Gå til innhold

Hvor mye snus bruker du i uka?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har vært på 6-7 bokser i uka en god stund. Skal slutte, så nå varer en boks i ca 3 dager. Skal trappe ned og forhåpentligvis slutte når eksamener er ferdig ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det jeg lurer litt på er hvor lenge man kan bruke en porsjon. Etter kort tid så kjennes det ut som at det siver ut litt væske som er litt ubehagelig, skal det være sånn?

Også hender det at jeg tar en porsjon, lar den sitte under leppa i 10-15 minutter før jeg tar den ut, også bruker jeg den samme flere ganger i løpet av en dag, så det går vel kanskje 3-4 slike små "poser" i løpet av en dag til sammen.

Burde jeg heller bruke en pose en liten stund og så kaste den?

Blir litt nysgjerrig på dere som snuser 4-7 bokser i uken merker jeg. Hvor lenge har dere hver enkelt snus i? Jeg snuser nesten hele tiden, blir likevel ikke mer enn kanskje tre bokser i uka, kanskje fire i blant.

Funky Punk; Kan bruke de på nytt om jeg bare rakk å ha den i såpass kort tid at den fortsatt er ganske tørr, men vanligvis ikke. Det var slik med meg i starten og, det føltes ut som om det begynte å renne veldig fort. Aner ikke hva som har skjedd, men nå varer de som regel en time/halvannen (med white-typer, andre pleier å vare i underkant av en time kanskje). Tar den ut så fort den renner, ofte før - den føles bare ''ferdig'' ut en liten stund før det begynner å renne på en måte. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjelp! Jeg trodde jeg snuste mye. Snuser to bokser i uken (portion 05)

Dersom jeg er deprimert eller har mental breakdown kan det blir noe mer :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2-3 bokser i uka, bytter snus ofte fordi det renner så fort til meg.

Men nå så har jeg egentlig sluttet, blir bare på fest nå. Har ikke kjøpt snus selv på en måned og heller ikke snus utenom fylla. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser jeg skrev for rundt et år siden. Nå har jeg redusert det til 1 boks på 7-10 dager!:)

Endret av miaw
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Snuste ca 1 boks om dagen. kansje litt mindre, men hvertfall 6 bokser i uka.

Sluttet for 1 1/2 uke siden :| I'M GOING CRAZY! - britney spears for ca 100 år siden.



Anonymous poster hash: 3998e...5e6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ca 1 boks om dagen...uff, ikke rart jeg er fattig. Skal sies jeg bruker det som trøst eller hva jeg skal kalle det etter en tragedie. Så bryr meg ikke om at det er mye nå, men vil slutte en gang.

Anonymous poster hash: f6e3c...742

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker ca 1.5 dag på en boks. Skulle vel kanskje helst slutta og spart penger, men jeg er ganske sikker på at jeg da hadde spist mye mer så da fortsetter jeg heller med snusen.



Anonymous poster hash: 7dfb5...622
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Funky Punk

Snart snust i 1 uke.

Klarte meg med 1 boks på nesten 4 dager, så gikk neste boks på bare 2 dager :ler:

Har kun røyket 1 røyk pr dag, og det har vært når jeg har vært lenge sammen med andre røykere :sjenert:

Kommer til å snuse så mye jeg føler for frem til jeg har vært helt røykefri i 3 uker...så kommer jeg til å trappe ned på snusingen til 1-2 bokser i uka iallefall

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Oi! Skjønner at jeg snuser i overkant mye.. var vel egentlig klar over at jeg gjorde det, men trodde det var flere som var like ivrige som meg.. snuser 6-7 bokser i uken, altså ca en boks om dagen. Har snust i mange år og har ingen planer om å slutte med det første.. heller å begrense meg litt! Blir jo kostbart i lengden dette her. Kuttet ut snusen en månedstid for 1,5 år siden.. klarte meg helt fint, men merket at jeg spiste mer og ikke minst bare det å se på film ble kjedelig uten snus. Hehe.. Eksamensperioden nærmer seg med stormskritt.. ja, jeg fortsetter med snusingen litt til jeg ;)

Snuser forøvrig Skruf sterk white og er en jente på 25 år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 år senere...

Cirka 3 bokser i uka her. Kombinasjon av løs og porsjon.



Anonymous poster hash: 95f16...bfd
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Typen kjøper en ny boks annenhver dag ca. Han snuser mer på fylla og ingenting dagen derpå. Exen snuste 1 til 2 bokser om dagen. Han hadde snus i munnen til alle døgnets tider, inkludert når han sov.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4-5 bokser uka. Porsjon som heter skruf tranebær. Er mye alene og kjeder meg lett på kveldene, da snuser jeg en god del. Bruker også snus for å dempe søtsuget, og er på en måte en liten ''belønning'' for meg etter trening. Ser det begynner å tære noe på de en gang så hvite tennene mine... :/ Har prøvd å kuttet i noen år, men faller lett tilbake på de behagelige vanene. Begynte å snuse da jeg sluttet med røyk.

Snus er faktisk verre å slutte med enn røyk siden er mer nikotin i snus.

Men har du prøvd el-cig? Det er både mye billigere og sunnere enn både røyk og snus.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En boks, da 05 eller G3. Kjøper kun en gang i uka, så om jeg er tom før neste mandag, da fikk jeg ikke fler den uka ;)

Anonymous poster hash: 00e1b...f8a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Typen kjøper en ny boks annenhver dag ca. Han snuser mer på fylla og ingenting dagen derpå. Exen snuste 1 til 2 bokser om dagen. Han hadde snus i munnen til alle døgnets tider, inkludert når han sov.

Når han sov?? :o

Anonymous poster hash: 00e1b...f8a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...