Gå til innhold

Flere som bruker hotmail her?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har fått beskjed om å motta en sikkerhetskode fra hotmailkontoen/microsoft kontoen, men må da tydeligvis opprette en ny email et annet sted bare for å få tatt i mot denne mailen fra dem. Hva gjør dere andre?

Ønsker helst å fortsette å bruke kontoen da jeg har all info liggende der, samt en lang liste med kontakter osv.



Anonymous poster hash: e42a0...499
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har fått beskjed om å motta en sikkerhetskode fra hotmailkontoen/microsoft kontoen, men må da tydeligvis opprette en ny email et annet sted bare for å få tatt i mot denne mailen fra dem. Hva gjør dere andre?

Ønsker helst å fortsette å bruke kontoen da jeg har all info liggende der, samt en lang liste med kontakter osv.

Anonymous poster hash: e42a0...499

Dette har jeg aldri fått beskjed om.

Kan det være svindelforsøk?

Vær forsiktig. Ikke følg instruksene før du har fårr greie på om dette er ekte

Anonymous poster hash: 8b401...5fd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har to mailer: En til privat-bruk og en til jobb. Men er det ikke et alternativ å legge inn mobil i stedet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette har jeg aldri fått beskjed om.

Kan det være svindelforsøk?

Vær forsiktig. Ikke følg instruksene før du har fått greie på om dette er ekte

Anonymous poster hash: 8b401...5fd

Ps

Hørte nylig om et lignende tilfelle, med lignende instrukser der svinlerne fikk tilgang til kontoen eller til en ny konto som ble opprettet ved at noen ble lurt av en lignende beskjed.

Anonymous poster hash: 8b401...5fd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har fått beskjed om det samme for en stund tilbake. Jeg har flere e-postkontoer, så for meg ble det ikke noe problem. Men håper ikke det er svindel? Da har jeg gått rett på...



Anonymous poster hash: 1119e...25e
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvis du har fått beskjeden sånn plutselig på mail helt uten at du har foretatt deg noe, så er det rart. Men jeg har fått sånne forespørsler når jeg har opprettet konto, eller når jeg har foretatt visse endringer i instillingene mine på mailen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan ikke være svindel for jeg kommer ikke inn på selve kontoen lengre, kun på microsoft innstillingene. Fikk beskjed at jeg hadde x-antall ganger å logge inn før jeg måtte legge inn ny email for å motta dette. Mest ryddig å ha en konto. Men må jeg lage ny, ja da flytter jeg alt over på den nye kontoen i protest :). Det gikk heller ikke å motta dette på tlf.

TS



Anonymous poster hash: e42a0...499
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har kun fått beskjed om dette når jeg har opprettet ny mail, men da dukker det opp et eget felt hvor jeg kan skrive alternativ email-adr hvis det er problemer, må få tilsendt passord ol. tror jeg + kan velge å skrive mobilnummer og få tilsendt engangskode om man glemmer passord. Dette er da på selve registreringssiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får også den for tiden, trykker på at jeg ikke har tilgang til koden også går jeg på min Microsoft-profil i høyre hjørne, deretter trykker jeg på noe i venstre hjørne og da kan jeg velge outlook og kommer inn på mailen:) håper du skjønte litt av dette:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...