Gå til innhold

Hva er galt med en tann?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Når det plutselig knekker når du spiser noe? Er det hull eller begynnende hull? Har skjedd på to av like tenner nå. Men jeg har ikke råd til tannlege nå.

Anonymous poster hash: 24ed5...541

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tydeligvis ingen som har brukket tanna si her på forumet 😂

Anonymous poster hash: 24ed5...541

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan være dårlig emalje eller lignende, det har skjedd meg ved uhell også



Anonymous poster hash: 9d1bc...55b
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når det plutselig knekker når du spiser noe? Er det hull eller begynnende hull? Har skjedd på to av like tenner nå. Men jeg har ikke råd til tannlege nå.

Anonymous poster hash: 24ed5...541

Du har ikke råd til å gå til tannlegen? Gå til sisteårsstudenter da vel. Det er rimeligere og de blir veiledet av en tannlege. Tenner er en ekstremt viktig del av din fysiske og psykiske helse. Sett av penger til dette.

Anonymous poster hash: 305b8...d24

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du tidligere hatt hull i tannen? En tann jeg hadde knakk på to steder fordi jeg tidligere hadde hatt hull i den.

Betalte forøvrig "bare" 600 for å få den fikset hos min kommunale tannlege.

Endret av neon_sun
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når det plutselig knekker når du spiser noe? Er det hull eller begynnende hull? Har skjedd på to av like tenner nå. Men jeg har ikke råd til tannlege nå.

Anonymous poster hash: 24ed5...541

Kan få det dekket av NAV, det fikk jeg når jeg hadde dårlig råd.

Anonymous poster hash: 98f5e...cf5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kan få det dekket av NAV, det fikk jeg når jeg hadde dårlig råd.Anonymous poster hash: 98f5e...cf5

Mennesker som har hjemmesykepleie og er innunder andre ordninger kan få støtte type sosialstønad hos offentlig tannklinikk. Men først må der gis et prisoverslag.

Tannlege og behandling i dag må være bedre enn å leve med tannproblemer og evt. Bli tannløs senere i livet? I hvert fall kan du risikere at du får tannlegeutgifter senere som blir ekstremt høye, type femsifret beløp.

Anonymous poster hash: add6a...102

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan få det dekket av NAV, det fikk jeg når jeg hadde dårlig råd.

Anonymous poster hash: 98f5e...cf5

Hva begrunnet du med?

Anonymous poster hash: 24ed5...541

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mennesker som har hjemmesykepleie og er innunder andre ordninger kan få støtte type sosialstønad hos offentlig tannklinikk. Men først må der gis et prisoverslag.

Tannlege og behandling i dag må være bedre enn å leve med tannproblemer og evt. Bli tannløs senere i livet? I hvert fall kan du risikere at du får tannlegeutgifter senere som blir ekstremt høye, type femsifret beløp.

Anonymous poster hash: add6a...102

Saken er at jeg har ikke råd, såvidt jeg har råd til mat hver måned.

Anonymous poster hash: 24ed5...541

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har ikke råd til å gå til tannlegen? Gå til sisteårsstudenter da vel. Det er rimeligere og de blir veiledet av en tannlege. Tenner er en ekstremt viktig del av din fysiske og psykiske helse. Sett av penger til dette.

Anonymous poster hash: 305b8...d24

Hvor finner jeg studenter som gjør dette?

Må nok borre og fylle. Vet ikke om studenter gjør det.

Anonymous poster hash: 24ed5...541

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hull som har svekket tannen eller fylling som er ødelagt?

Ville kjappet meg til tannlegen. Jeg gikk med en brukket tann litt for lenge og måtte trekke den. Den største og beste tyggejekselen. Haha. Har fått visdomstann der isteden nå da, så det løste seg - men sikkert sykt kjipt hvis man ikke har ekstra tenner coming in.



Anonymous poster hash: 2918b...aa4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...