Gå til innhold

Step away - nothing to see here :)


Guybrush

Anbefalte innlegg

Har etterhvert konstatert at dansinga faktisk er rimelig grei trening. Å stå og terpe trinn på kursene er en ting men når man står 2 timer i strekk på et hett dansegulv natt til lørdag ble det andre boller :D

i Januar fant jeg ut at det var på tide å riste støv av danseferdighetene man tilegnet seg som 11 åring på jostein kroglunds danseskole :fnise: Har i flere år hatt lyst til å hive meg med på salsa og etter å ha lurt med lillebror ble det fart på sakene. Her skal ingenting gjøres halvveis så siden februar har jeg deltatt på 12 separate kurs, trener 4 timer hver uke samt deltar på salsakvelder 3-4 timer utover det. Har til og med mast med meg noen andre jeg har blitt kjent med til å trene utenfor disse også.

har ellers fått stadfestet en gang for alle at vinteren ikke er helt min årstid. Spesielt ikke når man bor i by, det sludder/regner, blåser og er iskaldt så man konstant får man-flu og må gå som en gammel kjerring på glattholka. Våååååååååååår! Oh jess, kom mai du skjønne milde sier jeg bare. Jeg som b-menneske til og med er i så mye bedre humør når man blir vekket av sola gjennom vinduet og man faktisk kan gå utendørs med jakka åpen.

Har en viss følelse av hvordan det er å være ADHD-unge. Sitter i sofaen på en søndag og maser på alle og enhver for å finne på noe. Kjennes ut som om jeg har maur i ræva!

helgas serieanbefalning:

Black Books - herlig sarkastisk britisk humor. Spesielt om du elsker Black Adder og Absolutely Fabulous.

Finnes på netflix

Dagens låt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Og for de som måtte være nysgjerrig - dette er kubansk salsa enkelt og greit

Fikk endelig kommet meg ut en tur også. Tusla rundt Svartlamoen, Lade, Piren, Ila, Øya og ned mot sentrum. Avsluttet med en tur på kinarestaurant - apetitten var på topp :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kløøør i halsen! Tror det er få ting jeg hater mer enn å være forkjøla. Og som mannfolk er det viktig å opprettholde en viss standard av syting når slike ting oppstår:P

Anywho, ny uke - nye umuligheter. Skal på intervju til en stilling på onsdag som jeg ikke har søkt på engang. Litt smigrende å bli ringt opp av headhuntere. Som grunder frister det litt å se nærmere på iallefall, etter å ha jobba beinhardt og tatt ut lite lønn hadde det vært kjekt med noe litt mer stabilt en periode så kan noen ta over oppgavene mine her imens. Men får se om det er interessant først og om de vil ha meg fremdeles etter besøket :)

Jobbe litt overtid nå så blir det rett hjem, gafle i seg no kyllingsalat og stikke rett på salsakveld på Nattergalen.

Dagens låt :)

http://www.youtube.com/watch?v=TO9Qa7MpAvw

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva gjør man når en er lenket til sofaen store deler av dagen under teppet? Youtubetime!

Cuteness overload - kattunge og pinnsvin :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som følge av selvmedlidenhet og det å ligge i horisontalen på sofaen har jeg konsumert endel serier og film.

Siste James Bond - Skyfall

Beste jeg har sett på lang tid i James Bond-serien. Leker med de gamle filmene og har mye homage til 60-tallet. Langt mer leken og mindre langtekkelig enn hva jeg er vant med. Fascinerende skurk i denne filmen også. Anbefales absolutt

Game of thrones sesong 3

Tok litt tid før den tok seg opp. Selv om jeg føler mye av de 4 første episodene er ganske forutsigbare økte underholdningsverdien for hver eneste episode. Tida fløy :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Idag har jeg lekt "patient zero" og prestert å smitte flere på jobb - woop woop. Til pass for dem frekke som de var til å påpeke at jeg overdramatiserte mine forferdelige strabaser :P

Nettopp kommet hjem fra 8 timer på jobb nummer 2. Funderer hva man skal mekke til middag. Hmmm pannekaker med bacon eller pizza......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter 1,5 timer intervju fikk jeg beskjed om at de ønsker å ta meg og en annen videre i prosessen :D gøy.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Igår fikk jeg imponert med mine skils på kjøkkenet :P Indisk kylling tikka'ish samt hjemmelagde naanbrød. Sistnevnte var første gang jeg prøvde meg på og de ble like bra som da jeg fikk de servert av "oppfinneren" :)

Bildet er ikke mitt men viser hvordan de ble seende ut. Om du er en av dem som kjøper de tørre fæle greiene man får kjøpt på butikken - FY!

659583-10-1330154812793.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde planer om å jobbe i helga men tok det rolig for en gangs skyld. Eller rolig til å være meg iallefall, har tusla rundt i hele Trondheim både igår og idag med venner, hengt på cafe, vært på tivoli, titta på 4 uker gammel mini som et vennepar har fått og spist mat i sola (som endelig hadde skamvett nok til å dukke opp igjen).

Etter å ha innsett at jeg er litt pysete når det kommer til skikkelig skumle horrorgreier på tv utsetter jeg denslags til jeg har et frivillig kvinnemenneske jeg kan gjemme meg bak. Og selvsagt late som at jeg skikkelig mannemann og egentlig passer på henne når hun skvetter :laugh:

Dagens låt - blir aldri lei av denne :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okei nå synes selv jeg det begynner å bli nok! Etter 2 uker med småhosting og varierende grad av feber og div kom man hjem fra jobb småsvimmel og ør i kroppen. 6 timer på sofaen og jeg småfryser og har fått vondt i hodet i tillegg. Klage?! neeeeeida :P

Sette på nattamiddag og game of thrones.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagens useless fact - jeg tror jeg har konkludert med å ha bronkitt.

Ellers - er det andre enn meg som innimellom blir flau over de bildene i artiklene øverst på forumet? Ser jo ut som jeg snoker rundt på snuskete sider :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jepp, jeg blir av og til småflau. Spesielt etter at mormoren min stod bak meg og utbrøt "Men hva i alle dager?". Hun hadde da fått øye på et noe grovt bilde til en av artiklene. Kan ikke huske i farten hva det var, men hud var det nok av ;)

Endret av Delusion
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, jeg blir av og til småflau. Spesielt etter at mormoren min stod bak meg og utbrøt "Men hva i alle dager?". Hun hadde da fått øye på et noe grovt bilde til en av artiklene. Kan ikke huske i farten hva det var, men hud var det nok av ;)

Hahaha, jeg fikk det faderlig fort med å fjerne vinduet da noen kom på et møte på jobb :P Er jo mer rumper, nakne kropper, sexleketøy og div der oppe enn du finner i et vanlig norsk mannemagasin :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heheh, det er ekstremt til tider! Jeg bare elsker de gangene bildene gir uttrykk for at artikkelen handler om hardcore analsex eller noe - ooog så var det bare korsryggproblemer som var temaet.

__

Btw, jeg freaket nettopp ut da jeg så det stod "Advarsler:" under avataren min. Trodde seriøst noen hadde sladret på meg, og at jeg skulle få kjeft av moderatorene! (skummelt.) Det var ingenting, men er det en ny greie? Har ikke lagt merke til den før. Litt spenning på torsdagkvelden er forsåvidt ikke å forakte altså!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Heheh, det er ekstremt til tider! Jeg bare elsker de gangene bildene gir uttrykk for at artikkelen handler om hardcore analsex eller noe - ooog så var det bare korsryggproblemer som var temaet.

__

Btw, jeg freaket nettopp ut da jeg så det stod "Advarsler:" under avataren min. Trodde seriøst noen hadde sladret på meg, og at jeg skulle få kjeft av moderatorene! (skummelt.) Det var ingenting, men er det en ny greie? Har ikke lagt merke til den før. Litt spenning på torsdagkvelden er forsåvidt ikke å forakte altså!

Hahaha! Ja de må jaggu jobbe hardt de klikk.no journalistene :P

Jepp, jeg stussa også veldig da jeg så det første gang. Men det er vel noen måneder siden det der dukka opp tror jeg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk endelig kommet meg ut en tur også. Tusla rundt Svartlamoen, Lade, Piren, Ila, Øya og ned mot sentrum. Avsluttet med en tur på kinarestaurant - apetitten var på topp :)

Åååh, nå fikk jeg litt akutt savn til Hans Nissens gate i Ila, og ikke minst til Ilaparken i solskinn :)

Trondheim er nok litt byen min selv etter åtte år i en annen landsdel merker jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åååh, nå fikk jeg litt akutt savn til Hans Nissens gate i Ila, og ikke minst til Ilaparken i solskinn :)

Trondheim er nok litt byen min selv etter åtte år i en annen landsdel merker jeg.

Bodde 1 år på Ila selv. Salsaklubben min bruker å møtes i ilaparken og danse i pagoden mens vi griller :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...