Gå til innhold

Hvor mange GB trenger jeg på iPhone?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg står mellom 64 GB og 128 GB på iPhone 6. 

 

Er litt i tvil på om jeg egentlig trenger 128 GB. Jeg spiller ikke på mobilen, har kun Facebook, Messenger, Snapchat og to-tre andre apper, men har mange tusen bilder på den jeg har nå.. Vet ikke hvor mye plass man bør ha hvis man tar mye bilder?  Har en iPhone 4 fra før, og jeg aner ikke hvor mange GB den er. (Hvor kan man sjekke det?) 

 

Har null peil på sånt. 



Anonymous poster hash: 63815...522
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Da du ikke spiller så sparer du mye "plass" sånn sett.

 

Selv med så mange bilder, antar jeg at du kommer til å ta mange flere også i fremtiden.

 

Har du tenkt å ha den nye telefonen i noen år så ville jeg ha kjøpe en med 128 GB. Sånn for å tenke langsiktig.

 

Du sjekker hvor mye lagringsplass på telefonen du har ved å gjøre følgende:

 

[Fra hjem] --> Innstillnger --> Generelt --> Om --> Kapasitet

 

(På iOS 8.4)

Endret av Den mystiske
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da du ikke spiller så sparer du mye "plass" sånn sett.

 

Selv med så mange bilder, antar jeg at du kommer til å ta mange flere også i fremtiden.

 

Har du tenkt å ha den nye telefonen i noen år så ville jeg ha kjøpe en med 128 GB. Sånn for å tenke langsiktig.

 

Du sjekker hvor mye lagringsplass på telefonen du har ved å gjøre følgende:

 

[Fra hjem] --> Innstillnger --> Generelt --> Om --> Kapasitet

 

(På iOS 8.4)

 

Tusen takk :) Jeg sjekket nå og det står 13,5 GB. Betyr det at telefonen har IGJEN 13,5 GB eller at det totalt er plass til 13,5 GB? Huff, jeg er virkelig helt grønn på dette.. 

Anonymous poster hash: 63815...522

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Tusen takk :) Jeg sjekket nå og det står 13,5 GB. Betyr det at telefonen har IGJEN 13,5 GB eller at det totalt er plass til 13,5 GB? Huff, jeg er virkelig helt grønn på dette.. 

Anonymous poster hash: 63815...522

 

 

Nei, det betyr at den totale kapasiteten på telefonen din er 13,5 GB. Altså du har en 16 GB iPhone for øyeblikket og operativsystemet trenger noe plass i seg selv. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det betyr at den totale kapasiteten på telefonen din er 13,5 GB. Altså du har en 16 GB iPhone for øyeblikket og operativsystemet trenger noe plass i seg selv. :-)

 

Tusen takk igjen :)  :blomst: Da forstår jeg:) 

fra Ts 

Anonymous poster hash: 63815...522

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har 64gb, og har i bruk ubder 20. Jeg har en del apper, men ikke mange spill. Har en del bilder og masse musikk. Så jeg vil tro du ikke trenger stort mer.

Får plass til en stor del bilder på 64gb :-)

Anonymous poster hash: a2f00...7f0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ville gått for en 64 jeg. Kommer muligens en 32 modell til høsten - Om du kan vente til da :)



Anonymous poster hash: 88166...1fe
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husk å ta sikkerhetskopi og overfør alle bilder på data eller mac



Anonymous poster hash: 76d22...ced
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker appen til Dropbox. Hver gang jeg tar et bilde blir det automatisk lastet opp dit, og man slipper å tenke på at man ikke kan slette bilder fra telefonen. De ligger uansett på nett.

Min Sky og lignende har vel samme funksjon.

Anonymous poster hash: 32509...a32

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...