Gå til innhold

Battlestar


Galactica

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Tekola

Nammin! "gjør som jeg sier, ikke som jeg gjør!" :ler:

Vet ikke hvor i byen du holder til, men guri så mye veiarbeid det er på Heimdalsmyra og Flatåsen! Glad jeg har gps på mobilen! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har kjørt forbi veiarbeidet ved IKEA i månedsvis, og jeg er møkk lei nå. Bli ferdig da, mennesker!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm...jeg har ikke satt mine ben på IKEA på halvannet år tror jeg. Har jeg gått glipp av noe? Sikkert.

Har jeg tenkt å gjøre noe med det? Nei. Jeg er litt trassig sånn. :lur:

Men: har det vært en vidunderlig dag i dag da, Galactica? Det var kanskje et stort og omfattende spørsmål, så jeg krymper det til noe mindre:

har det skjedd i alle fall en liten hyggelig ting i løpet av dagen din til nå? :tommelopp:

Endret av Hoppetaujenta
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker, men jeg syntes en Battlestar blir litt lite, kjører derfor en Peacekeeper command carrier i stedet :)

Endret av Capt. Obvious
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Laaang dag på jobb i dag, og jeg sank bare sammen i sofaen etter middag. Da var det skrekkelig tøft å se en bedende seksåring som så gjerne ville på IKEA med mamma, og faktisk samle sammen krefter til å reise seg. Men, vi dro da en tur, og nå er jeg enda litt fattigere. :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser Homeland og klarer ikke å la være å tenke på at Clare Danes ser akkurat ut som Katee Sackhoff fra Battlestar Galactica.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Husker første gangen jeg ble obs på CD. En ungdomskoleserie på tv, hvor hun var ganske mistilpass i livet sitt på mange vis

...men søt var hun allerede da, og en veldig god skuespiller jeg tror på. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk, det ser sånn ut nå når jeg har fått bort den verste tannpinen. (Takk for hurrarop i tannlegetråden min. ;) )

God helg til deg også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Var det deg? Du er en liten luring du G. :fnise:

Men flink - det har du virkelig vært altså! Og så må det være en helt herlig følelse du sitter igjen med i kveld. :hug::hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, G er en luring. Men GUUUUUD så deilig det er å slippe den forferdelige tannverken jeg har hatt den siste uken! I dag har jeg faktisk spist MAT, ikke nudler eller suppe eller andre myke ting. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm...dette har jeg nok ikke fått med meg, men jeg føler med alle som har tannverk og kjenner på lettelsen når "vondten" slipper taket og en blir seg selv igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...