous poster hash: 13915...482
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så da har nye batterier løst hele problemet altså? DET hadde vært ålreit! Skal heldigvis ut å reise snart, kanskje det blir lettere å få tak i nye batterier da. Her i Norge må det bestilles nemlig :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kollegaene mine fikk batteriene sine på et par dager, bare. Men det var som sagt til S4, jeg vet jo ikke om de bruker samme batterier. (Vi bruker forresten forhandleren Apro.)



Anonymous poster hash: 13915...482
Lenke til kommentar
Del på andre sider

S4 er det lettere å få tak i, dessverre for min del :( Jaja, lite å gjøre med det! Er i hvertfall greit å vite at det er flere som sliter med samme problemet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...