Gå til innhold

Hvor mye snus bruker du i uka?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Til dere snusere har jeg et spørsmål jeg lurer på, hvor mange bokser går det per uke?

Anonym poster: 95f162ec6b675678f74cd75bfda48bfd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tidligere har det vært rundt 6-7 bokser. Nå har jeg kutta ned til 2 bokser i uka. Dethar vært hardt :P Nærmer seg helt slutt nå!

Anonym poster: ab8c57bf1713715734fd7226c5af9be3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4-5.

Er det da snakk om porsjon, løs eller en kombinasjon? Hender det at du bruker mer eller mindre enn du det nevnte, og hvis ja hvor stor er forksjellen, hvorfor er akkurat sånn, hva slags merke pleier du å bruke, har du noen gang angret på at du begynte, hvis ja, hvorfor det, og hva blir totalsummen i løpet av et år?

Anonym poster: 95f162ec6b675678f74cd75bfda48bfd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Darthoven

Er det da snakk om porsjon, løs eller en kombinasjon? Hender det at du bruker mer eller mindre enn du det nevnte, og hvis ja hvor stor er forksjellen, hvorfor er akkurat sånn, hva slags merke pleier du å bruke, har du noen gang angret på at du begynte, hvis ja, hvorfor det, og hva blir totalsummen i løpet av et år?

Anonym poster: 95f162ec6b675678f74cd75bfda48bfd

Woah..mange spørsmål. Skal du skrive særoppgave?

Snuser porsjon. Hender jeg bruker mer eller mindre. Da snakker vi om kanskje en boks mer eller mindre. Bruker General x-tra sterk eller skruf x-tra sterk. Aldri angret på at jeg begynte. Gitt meg enormt mye glede, ro og avslapning. Bruker cirka 10 000 i året.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Woah..mange spørsmål. Skal du skrive særoppgave?

Snuser porsjon. Hender jeg bruker mer eller mindre. Da snakker vi om kanskje en boks mer eller mindre. Bruker General x-tra sterk eller skruf x-tra sterk. Aldri angret på at jeg begynte. Gitt meg enormt mye glede, ro og avslapning. Bruker cirka 10 000 i året.

Interessant å samle litt informasjon fra "proffe" snusere, og hvis jeg skal skrive noe en gang, kan det hende snus dukker opp. Snuser litt selv, men ikke så ofte.

Anonym poster: 95f162ec6b675678f74cd75bfda48bfd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4-5 bokser uka. Porsjon som heter skruf tranebær. Er mye alene og kjeder meg lett på kveldene, da snuser jeg en god del. Bruker også snus for å dempe søtsuget, og er på en måte en liten ''belønning'' for meg etter trening. Ser det begynner å tære noe på de en gang så hvite tennene mine... :/ Har prøvd å kuttet i noen år, men faller lett tilbake på de behagelige vanene. Begynte å snuse da jeg sluttet med røyk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snuser Catch eucalyptus, det går mellom en og tre bokser i uka, avhengig av om jeg drar en all-nighter og gamer eller ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skruf slim fresh white, 2 bokser i uka. var en stund jeg greide meg med en boks i uka, og har bestemt meg for å greie det igjen :P pengesluk, denne snusen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenker dere ikke på tennene? :overrasket:

Typen min snuser mye. Løs General. Store doser, kontinuerlig. Sikkert 6 bokser i uka. Jeg vet ikke hvor mye det koster, men det er sikkert like greit :forvirret: skulle ønske han sluttet, det er en motbydelig vane...

Anonym poster: ad549876675fd61bddf9462d80e18861

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer litt an på. Da jeg bodde i nord og kjøpte her i Norge var det vel 1-2 esker i uka. Nå som jeg flyttet til Østlandet og har en kjæreste som bor en halvtime fra Sverige, blir det heller 2-3 i uka (4 når det er eksamensperioder :fnise: ).

Trenger "egentlig bare" en om morgenen, etter måltid og en før jeg legger meg. Men med et helt tårn innkjøpt fra nabolandet, føles det jo ut som man har så enorme mengder at blir litt kjedesnusing av og til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

2-3 bokser mocca lakris, altså sånn minisnus. Den er ikke en gang borti tennene mine, bare tannkjøttet. Får nikotinsjokk av alt annet.

Anonym poster: 7881842a6dfdad5e650fe540dfdb3829

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 10 måneder senere...
Gjest Funky Punk

Gammel tråd, men jeg drar den likevel opp igjen.

Har nettopp begynt å snuse, da jeg prøver å kutte ned på røykingen.

Har aldri snust før, og kjøpte en boks med Skruf med tranbærsmak. Det jeg lurer litt på er hvor lenge man kan bruke en porsjon. Etter kort tid så kjennes det ut som at det siver ut litt væske som er litt ubehagelig, skal det være sånn?

Også hender det at jeg tar en porsjon, lar den sitte under leppa i 10-15 minutter før jeg tar den ut, også bruker jeg den samme flere ganger i løpet av en dag, så det går vel kanskje 3-4 slike små "poser" i løpet av en dag til sammen.

Burde jeg heller bruke en pose en liten stund og så kaste den?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gammel tråd, men jeg drar den likevel opp igjen.

Har nettopp begynt å snuse, da jeg prøver å kutte ned på røykingen.

Har aldri snust før, og kjøpte en boks med Skruf med tranbærsmak. Det jeg lurer litt på er hvor lenge man kan bruke en porsjon. Etter kort tid så kjennes det ut som at det siver ut litt væske som er litt ubehagelig, skal det være sånn?

Også hender det at jeg tar en porsjon, lar den sitte under leppa i 10-15 minutter før jeg tar den ut, også bruker jeg den samme flere ganger i løpet av en dag, så det går vel kanskje 3-4 slike små "poser" i løpet av en dag til sammen.

Burde jeg heller bruke en pose en liten stund og så kaste den?

Hvis posen er "tørr", hender det jeg bruker den på nytt, men som regel ikke. Renner det, bør man ta den ut. Jeg blir i hvert fall litt kvalm av det ;) varierer litt hvor lenge jeg har den inne 15-25 min kanskje?

Anonymous poster hash: 89453...f4d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...