Gå til innhold

Flere som har blitt seksuelt missbrukt?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg har aldri blitt misbrukt seksuelt eller opplevd overgrep, men herregud så trist det er å lese historiene til offre som har slitt og sliter med det de har blitt utsatt for. Jeg ønsker virkelig dere alle godt og håper dere og alle andre som opplever overgrep får det godt igjen og at dere er sterke og ikke gir opp. :hug: Det sjokkerer meg at det faktisk eksisterer så grusomme mennesker..

Takk for det <3

Ja dette er jo noe ingen tror kommer til å skje en selv.. og dessverre er det mange flere som kommer til å fortsette å oppleve dette.. noe jeg også vil si er at kjæresten til hun venninna mi, han som missbrukte meg, jobber på barnehjem!!! :S jeg bare syns at det er så sykt å tenke på!!!!! Hva om han missbruker noen av barna! Altså, han jobber innenfor helsevesnet med BARN, som sikkert har opplevd det samme :(

Anonymous poster hash: 91dc0...1ee

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja... Av min egen far. Men har ikke sagt noe for vil ikke ødelegge familien min.

Alle menn er potensielt pedofile i mine øyne. Kan aldri stole på enn mann med barn pga dette. Jeg vet jo at ikke alle menn er pedofile, men jeg klarer ikke å unngå å være redd for det.

Anonymous poster hash: 2e92f...c76

Uff <3 skjønner ikke hvordan foreldre kan gjøre slikt :( men det er vel noe bare dem forstår..

leit å høre at du føler du må holde dette hemmelig, men håper du får snakket med noen om det værtfall! Og håper du også kan få det bedre <3

Anonymous poster hash: 91dc0...1ee

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke så bra. Jeg er voksen nå og går til psykolog pga ptsd, angst og depresjoner. Og jeg går på AAP.

Anonymous poster hash: 910ca...0a8

Uff! Jeg føler meg deg og sitter i akkurat samme situasjon som deg med ptsd,angst, depresjoner som jeg prøver å få hjelp med hos psykolog og går selv over på AAP i slutten av mnd. Jeg ble misbrukt av min far når jeg var 9 år og har nettopp konfrontert han med det! Et eller annet sted innerst inne har jeg troen på at jeg klarer å jobbe meg igjennom dette å få det bra. Jeg har så mange drømmer om nettene ang konfrontasjonen i forskjellige utgaver at jeg er utslitt av å sove, trøtt er jeg men er for urolig så sitter oppe hele natta.

Anonymous poster hash: 0f13c...f4b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En kort versjon av hendelsen da:...

Jeg hadde vært ute på fest med et vennepar av meg i helga, og skulle på nash hos dem, å det endte med at jeg slokna på en madrass i stua deres. Har kjent disse to i flere år nå, og hadde tillit overfor dem.

men uansett.... Det som skjedde var at jeg våkner av at kjæresten hennes sitter mellom bena mine og tar bilder av underlivet mitt.. :( og han bare ligger over meg og har sex med meg uten at jeg var bevisst over det, eller kunne gjøre motstand. Jeg var bare så sjokkert! Det var bare så grusomt å våkne til lyden av et kamera som tar bilde av deg naken... :'( og jeg måtte se bildene i ettertid siden jeg skulle få ham til å slette dem, og da presterte han bare og fortelle meg hvor nydelige bildene var! Så etter en stund når jeg har fått vettet inn i hodet igjen vekker jeg venninna mi og får ikke til å forklare noe som helst. men det hele kom jo ut til slutt. men kjæresten hadde jo sin forklaring av saken, og det ender da med at hun selvfølgelig vender på min forklaring ved å fortelle meg hvor full jeg var (noe som ikke er sant), og ikke vise meg noen forståelse for hva som faktisk er realiteten her. jeg skjønner det er vanskelig for henne å tro meg istedenfor kjæresten sin. Men det er så fælt for meg og stå der og ikke bli trodd... :(

Har ikke mer kontakt med dem nå selvfølgelig, men skulle bare ønske jeg ble trodd.. :(

Anonymous poster hash: 91dc0...1ee

Jeg tror på deg! Frykten min var å ikke bli trodd og skammen over det som hendte. Et fåtall av personer vet dette nå og det trøster litt p føle seg trodd på.

Anonymous poster hash: 0f13c...f4b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, ble det for 3 år siden. Har ikke vært lett, men har kommet meg godt igjennom det. Har litt små angstproblemer fortsatt og slikt da, men jeg går på skole og har det bra med en utrolig flott fyr :)

Samboeren min vet det. Fortalte han i sommer, men jeg føler jeg har lyst at han skal vite mer. Om hva jeg føler om det og alt slikt. Ikke selve overgrepet altså. Han vet ingenting at jeg har hatt det vondt med meg selv i ettertid og alt det der.

Jeg er ikke en person som sliter med å snakke om følelser til vanlig, men dette skjærer dypere enn de fleste andre ting og gjør det veldig vanskelig å snakke om. Men jeg vil at han skal vite.



Anonymous poster hash: 04825...788
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Uff! Jeg føler meg deg og sitter i akkurat samme situasjon som deg med ptsd,angst, depresjoner som jeg prøver å få hjelp med hos psykolog og går selv over på AAP i slutten av mnd. Jeg ble misbrukt av min far når jeg var 9 år og har nettopp konfrontert han med det! Et eller annet sted innerst inne har jeg troen på at jeg klarer å jobbe meg igjennom dette å få det bra. Jeg har så mange drømmer om nettene ang konfrontasjonen i forskjellige utgaver at jeg er utslitt av å sove, trøtt er jeg men er for urolig så sitter oppe hele natta.

Anonymous poster hash: 0f13c...f4b

Åh, får så vondt inni meg av slikt. Fikk du noe godt ut av konfrontasjonen med din far? :klemmer:

Anonymous poster hash: 04825...788

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg forstår det som at sexuelt misbrukt går under at man har hatt sex (ufrivillig)

Fordi jeg lurer, hva går det som vist man som 11 åring ble tatt på på bryste ne og utpå trusa av en gammel mann som du i tillegg sov i samme seng med (fordi han var snill og du ikke viste bedre) hvor han onanerte foran deg og fortalte at det var deilig?

Anonymous poster hash: 4f4c7...b17

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg forstår det som at sexuelt misbrukt går under at man har hatt sex (ufrivillig)

Fordi jeg lurer, hva går det som vist man som 11 åring ble tatt på på bryste ne og utpå trusa av en gammel mann som du i tillegg sov i samme seng med (fordi han var snill og du ikke viste bedre) hvor han onanerte foran deg og fortalte at det var deilig?

Anonymous poster hash: 4f4c7...b17

Seksuelt overgrep og helt klart misbruk. Jeg synes dette er noe som bør anmeldes

Anonymous poster hash: 04825...788

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg forstår det som at sexuelt misbrukt går under at man har hatt sex (ufrivillig)

Fordi jeg lurer, hva går det som vist man som 11 åring ble tatt på på bryste ne og utpå trusa av en gammel mann som du i tillegg sov i samme seng med (fordi han var snill og du ikke viste bedre) hvor han onanerte foran deg og fortalte at det var deilig?

Anonymous poster hash: 4f4c7...b17

Det du opplevde er også seksuelt misbruk. Hvordan har du det i dag?

Anonymous poster hash: 910ca...0a8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Seksuelt overgrep og helt klart misbruk. Jeg synes dette er noe som bør anmeldes

Anonymous poster hash: 04825...788

Det finnes ingen beviser for dette, annet en mitt ord. Det vil bare bli henlagt, vil det ikke bare skape mer stress å ubehag for meg en nytte?

Jeg sliter med det meste fra før av, bare det å stå opp å gjøre nødvendige rutiner er et slit. Missforstå meg rett, jeg vil ikke klage.

Anonymous poster hash: 4f4c7...b17

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff! Jeg føler meg deg og sitter i akkurat samme situasjon som deg med ptsd,angst, depresjoner som jeg prøver å få hjelp med hos psykolog og går selv over på AAP i slutten av mnd. Jeg ble misbrukt av min far når jeg var 9 år og har nettopp konfrontert han med det! Et eller annet sted innerst inne har jeg troen på at jeg klarer å jobbe meg igjennom dette å få det bra. Jeg har så mange drømmer om nettene ang konfrontasjonen i forskjellige utgaver at jeg er utslitt av å sove, trøtt er jeg men er for urolig så sitter oppe hele natta.

Anonymous poster hash: 0f13c...f4b

:hug:

Så mange barn som blir ødelagt av grusomme voksne. :grine::frustrert:

Jeg klarer ikke skrive så mye nå. Minnene er for vonde i natt.

Anonymous poster hash: 910ca...0a8

Endret av pinar
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det du opplevde er også seksuelt misbruk. Hvordan har du det i dag?

Anonymous poster hash: 910ca...0a8

Vel... skulle gjerne sagt bra (pleier som regel og gjøre det) men her er det lettere å fortelle fordi ingen vet hvem jeg er.

Men nei... jeg har det ikke bra. Men ikke mest pågrun av det, jeg har aldri tenkt noe på det fordi jeg tenker at jeg burde skjønt såpass at det ikke var sånn det skulle Være, dessuten var han snill! Han kjøpte ting til meg og jeg fikk penger av ham ofte. Hjemme hos mamma var jeg heldig vist vi hadde kneip i skuffen.

Jeg sliter mest med åssen jeg har oppvokst og åssen ting er for meg i dag Og det er en lang historie.

Men noe tenker jeg selvfølgelig på det nå, mer en før.

Jeg skal bestille time hos legen. Men jeg vet ikke hva jeg skal si, jeg tørr ikke. Jeg er redd det skal si at det kommer til å gå over, fordi alle mennesker har en depresjon i livet en eller annen gang. Jeg er redd for å falle i den kategorien hvor det ikke er så viktig med meg. Så jeg får aldri bestilt den legetimen. Jeg vet heller ikke hva jeg skal si til legen.

"Hei, jeg føler meg litt rar i hodet, kan du hjelpe meg?"

Anonymous poster hash: 4f4c7...b17

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

(Jeg som skrev om han som onanerte foran øynene mine og tok på meg)

Jeg lurer på noe annet også, og jeg vet dette kanskje virker rart, men nå føler jeg får å snakke om det. ALDRI sagt et ord om dettet til noen...

Da jeg var liten, hendte det jeg og halvbroren min var annenhver helg hos mamma pappa sammen. De helgene Vi delte sammen var utrolig morsome, og jeg elsket det. Men dett jeg tenker på i dag, som kanskje er litt sykt, føler jeg. Er at på kveldene de helgene. Ville han gjerne ha sex med meg, jeg ville aldri ha sex med han fordi jeg var redd det gjorde vondt (ikke fordi jeg tenkte det var et galt) og jeg skjønner ikke i dag hvorfor jeg godtok det. Men han kunne få lov til å gå ned på meg, jeg sugde han også vet et tilfellet (det var vel noe jeg egentlig ikke hadde lyst til, det ble bare sånn) de gangene han maste mest om å få ha seg med meg sa jeg han kunne få lov til å legge penisen mellom rumpa mi slik at det kunne føles som samleie. Jeg hadde aldri noen form for orgasme eller nytelse under dette, jeg tror kanskje jeg gjorde det for å gjøre han glad? Jeg synes det er sykt å vedkjenne dette... og jeg føler meg ikke engang som et menneske. Jeg blir nummen i ansiktet og vet ikke åssen jeg skal stille meg til dette.

Anonymous poster hash: 4f4c7...b17

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skrev her tideligere, jeg håper alle dere får hjelpen dere trenger og eventuelt får anmeldt det.. For meg hjalp det å anmelde. jeg skjønner at mange kan være redd for å få det henlagt, men man bør absolutt prøve..

føler med dere alle :hug:



Anonymous poster hash: 9066a...0af
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, får så vondt inni meg av slikt. Fikk du noe godt ut av konfrontasjonen med din far? :klemmer:

Anonymous poster hash: 04825...788

Ja jeg gjorde faktisk det. Jeg fikk en bekreftelse på at han er utrolig syk i hodet sitt. Jeg snakket med han på tlf etter dette og han var blid som om han nettopp hadde vunnet i lotto, han nektet selvfølgelig på dette og jeg skulle bare ringe hvis det var noen spesielle hendelser som jeg ville utrede. Men han startet samtalen med å si at han ikke hadde vært så flink til å sette grenser som var den nærmeste inndrømnelsen jeg kommer til å få av han.

Det føltes helt forferdelig når jeg endelig fikk fortalt at dette har skjedd med meg da det har tatt meg 16 år å tørre å si dette høyt. Jeg følte at hele min verden skulle gå i tusen knas og jeg var på randen til å knekke helt.

Men det gikk to uker hvor jeg ikke sov mer enn en time om natten men plutselig følte jeg meg sterkere.

Dette sitter veldig inne i meg enda og jeg jobber virkelig hardt på å få det bra, men jeg har møtt verdens herligste mann som jeg skal gifte meg med nå til våren.

Og det beste av alt i denne situasjonen er at jeg trenger ikke å late som ingenting lenger og slipper å ha min far i mitt liv.

Anonymous poster hash: 0f13c...f4b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Takk for det <3

Ja dette er jo noe ingen tror kommer til å skje en selv.. og dessverre er det mange flere som kommer til å fortsette å oppleve dette.. noe jeg også vil si er at kjæresten til hun venninna mi, han som missbrukte meg, jobber på barnehjem!!! :S jeg bare syns at det er så sykt å tenke på!!!!! Hva om han missbruker noen av barna! Altså, han jobber innenfor helsevesnet med BARN, som sikkert har opplevd det samme :(Anonymous poster hash: 91dc0...1ee

Du må anmelde han. Du vet jo at han er farlig og trolig misbruker andre.

Anonymous poster hash: 121ce...869

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ble misbrukt av en eldre fetter da jeg var 11-12 år. Våget aldri å fortelle det til foreldrene mine eller andre.Var redd for å ikke bli trodd (han var populær og godt likt av alle - jeg var den rare og litt sære).

Og enda mer fryktet jeg at de bare skulle bagatellisere det og la ham slippe konsekvenser.

Foreldelsesfristen for denne saken er forlengst gått ut og jeg holder det fortsatt som en hemmelighet.Har prøvd å være min egen psykolog men har problemer med å innlede seriøse langvarige forhold og stole på menn.Tror det kan ha en sammenheng med misbruket.

Må ofte møte ham i familiesammenhenger/selskaper og hater det.Han er gift og har barn nå.Jeg synes det er litt sårt at jeg selv er singel og barnløs men "alt" ser ut til å gå på skinner i hans liv.



Anonymous poster hash: 600ed...4c4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må anmelde han. Du vet jo at han er farlig og trolig misbruker andre.

Anonymous poster hash: 121ce...869

Jeg var hos politiet den morgenen og fortalte hva som hadde skjedd. De spurte om jeg ville anmelde det, men jeg sa nei fordi jeg er redd for at siden jeg ikke har bevis, så kommer det til å slå tilbake på meg som om jeg kommer med løyner! For det snakket hun politidama om at alt måtte være sant og bla bla bla..... og hvordan kan jeg bare anklage en person for slike ting uten å ha bevis???? Hva tror dere? Jeg frykter å bli sittende der og høre at han nekter for alt, og så er det jeg som blir straffet! :(((((((

Anonymous poster hash: 91dc0...1ee

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var hos politiet den morgenen og fortalte hva som hadde skjedd. De spurte om jeg ville anmelde det, men jeg sa nei fordi jeg er redd for at siden jeg ikke har bevis, så kommer det til å slå tilbake på meg som om jeg kommer med løyner! For det snakket hun politidama om at alt måtte være sant og bla bla bla..... og hvordan kan jeg bare anklage en person for slike ting uten å ha bevis???? Hva tror dere? Jeg frykter å bli sittende der og høre at han nekter for alt, og så er det jeg som blir straffet! :(((((((

Anonymous poster hash: 91dc0...1ee

Anonymous poster hash: 9066a...0af

Endret av pinar
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...