Gå til innhold

Fra kontantkort til abonnement, aktivere simkort


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei. Jeg kjøpte ny iphone 6 for ca 1,5 time siden. Jeg hadde kontantkort tidligere og gikk over til abonnement. Snakket med kundeservice (netcom) på chat, og de sa det kunne ta en stund før det ble aktivert siden jeg tidligere har hatt kontaktkort.

 

Jeg har satt simkortet inn i mobilen, så står det "Sim Required - Please insert simcard." 

 

Jeg har prøvd å logge inn på netcom sine sider (netcom.no/minside) for å aktivere simkortet selv men når jeg prøver å logge inn står det "Abonnementet er ikke tilgjengelig for bruk. Vennligst kontakt Kundesenteret på 05051 for mer informasjon"

 

Jeg skal reise imorgen tidlig og blir i utlandet i 7 uker, er det noen som har opplevd dette, og evt hvor lenge jeg må beregne meg på å vente?? Trenger virkelig en mobil med meg på reisen..



Anonymous poster hash: 7ceaf...50c
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kontakt Kundesenteret på 05051 for mer informasjon, er mitt tips... Lån noen andres telefon om du ikke har en fasttelefon du kan ringe fra. Eller ta kontakt med dem på mail, eller enda bedre, chat om de tilbyr det. 



Anonymous poster hash: ef3a5...6bb
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Hei. Jeg kjøpte ny iphone 6 for ca 1,5 time siden. Jeg hadde kontantkort tidligere og gikk over til abonnement. Snakket med kundeservice (netcom) på chat, og de sa det kunne ta en stund før det ble aktivert siden jeg tidligere har hatt kontaktkort.

 

Jeg har satt simkortet inn i mobilen, så står det "Sim Required - Please insert simcard." 

 

Jeg har prøvd å logge inn på netcom sine sider (netcom.no/minside) for å aktivere simkortet selv men når jeg prøver å logge inn står det "Abonnementet er ikke tilgjengelig for bruk. Vennligst kontakt Kundesenteret på 05051 for mer informasjon"

 

Jeg skal reise imorgen tidlig og blir i utlandet i 7 uker, er det noen som har opplevd dette, og evt hvor lenge jeg må beregne meg på å vente?? Trenger virkelig en mobil med meg på reisen..

Anonymous poster hash: 7ceaf...50c

 

 

Kontakt kundeservice, si hva som er din situasjon og hør hvilke løsninger de har. Jeg tenker at simkortet er klar til imorgen, men sjekk med kundeservice med en gang for å cære sikker.

Anonymous poster hash: c508a...f3c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...