Gå til innhold

Pokémon-tråden


Stueloff

Anbefalte innlegg

Æææ, det kommer remake av Ruby og Sapphire i november! Jeg har bursdag i november, gjett hva som står på ønskelisten?? :D

heRREGUD GLEDER MEG :bolledeig:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg spilte Ruby da de først kom ut, så nå vet jeg ikke om jeg skal skaffe meg Omega Ruby i november, eller om jeg skal gå for Alpha Sapphire. Sistnevnte frister egentlig litt, men så var det dette med alle minnene fra Ruby da. For jeg kan nesten ikke kjøpe begge to...

Haha, har akkurat samme dilemma. Ender nok opp på Ruby, bare pga minnene. Tror faktisk det er det pokemonspillet jeg har brukt flest timer på (og også det jeg har fanget flest shiny pokemon på).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fanget min første shiny, en Wingull, på Ruby. Tror det var høydepunktet hele den sommerferien! :laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gleder meg til November nå ass! :mrgreen: Tredje generasjon er vel den generasjonen jeg har likt minst, men det er klart jeg må skaffe meg remaken. Tror det blir Alpha Sappire, likte alltid Kyogre bedre enn Groudon.

Jeg skaffet meg X en uke etter det kom ut i fjor, men har bare spilt igjennom det en gang. Nå er jeg i gang på nytt, men på Japansk denne gangen, så alt tar jo såklart mye lengre tid.. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, fikk lyst til å poste en tegning jeg lagde i går her. Siden det passer så bra inn i denne tråden. De fleste har vel hørt om Pokemon Fusion? :laugh:

23r055l.jpg

Wigglysaur! :fnise: Grass-fairy type :danse:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, fikk lyst til å poste en tegning jeg lagde i går her. Siden det passer så bra inn i denne tråden. De fleste har vel hørt om Pokemon Fusion? :laugh:

23r055l.jpg

Wigglysaur! :fnise: Grass-fairy type :danse:

Kill it with fire, before it evolves!

Anonymous poster hash: f7270...1ce

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hehe, fikk lyst til å poste en tegning jeg lagde i går her. Siden det passer så bra inn i denne tråden. De fleste har vel hørt om Pokemon Fusion? :laugh:

Wigglysaur! :fnise: Grass-fairy type :danse:

Hahaha! Fantastisk! :laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

WHO'S THAT POKÉMON?

IMG_5237.JPG?gl=NO

IT'S SUPER SHINY HORSEA, SO RARE NO ONE HAS EVER SEEN IT BEFORE!

Er superskuffa over hvordan fargene ble. Tidligere har jeg pleid å bare bruke øynene og gjette meg fram til hvilke farger som passer best, men denne gangen tenkte jeg jeg skulle gjøre det skikkelig og faktisk bruke fargene som sto i mønsteret, noe som gjorde at jeg måtte fare på håndarbeidsbutikken og kjøpe nesten alle dukkene jeg trengte, også blir det så feil! Det så jo bra ut på mønsteret:

shiny%2520horsea%2520cross%2520stitch.jp

Jaja. Hadde egentlig tenkt til å gjøre mer utav dette broderiet, men orker ikke når jeg ikke ble fornøyd. Jeg har ihvertfall lært at jeg skal stole mer på mine egne øyne enn KG-Chart. :tongue:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg digget selv Pokemon, da den første generasjonen og litt av den andre.

Jeg har alle dem 150 kortene som ligger i samme perm enda som dem har gjort i alle år.

Det nærmer seg vel 20 år siden disse kom ut?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er Pokémon bra på 3ds? Jeg har vurdert å kjøpe det, men vil vite litt om spillene før jeg kjøper. Jeg har bare spilt Pokémon på Gameboy Colour før! :P

Jeg antar at det er STOR forskjell på Gameboy spillene og 3ds?

Setter pris på en kommentar om spillene. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

X og Y følger jo samme grunnleggende oppskrift som alle de tidligere spillene, men det er noen endringer i kontrollene, spillmekanikken osv. Og så kan man selvsagt spille i 3D. Jeg synes ikke forskjellen er så fryktelig stor, men det kan kanskje være fordi jeg har spilt spill fra samtlige generasjoner... Men med mindre du er en av dem som kun liker de opprinnelige 151 (eller 251) pokemonene tror jeg du skal være ganske trygg. Man kommer veldig fort inn i det når man først begynner å spille.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Herr Heftig

Jeg var aldri så flink i pòkemon, men hvis det var ekte ville jeg hatt:

Venuzaur - Blastoise - Charizard - Alakazam - Nidoking - Gengar

Vet ikke om det er noe bra, men disse var favorittene mine. Tror jeg har to gresstyper, og det tror jeg ikke er så lurt. Hadde hatt lyst til å inkludere Golem, eller kanskje Machamp, men hadde ikke plass. Digger Nidoking.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, fikk lyst til å poste en tegning jeg lagde i går her. Siden det passer så bra inn i denne tråden. De fleste har vel hørt om Pokemon Fusion? :laugh:

Jeg hørte dessverre om det nå nettopp og... det gikk ikke bra.

Pokemon+Fusion+gone+wrong..+Mr.+Mime+tur

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg hørte dessverre om det nå nettopp og... det gikk ikke bra.

Pokemon+Fusion+gone+wrong..+Mr.+Mime+tur

HAHA Mr. Gey :fnise::laugh:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 25 og ELSKER Pokémon :D og eneeøig fant jeg en tråd jeg kan være åpen om det :D

Kjempeglsd for at det kommer remakes av gen 3. Det er den eneste generasjonen av hovedspillene som jeg aldri har fått spilt :3

Hahaha, elsker den pokémon fusion tingen dere leker med her :D Den har fått meg til å le flere ganger :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

EElsker pokemon!!!

Jeg kjøpte meg også 3ds hovedsakelig for pokemon ( litt for zelda å da) . Nettopp begynt igjen med soul silver, overraskende bra spill! Remake av silver, så man går fremdeles med pokemonene ute, men det er litt nye typer å :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gold/Silver er yndlingsspillene mine og remaken var minst like bra :) man kunne ikke gå med pokemonen ute i originalen da, om jeg ikke husker helt feil...

Elsket at man fikk dra til Kanto etter å ha blitt champion :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Generation 2 var lett best. Husker så stort jeg syns det var å kunne spille Pokemon i farger, i tillegg til alle de nye tingene man kunne gjøre. Pleide å ringe alle jeg fikk telefonnummeret til bare fordi jeg kunne i begynnelsen.. :P også var alle Pokemonene fremdeles kule. (Jepp, jeg er en av de som har klagd som faen over designet på nyere Pokemon.. syns det tok seg opp litt igjen i X og Y da, i det minste ingen søppelsekker eller iskremer!)

Også er musikken i G/S/C den beste ever.

Dauer av nostalgi her nå :mrgreen:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Herr Heftig

Generation 2 var lett best. Husker så stort jeg syns det var å kunne spille Pokemon i farger, i tillegg til alle de nye tingene man kunne gjøre. Pleide å ringe alle jeg fikk telefonnummeret til bare fordi jeg kunne i begynnelsen.. :P også var alle Pokemonene fremdeles kule. (Jepp, jeg er en av de som har klagd som faen over designet på nyere Pokemon.. syns det tok seg opp litt igjen i X og Y da, i det minste ingen søppelsekker eller iskremer!)

Også er musikken i G/S/C den beste ever.

Dauer av nostalgi her nå :mrgreen:

Jeg hadde visst forkastet alt som ikke var 1. generasjon selv om jeg spilte Crystal også. Jeg sjekket akkurat lista over 2. generasjon, og husket nesten ingen av de, men de var definitivt akseptable.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Generation 2 var lett best. Husker så stort jeg syns det var å kunne spille Pokemon i farger, i tillegg til alle de nye tingene man kunne gjøre. Pleide å ringe alle jeg fikk telefonnummeret til bare fordi jeg kunne i begynnelsen.. :P også var alle Pokemonene fremdeles kule. (Jepp, jeg er en av de som har klagd som faen over designet på nyere Pokemon.. syns det tok seg opp litt igjen i X og Y da, i det minste ingen søppelsekker eller iskremer!)

Også er musikken i G/S/C den beste ever.

Dauer av nostalgi her nå :mrgreen:

Helt enig, spesielt det i stor skrift. Gen 4 og 5 sine pokemon synes jeg har vært helt forferdelige. Har heller ikke sans for gen 6 sin mega evolution eller "digimering" som jeg liker å kalle det. Slike ting passer bedre inn i Digimon.. Dessuten er det mange mega evolutions som er fullstendig ubalanserte og altfor kraftige siden de sentraliserer spillet for mye.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...