Gå til innhold

Den store Sims 4-tråden!


Adele

Anbefalte innlegg

Gjest Blubberella

Jeg har også sett postsimmen, det er han som er far til den siste ungen min i ugly challengen

 

Ja når du sier det så er det vel en postsim i sims 4. Stusset litt mens jeg skrev det men klarte ikke å huske om det fantes eller ikke. Ellers er vel sims 4 rimelig strippet for NPC's i forhold til tidligere spill.

 

Men dere: er det flere som har fått opp denne beskjeden når dere er ferdig med å lage simmer og skal lagre? Jeg klarer aldri å skjønne hva som gjør at navnene jeg lager inneholder noe som ikke kan lastes opp :vetikke: Jeg lager jo ikke perverse navn eller navn som inneholder stygge ord. I hvert fall ikke på norsk eller engelsk. Andre språk har jeg riktignok ikke så god kontroll på.

 

10246864_10153292527466405_6146724833639

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Noe jeg savner som kom i Sims 3, er at man kan justere hvor lenge simmene er baby-eldre induviduelt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja når du sier det så er det vel en postsim i sims 4. Stusset litt mens jeg skrev det men klarte ikke å huske om det fantes eller ikke. Ellers er vel sims 4 rimelig strippet for NPC's i forhold til tidligere spill.

 

Men dere: er det flere som har fått opp denne beskjeden når dere er ferdig med å lage simmer og skal lagre? Jeg klarer aldri å skjønne hva som gjør at navnene jeg lager inneholder noe som ikke kan lastes opp :vetikke: Jeg lager jo ikke perverse navn eller navn som inneholder stygge ord. I hvert fall ikke på norsk eller engelsk. Andre språk har jeg riktignok ikke så god kontroll på.

*bilde*

 

Hva slags navn bruker du da, f.eks? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kaida

Jeg fikk den advarselen en gang jeg skulle spille Asylum-challenge. Da hadde jeg en del navn som spilte på det å være litt gal eller ustabil. Uskyldig synes jeg, men tydeligvis ikke stuerent nok til å kunne vises offentlig i galleriet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blubberella

Hva slags navn bruker du da, f.eks? :)

 

Nå husker jeg ikke i farta og jeg finner de jo heller ikke i galleriet siden de ikke kunne lastes opp dit. Men det er virkelig ikke navn med skjellsord, seksuelt ladede ord e.l. i. Jeg har virkelig prøvd med all min fantasi å skjønne hvilke deler av navnet som skulle være noe galt med, men jeg skjønner det virkelig ikke. Dette har skjedd meg i hvert fall 3-4 ganger.

Hvis det oppstår flere ganger skal jeg dele navnet her :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

tumblr_nr2t0lqLqC1sks8qho1_540.png

Lage salat på badet? Seriously? 

 

Det gjør mine også... De bruker også vasken på badet til å vaske fat istedenfor vasken på kjøkkenet, og kan bruke et helt annet bad enn det som er nærmest..

 

Sliter også en del med at simmene "fryser", altså at de bare står/sitter helt i ro uten å røre på seg og at jeg ikke kan få de til å gjøre noe annet. Fryktelig irriterende!

 

Jeg har sett det er flere som klager på at de blir så fort lei av å spille, og jeg må si meg enig. Det eneste de gjør er å jobbe/gå på skole, spise og sove! Jeg orker aldri å reise til andre steder, og i forhold til jobb og sånn så synes jeg det er alt for lett å komme seg fremover. Jeg ender dog alltid opp med å bare få de til å male eller å skrive, for man tjener jo så sykt mye på det, også har jeg ingenting å bruke pengene på...

 

Anonymous poster hash: 44607...3d5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir simmene alltid gravide på første forsøk? Jeg kan ikke huske å ha opplevd noe annet. Det burde jo være en mulighet for at "prøv å få barn" ikke førte til graviditet. Og at årnings førte til graviditet. Det ville i all fall være mer realistisk. Så kan de slenge på en variant årnings med kondom eller årnings uten kondom, så lærer barn og unge samtidig at det er greit å beskytte seg.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir simmene alltid gravide på første forsøk? Jeg kan ikke huske å ha opplevd noe annet. Det burde jo være en mulighet for at "prøv å få barn" ikke førte til graviditet. Og at årnings førte til graviditet. Det ville i all fall være mer realistisk. Så kan de slenge på en variant årnings med kondom eller årnings uten kondom, så lærer barn og unge samtidig at det er greit å beskytte seg.

Hos meg har det hendt at jeg måtte prøve 3-4 ganger før det gikk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blubberella

Jeg har måttet prøve to ganger av og til for å få simmene gravid, men ellers pleier det å være ganske enkelt å få dem gravid. Jeg fikk også trikset med å høre på popmusikk og spise jordbær for å få en jente til å funke på første forsøk.

 

Er det i morgen det kommer halvvegger?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hos meg pleier simmen å bli gravid på første forsøk, har vel hendt at jeg må gjøre det to ganger. Hadde en mod til S3, "risky sex", da var det vel bestemt en viss prosent sjanse for graviditet. Man måtte jobbe litt for det innimellom. Liker realisme i spillet.

Ja, den nye patchen kommer i morgen :bond: Må bare si at bildet / avataren din er så forfriskende, Blubberella. Tommel opp!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest imperio

Halv vegger i morgen, whop whop  :danse:   :fnise:

 

Har aldri opplevd å må ha sex 2 ganger for å bli gravid.. noen som har opplevd det?

 

Gud begynner å bli lei av å vente på småbarn nå!! 

Samme med årstider og kjæledyr, men det vet jeg kommer en eller annen gang. Men småbarn burde ha vært med i grunnspillet!!! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bygde opp nytt nabolag med flere "typer" familier, men jeg mangler jo alenemoren med småbarn, det unge paret med småbarn... Ble ikke det samme altså. Babyer er jo ikke med på "bildet" av familien heller (om jeg ikke husker helt feil her nå...?)

Håper nesten de slipper noe ala generasjoner inkludert småbarn snart. Selv om jeg vil ha byliv med spiraltrapper også. Og dyr. Og vær. Hehh.

Endret av Vinduskarmen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg vil ha generasjoner! Småbarn. Pek og ramp i huset som ungene kan gjøre, med påfølgende husarrest. Tenåringene blir humørsyke, kvisete og må lære seg å kjøre bil. Voksne får midtlivskrise osv. Det er såååå gøy når spillet er realistisk..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest imperio

Jeg bygde opp nytt nabolag med flere "typer" familier, men jeg mangler jo alenemoren med småbarn, det unge paret med småbarn... Ble ikke det samme altså. Babyer er jo ikke med på "bildet" av familien heller (om jeg ikke husker helt feil her nå...?)

Håper nesten de slipper noe ala generasjoner inkludert småbarn snart. Selv om jeg vil ha byliv med spiraltrapper også. Og dyr. Og vær. Hehh.

I know, tenkte å lage ei alenemor jeg også, med baby, (småbarn), barn og tenåring. Men det føles ikke det samme når de går fra baby til barn! For jeg liker stresset med å må lære småbarn å gå, og leke med de mens baby sover og barn og tenåring er på skolen.

Også savner jeg det at de får husarrest! Håper det kommer noe likt generasjoner. 

 

Går lei så fort at jeg ikke har spilt med eldre enda! 

Også er det så irriterende at du må ut av spillet, for så å flytte ut de voksne barna også laste inn spillet igjen. Mye enklere å kaste de ut ved å bruke telefonen  :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest imperio

Jeg vil ha generasjoner! Småbarn. Pek og ramp i huset som ungene kan gjøre, med påfølgende husarrest. Tenåringene blir humørsyke, kvisete og må lære seg å kjøre bil. Voksne får midtlivskrise osv. Det er såååå gøy når spillet er realistisk..

Enig!! 

 

Det beste med sims 3 var jo hvor ekte det føltes! 

Sims 2 så var simmene ganske urealistiske. Nå så ser simmene mer ekte ut, men det mangler så mye i form av game play! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hva kan jeg gjøre for å få en gutt? Jeg har allerede to jenter, og vil ha to av hver.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har oppdatert spillet nå, men finner ikke halvvegger? Det er veldig deilig å kunne låse dører endelig uten mods, da :)



Anonymous poster hash: 44607...3d5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hørte snakk om at preteens var under vurdering hos EA. Noen som har hørt noe om det her? Link?

 

Hater at vi kun har 2 livsstadier i sims 4. Barn og voksen. 



Anonymous poster hash: 7f9f6...e36
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blubberella

Hva kan jeg gjøre for å få en gutt? Jeg har allerede to jenter, og vil ha to av hver.

 

Det skal visstnok lede til guttebaby om simmen spiser gulrøtter og hører på alternativ musikk under graviditeten :)

 

Må bare si at bildet / avataren din er så forfriskende, Blubberella. Tommel opp!

 

:takke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...