Gå til innhold

Selfie-snapchat. Jeg blir så lei!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Kjære snapchat. Snu det jævla kameraet tilbake. Jeg vil faktisk ikke ta selfie hele tiden. Faktisk vil jeg stort sett ta bilde av alt annet enn meg selv. Som om vi ikke har blitt ego nok fra før, så skal det altså tilrettelegges for at det blir enda enklere å ta bilder bare av oss selv. It's just fucking me, myself and I all the jævla time!

Og som ikke det var nok: de har begynt med det samme selfie-dritet i messenger også!

Anonymous poster hash: 597ae...e50

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Tekola

Jeg skvetter like mye hver gang selfie-kameraet står på jeg, så jeg skulle ønske man kunne gjøre noe i innstillingene med hvilket kamera som er på ved oppstart! :Knegg:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skvetter like mye hver gang selfie-kameraet står på jeg, så jeg skulle ønske man kunne gjøre noe i innstillingene med hvilket kamera som er på ved oppstart! :Knegg:

Helt enig! La oss håpe de gjør noe med det.

Anonymous poster hash: 597ae...e50

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med å slette snapchat?

Anonymous poster hash: f3820...290

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med å slette snapchat?Anonymous poster hash: f3820...290

Det måtte komme et slikt svar...

Hva med at jeg kanskje faktisk liker snapchat, men er misfornøyd med den siste forandringen?

Anonymous poster hash: 597ae...e50

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm. Mitt kamera står alltid på siste innstilling. Så om jeg bare har tatt bilder med kamera som er vekk fra skjermen, så står den der videre.

Og jeg har siste oppdatering fra Snap.

Anonymous poster hash: 2619d...ba0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hmm. Mitt kamera står alltid på siste innstilling. Så om jeg bare har tatt bilder med kamera som er vekk fra skjermen, så står den der videre.

Og jeg har siste oppdatering fra Snap. Anonymous poster hash: 2619d...ba0

Rart. Mitt snur seg nesten alltid automatisk til at jeg får det rett i mitt eget ansikt.

Anonymous poster hash: 597ae...e50

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mitt kamera står også alltid på siste innstilling, også med siste oppdatering... Merkelig! Noe du kan gjøre på innstillinger på appen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mitt kamera står også alltid på siste innstilling, også med siste oppdatering... Merkelig! Noe du kan gjøre på innstillinger på appen?

Nei, det ser ikke sånn ut. :(

Anonymous poster hash: 597ae...e50

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke har jeg Instagram og ikke har jeg Snapchat - for en vidunderlig verden jeg lever i. No stress!



Anonymous poster hash: c4a07...b12
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke har jeg Instagram og ikke har jeg Snapchat - for en vidunderlig verden jeg lever i. No stress!

Anonymous poster hash: c4a07...b12

Og hva med dette mener du er relevant til HI? Skjønner ikke poenget med slike poster....

TS, hos meg kommer også kameraet opp på siste innstilling. Jeg har en iPhone, kan det ha noe å gjøre med hva slags telefon man har?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og hva med dette mener du er relevant til HI? Skjønner ikke poenget med slike poster....

TS, hos meg kommer også kameraet opp på siste innstilling. Jeg har en iPhone, kan det ha noe å gjøre med hva slags telefon man har?

Jeger også iPhone. Men nei, kameraet kommer ikke opp på siste innstilling. Den kommer nesten alltid automatisk sånn at jeg ser meg selv med dobbelthake og grimaser. :P

Anonymous poster hash: 597ae...e50

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lol. På HTCen min kan jeg tilogmed velge "selfie".

Vel, jeg er dessverre ikke overrasket! TS

Anonymous poster hash: 597ae...e50

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mocchhaa

Vel, jeg er dessverre ikke overrasket! TS

Anonymous poster hash: 597ae...e50

Nei, det er triste greier. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeger også iPhone. Men nei, kameraet kommer ikke opp på siste innstilling. Den kommer nesten alltid automatisk sånn at jeg ser meg selv med dobbelthake og grimaser. :P

Anonymous poster hash: 597ae...e50

Haha, ser problemet.

Kan dessverre ikke hjelpe deg noe mer enn det..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...