Gå til innhold

Hvem er best? xbox eller playstation?


AnonymBruker

xbox eller playstation  

11 stemmer

  1. 1. Er xbox eller playstation best?

    • xbox
      1
    • Playstation
      10


Anbefalte innlegg

Hvilken spillkonsoll er egentlig best, av Xbox eller playstation?

hvis dere kunne velge mellom en av dem, og ikke trenger å tenke på pris eller noe. Hva slags spillkonsoll ville dere ha valgt?

 



Anonymous poster hash: 74127...b09
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg ville uten tvil valgt PS4 over Xbox One. Ytelsen teller bittelitt, men det er spillutvalget som avgjør, og jeg har absolutt ingen interesse for Halo eller Gears of War, men liker muligheten til å spille japanske spill som Bloodborne, Final Fantasy VII og (om det noen gang kommer ut da) The Last Guardian. Synes også Sony har en mer lovende lineup av små/indie-spill også (Everybody's Gone to the Rapture, Rime, No Man's Sky).

 

Xbox One kommer nok noe ovenpå om man helst vil spille bilspill da, siden Forza-spillene er de beste eksklusive man får tak i akkurat nå, mens GT7 er både langt unna og av uviss kvalitet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så absolutt playstation :D Liker ikke håndkontrollen, samtidig som at spillutvalget til PS er mer i min bane :D Og med kommende kingdom hearts 3 og the last guardian - så er valget enda enklere :D (Selv om KH3 også skal komme til andre plattformer slik jeg har forstått).

 

 

Forøvrig, så er ikke Wii U så ille konsoll heller :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spørs jo også om du har mer sansen generelt uten å spesifisere, japansk-inspirerte spill eller amerikansk-inspirerte?

 

Det du kan gjøre før du kjøper konsoll er jo å ta en titt på Elkjøp/Expert/[annen butikk hvor man kan kjøpe spill] å se på utvalget før du bestemmer deg hva du skal velge. Er du usikker på hvilke spill som er kule så gjerne ta med noen som kjenner til markedet. :-)

 

Samtidig så kommer det jo også an på hvilke spill du selv foretrekker å spille. RPG/FPS/RTS/et cetera...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror ingen av dem er "best", det kommer an på hva man selv foretrekker. Selv foretrekker jeg PS4, fordi jeg har spilt den konsollen siden PS2 og kjenner den. X-box kjenner jeg ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Hvilken spillkonsoll er egentlig best, av Xbox eller playstation?

hvis dere kunne velge mellom en av dem, og ikke trenger å tenke på pris eller noe. Hva slags spillkonsoll ville dere ha valgt?

 

Anonymous poster hash: 74127...b09

 

PC... Bedre å game enn å lame.. (pc vs konsoll)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Hofmann

PC... Bedre å game enn å lame.. (pc vs konsoll)

 

"PC Master Race"

 

 

 

Held ein knapp på Playstation. Av to grunnar:

 

1) Eg har aldri hatt ein XBox

 

2) The Last of Us

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Foretrekker vel også PC, men av konsollene synes jeg PS4 er best i denne generasjonen. I forrige generasjon likte jeg Xbox 360 best, men denne gangen synes jeg Sony har vunnet. I hvert fall så langt.



Anonymous poster hash: a3b40...da4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...