Gå til innhold

*Frida*


*Frida*

Anbefalte innlegg

Da misforstod jeg ;) Syns du skrev at du ikke vil ha han der siden han ikke vil komme. Men om min far ikke villet kommet så hadde jeg blitt så såret at jeg ikke ville hatt han der uansett. Dumt at han lar det gå ut over deg om han føler seg uønsket av andre el syns at settingen er ubehagelig :(

Flinke barn du har ;) Håper at gutten min ikke går veldig tidlig men heller ikke sent. Er antakelig ferdig med min permisjon nå imai, litt trist ja. Vurderer å nattavvende snart, han drikker bare en flaske uansett pp natta. Godt at det var lett å avvende, har hørt om de som har slitt med det.

Lykke til på jobb!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!

Lenge siden og ser du har stått på :) 3 barn nå! :) Gratulerer med sistemann! Har ikke lest noe bakover i boka di, men regner med du har noen hektiske dager. Men sikkert gøy fremover å ha tre så tette, de vil ha masse glede av hverandre!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 6 måneder senere...
  • 9 måneder senere...

Tilbake på jobb i går etter 3 vekers ferie. Har vore sliten i ferien (også før ferien, men det var naturlig på grunn av mykje jobbing), så eg bestilte legetime for å sjekke stoffskifte og eventelt anna som kunne stjele energien min. Fekk legetime i dag allerede, og no ligg det sjukemelding å ventar på meg til i måro, med årsak utbrent. Usikker på kva eg skal gjere. Er dette verkeleg - har det gått så langt? Skulle ønske det fanst ein blodprøve for å avdekke sånt, for det er vanskeleg for meg å berre godta.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk Joyce!

Eg tok i mot sjukemeldinga, hadde vel ikkje anna val. Ifølge legen risikerer eg å bli dårligare, og trenge langt meir restitusjon om eg ikkje høyrer på kroppen no. Og no når eg har informert arbeidsgjevar og tatt dette litt inn over meg, så er det befriande med eit pustehol i kvardagen... Eg ser fram til å ordne litt småprosjekter her heime for eksempel, og så passar det jo godt å ha litt tid til eldstejenta som startar på skulen neste veke. I dag skal eg henge opp gardiner (dvs skru opp gardinstenger) på N sitt rom. Ho flytta opp for eitt år sidan...

Har følelsane litt på utsida om dagane, det blir litt tårer, særlig når eg snakkar ut med gode mannen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Huff, det kan ikke være en enkel ''diagnose'' å få kjære deg. :klem: Forstår godt at du synes det er lite håndfast. Jeg tror sånne ting er mye enklere å ta innover seg om man kan kjenne og føle på det, ha ''bevis'' for det. Men godt at du har tatt det litt til deg - en lege skriver nok ikke sykemelding for utbrenthet for ingenting.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heilt rett, Belle. Det er mykje som er lettare med ein broten fot, enn dette her. Samtidig ser eg det ikkje som ein psykisk diagnose, meir eit resultat på at kroppen min ikkje klarar det presset og tresset eg har hatt dei siste par åra. Men det var ei stor omvelting for meg å innsjå dette, og har jo putta all slitenhet i stoffskifte-boksen. No er eg rett nok ikkje 100% sikker på at det ikkje er noko fysisk bak (i tillegg) heller, men når alle prøvesvar er klare får eg legge det ifrå meg. Stoffskiftet er ifølge legen innafor, men me skal sjå meir på eventuell tilleggsmedisin.

Kjenner at eg saknar ein ordentlig fastlege no... Det er berre vikarar i denne kommunen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg skal ta med litt av det som ligg bak her, årsaka til at eg ba om legetime:

Siste dagen av ferien tok eg med meg ungane på besøk til ei venninne. Me har ungar på same alder, og både eg og ungane kosa oss. Var innom mine foreldre på veg heim. I bilen heim, ein times tur, merka eg at eg var så anspent - ute av fokus. Følte at eg ikkje hadde heilt kontroll over kjøringa, som om eg kunne bli overrumpla kvart øyeblikk. Veldig ubehagelig! Når eg kom heim så innsåg eg at eg liksom ikkje hadde hjernekapasitet til å behandle alt ein gjer når ein kjører. Å kjøre bilen krever lite, men me skal jo tilpasse kjøring til anna trafikk, ta høgde for fotgjengarar osv, og i tillegg hadde eg tre i baksetet eg hadde ein halvvegs dialog med, samt halde kontroll med at dei sit ordentlig i stolane sine. Alt dette gjer eg vanlegvis utan problem, men denne dagen gjekk det ikkje fort nok rundt i øvreetasjen...

Eg fortalde dette til legen, og han sa det var tap av evnen til multitasking. Eg trudde det var klassisk bomullshode pga lågt stoffskifte.

Endret av *Frida*
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...