Gå til innhold

Hva er det verste tilfellet av "oversharing" du har sett på facebook?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er jeg virkelig den eneste som bare har "normale" mennesker på venne-listen min??

Det kan nesten virke slik, ut fra alle kommentarene i denne tråden her....

Anonymous poster hash: 2892a...193

Jeg har et par jeg er i familie med som jeg ikke bare kan slette. Utenom det, nei. Alle er normale. Slik jeg ser det.

Anonymous poster hash: 2a835...47d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Zeitgeist

Dramadronninga har vært og drukket bålkaffe. Ingen særskilt spesiell tekst, men er det nødvendig å poste over tjue bilder tatt fra ulike vinkler av en kaffekjel over et bål?!?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For lang tid siden meldte jeg meg inn i en eBay-gruppe i håp om å få noen tips. Gruppa er helt ubrukelig til det, men har ganske høy underholdningsfaktor med krangling og en admin som sletter all kritikk. I det siste har de drevet å bestilt en krem som bedøver halsen mtp å bruke det i forbindelse med oralsex. Det har ført til at mange har overshared ganske heftig. Hadde min mann delt slikt om meg på en facebookgruppe med 20 000 medlemmer hadde jeg klikket... (se for deg 50 smileys og hjerter når du leser)

 

Eks: var på nippen til å prøve den om lørd, men etter to flasker vin og en flaske smirnoff, så var jeg så bedøvd att jeg sleit med å få sprayet på riktig sted tror det var like greit, hadde vel svelget tunge å alt som var vel uff ikke brafinansminister sto egentlig og bare små trippet å ventet og støttet seg til bordplata og veggen. Himmel å havdere skulle bare sett finansministeren dere!!!!! Herregud han så ut som den skuffa golden retriveren , og att noen hadde tatt fra han kjøttbeine hans.ellers så han for seg att det var han som hadde et kjøttbein og jeg skulle gnage.  men sånn gikk det ikke, var litt slitsom begynte å se litt dobbelt utover natta Phu tenk dere to finansministere da 


 

Anonymous poster hash: f0323...117

 

Identifiserende linker fjernet.

Tekola, admin.

Endret av Tekola
  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eller så har de som du legger ut statusene til spioner inne på forumet som stalker alle innleggene dine, og finner ut av jobben din i en annen tråd, og da går hun som fikk lagt ut statusen sin helt amok og lager NYE facebookstatuser som er like festlige som de gamle statusene du har lagt ut tidligere og klikker i vinkel på både forum og facebook. Og SÅ sletter hun deg.

 

For eksempel.

Det der mener jeg faktisk har skjedd på denne tråden... er hvertfall minst en jeg husker som ble "oppdaget".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det der mener jeg faktisk har skjedd på denne tråden... er hvertfall minst en jeg husker som ble "oppdaget".

:plystre: :plystre: :plystre: :plystre:

 

Stemmer det. Gjorde narr av meg selv! :Nikke:

 

Edit: eller, ikke meg selv, akkurat - men situasjonen som oppstod.

Endret av Sugar&Spice
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For lang tid siden meldte jeg meg inn i en eBay-gruppe i håp om å få noen tips. Gruppa er helt ubrukelig til det, men har ganske høy underholdningsfaktor med krangling og en admin som sletter all kritikk. I det siste har de drevet å bestilt en krem som bedøver halsen mtp å bruke det i forbindelse med oralsex. Det har ført til at mange har overshared ganske heftig. Hadde min mann delt slikt om meg på en facebookgruppe med 20 000 medlemmer hadde jeg klikket... (se for deg 50 smileys og hjerter når du leser)

 

Eks: var på nippen til å prøve den om lørd, men etter to flasker vin og en flaske smirnoff, så var jeg så bedøvd att jeg sleit med å få sprayet på riktig sted tror det var like greit, hadde vel svelget tunge å alt som var vel uff ikke brafinansminister sto egentlig og bare små trippet å ventet og støttet seg til bordplata og veggen. Himmel å havdere skulle bare sett finansministeren dere!!!!! Herregud han så ut som den skuffa golden retriveren , og att noen hadde tatt fra han kjøttbeine hans.ellers så han for seg att det var han som hadde et kjøttbein og jeg skulle gnage.  men sånn gikk det ikke, var litt slitsom begynte å se litt dobbelt utover natta Phu tenk dere to finansministere da 

 

Anonymous poster hash: f0323...117

 

Identifiserende linker fjernet.

Tekola, admin.

Er med i den jeg også. Utrolig underholdende!

Anonymous poster hash: 6e21a...78a

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

 

Er med i den jeg også. Utrolig underholdende!

Anonymous poster hash: 6e21a...78a

 

 

Ja, den er virkelig det :)

Anonymous poster hash: f0323...117

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Pass på rumpehullet mannfolka, for nå kommer jeg" - En homofil heslig fyr som skulle annonsere at han skulle ut på byen. Takler han ikke, men klarer ikke å slette han heller, for det er underholdning i hverdagen  :fnise:

 

"Yes! Nå kan jeg få meg en fyr jeg kan knulle dag og natt, LOVLIG" - Forsto vist ikke at homofile kunne ha sex lovlig, og hadde heller ikke fått med seg at homofilt ekteskap er lovlig i Norge. Den statusen dukket opp dagen etter det ble lovlig i USA.  :skratte:



Anonymous poster hash: 8eacd...1fd
  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan legge til at han ofte syter og bærer seg over brannsår på snoppen. For alle må jo få vite at han får seg så mye vær helg  :skratte:

 

Han ser ikke bra ut i mørket en gang, og har aldri hatt en kjæreste, verken mann eller dame. 

Jomfru er han å, så han lyver så det renner utav han. 

Han er en person som drikker seg halv-dø vær helg, og da kommer sannheten frem, men han glemmer alt han sier for han en den som slokner før alle andre pga for mye drikke  :fnise:



Anonymous poster hash: 8eacd...1fd
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:plystre: :plystre: :plystre: :plystre:

Stemmer det. Gjorde narr av meg selv! :Nikke:

Edit: eller, ikke meg selv, akkurat - men situasjonen som oppstod.

Haha, det var LITT AV EN DAG her inne på KG. Høy crazyfaktor

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kom nettopp over dette:

*byttet profilbilde for 5 timer siden*

*byttet profilbilde for 4 timer siden*

*Byttet profilbilde for 1 time siden*

*Byttet profilbilde for 8 minutter siden*

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke om det er det verste men et godt bidrag:

 

 

Nå skal jeg skrive akkurat det jeg tenker på I noen måneder nå ++..har sex lysten min forsvunnet helt( har rett å slett ikke lyst) regner med at det er pga en stor Cyste i underlivet  men å da bli kalt for Ludder- hore å at jeg ligger med halve Ringerike..syntes jeg er smålig det gjør meg både såra og sint  sånn ..nå har jeg bretta ut live mitt nok for i dag...håper de/den som slenger mest med kjeften...feier for si ega oppførsel først  Å dem som slenger mest dritt..er dem /den som prøver seg og får nei. Ps..Må tilføye at jeg ikke på langt nær er mors beste barn..kan være meget stygg i kjeften jeg også men detta med Cysta er litt sårt

 



Anonymous poster hash: 89306...543
  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser ut til at alle smiletegnene overalt falt ut i innlegget over!



Anonymous poster hash: 89306...543
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

"Hvil i fred gode, kjære venn ♡"

Så følger en lang avhandling om hvor gode venner de var og hvor mye den døde betydde etc etc

Kommentar: "hvem er død? Noen jeg kjenner? :("

Hun som skrev statusen: "vil ikke ut med navnet, hele familien er ikke informert ennå..."

  • Liker 34
Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Hvil i fred gode, kjære venn ♡"

Så følger en lang avhandling om hvor gode venner de var og hvor mye den døde betydde etc etc

Kommentar: "hvem er død? Noen jeg kjenner? :("

Hun som skrev statusen: "vil ikke ut med navnet, hele familien er ikke informert ennå..."

Herregud! DET provoserer meg. Hadde hun vært min venn hadde hun fått høre det. Oppmerksomhetssøkende idioter.

  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må legge til at profilbildebytteren la ut et nytt profilbilde for 3 timer siden. Et bilde av seg selv sittende I sand, med fingre som former et hjerte captioned "Posetiv :)<3"

Hurrdurr

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg er medlem av ei gruppe som er laget for folk som kommer fra, eller bor i et lokalsamfunn et sted i Norge. Der blir det postet mye rart. Gruppa bærer så tydelig preg av bygdedyret, og av at det ikke er all verden som skjer der. 

 

Det siste som skjedde, var at det kom en selger på sykkel gjennom bygda. Det ble heftig diskutert og spekulert, det kunne jo hende at han var en kriminell. Man kunne følge mannens ferd gjennom bygda, og alle visste til enhver tid nøyaktig hvor han befant seg. Det ble til og med lagt ut bilde av den stakkars mannen på sykkel langs veien. Han skulle bare visst. 

 

Ellers er det både krangling om navnet på gruppa, hva som blir delt av bilder, heftig ordveksling mellom sambygdinger, trusler om å slette hele gruppa, eventuelt melde seg ut, beskyldninger om ufin oppførsel, og hinting til hvem som er den skyldige når ting skjer i bygda, drittslenging om lokale politikere, og om hvordan kommunen blir styrt.  

Veldig underholdende til tider. 



Anonymous poster hash: ff53f...e9c
  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vurdere å annonsera itte ein nye familie, me folk så bryr seg om kvarandre. Hadde folk bare brydd seg hallparten så møkje om andre, så di bryr seg om seg sjøl, DÅ! Då hadde d vore kjekt då.. #åretsutblåsning #egjiråpp

beMnvrEqUAZ.pngfeeling nauseous.

 



Anonymous poster hash: de858...2bc
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En mor som hadde bilde av sin lille sønn sittende på toalettet med teksten: "Gullklumpen min har bommelommet på den store doen #Stoltmamma"... Da holdt jeg på å dåne i skam

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ei (jeg har skrevet om flere ganger på denne tråden tidligere) som bytter profilbilde HVER DAG.

Og det er samme type bilde. Hver dag får vi en ny variasjon av:

- trutemunn mot kamera

- kyss med/på/av kjæresten

- sexy pose

- blunk mot kamera

-"artig" bilde av seg selv som gjør "crazy" aktivitet

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...