Gå til innhold

tisser mye :(


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har begynt å måtte tisse hver time ca. Hatt det sånn i 2 dager nå. Urinveisinfeksjon har slått meg, men det svir ikke noe særlig slik det står på nett. Dersom jeg står eller går må jeg tisse hele tiden, men sitter jeg eller sover så må jeg ikke tisse. Hva kan det være? Er på en liten utenbystur, så drar innom legen så fort jeg er hjemme

Anonymous poster hash: ab3dc...c86

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kan høres ut som UVI. Drikk mye vann, det hjelper med å skylle ut bakteriene:)

Anonymous poster hash: 0c51d...462

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får heller ikke svie når jeg har UVI, har heller ingen andre kjennetegn før jeg får nyrebekkenbetennelse. Da får jeg feber og det verker ganske godt i korsryggen. Nyrebekkenbetennelse er skumle greier hvis det ikke blir behandlet.

Er du veldig tørst kan det være diabetes f.eks, men det trenger ikke være noen ting, men vær obs på feber og smerter i rygg/blære/nyrer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tisser du mye eller lite av gangen?

Sånn midt i mellom, ikke så mye men ikke dråper liksom

Anonymous poster hash: ab3dc...c86

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får heller ikke svie når jeg har UVI, har heller ingen andre kjennetegn før jeg får nyrebekkenbetennelse. Da får jeg feber og det verker ganske godt i korsryggen. Nyrebekkenbetennelse er skumle greier hvis det ikke blir behandlet.

Er du veldig tørst kan det være diabetes f.eks, men det trenger ikke være noen ting, men vær obs på feber og smerter i rygg/blære/nyrer.

Er ikke tørst i hele tatt. Drikker veldig lite, så rart at jeg må tisse hele tiden :/

Anonymous poster hash: ab3dc...c86

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er ikke tørst i hele tatt. Drikker veldig lite, så rart at jeg må tisse hele tiden :/Anonymous poster hash: ab3dc...c86

Opplever det samme i blant. Trenger ikke være noe som sagt, men greit å være obs om det dukker opp flere symptomer. Ikke vent for lenge med å ta kontakt med lege. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...